Inspection E36
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Inspection E36
Nejde o E30 a proto to vkládám sem. K věci. Kamarád dnes koupil 318is E36 rv.93 Celý den bez problémů, teď mi volal že stojí na parkovišti a auto nejede. Dorazil jsem tam, odpojil baterku, chvíli nechal stát, nastartoval, auto 15 sekund běží, pak chcípne, už nejde nastartovat. Po nějaké delší době či odpojení baterky to zase nastartuje.
Pak jsem si všiml inspekce už pouze s jednou žlutou a jednou červenou. Jak jsem si zde přečetl, mohlo by to působit na ŘJ.
Dá se to tedy nulovat jako u E30 ? Pokud ano, jak ? Díky
Pak jsem si všiml inspekce už pouze s jednou žlutou a jednou červenou. Jak jsem si zde přečetl, mohlo by to působit na ŘJ.
Dá se to tedy nulovat jako u E30 ? Pokud ano, jak ? Díky
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Inspection E36
pokud ja vim, stejne jakou e30 - 7 a 19. Ale radeji pockej na funodvanejsi nazor. Mam dojem ze blokovani chodu motoru u rady 3 neni, jen 5 a 7 novejsi. Tohle by mohl byt taky imobilizer nebo chyba v elektronice a RJ jako ochranu pre chybou zhasne motor.Tweety píše:Nejde o E30 a proto to vkládám sem. K věci. Kamarád dnes koupil 318is E36 rv.93 Celý den bez problémů, teď mi volal že stojí na parkovišti a auto nejede. Dorazil jsem tam, odpojil baterku, chvíli nechal stát, nastartoval, auto 15 sekund běží, pak chcípne, už nejde nastartovat. Po nějaké delší době či odpojení baterky to zase nastartuje.
Pak jsem si všiml inspekce už pouze s jednou žlutou a jednou červenou. Jak jsem si zde přečetl, mohlo by to působit na ŘJ.
Dá se to tedy nulovat jako u E30 ? Pokud ano, jak ? Díky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Inspection E36
Tak před chvilkou mi Zave poradil přes ICQ, podle jeho plánku a rady je to stejné jako u E34, takže jak říkáš 7 a 19. Jen jsou tam ty piny na jiných místech. Tak to zítra ráno zkusím a když by to nejelo nadále, bude se řešit dálMax-Max píše:pokud ja vim, stejne jakou e30 - 7 a 19. Ale radeji pockej na funodvanejsi nazor. Mam dojem ze blokovani chodu motoru u rady 3 neni, jen 5 a 7 novejsi. Tohle by mohl byt taky imobilizer nebo chyba v elektronice a RJ jako ochranu pre chybou zhasne motor.Tweety píše:Nejde o E30 a proto to vkládám sem. K věci. Kamarád dnes koupil 318is E36 rv.93 Celý den bez problémů, teď mi volal že stojí na parkovišti a auto nejede. Dorazil jsem tam, odpojil baterku, chvíli nechal stát, nastartoval, auto 15 sekund běží, pak chcípne, už nejde nastartovat. Po nějaké delší době či odpojení baterky to zase nastartuje.
Pak jsem si všiml inspekce už pouze s jednou žlutou a jednou červenou. Jak jsem si zde přečetl, mohlo by to působit na ŘJ.
Dá se to tedy nulovat jako u E30 ? Pokud ano, jak ? Díky
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem k tomu přišel, propojil, vše zhaslo, vše v pořádku. Tímto ti děkuji Zave.
Ale : šel jsem to projet, ze začátku na tři válce, pak se to ustálilo. Po zahřátí vše v normě. Přijel jsem na parkoviště, chcípnul, chtěl jsem nastartovat a zase nic. Při startování si to vždy jen jako škytlo. Odpojil jsem baterku, zapojil, auto běží (ze začátku zase jen na tři válce, i v případě, že je to ohřáté). Pak už zase jede na 4. Teď to zatím ještě jede, ale mám takový pocit, že to nebude dlouho trvat a zase to chcípne. Nějaké názory do diskuze ?
Ale : šel jsem to projet, ze začátku na tři válce, pak se to ustálilo. Po zahřátí vše v normě. Přijel jsem na parkoviště, chcípnul, chtěl jsem nastartovat a zase nic. Při startování si to vždy jen jako škytlo. Odpojil jsem baterku, zapojil, auto běží (ze začátku zase jen na tři válce, i v případě, že je to ohřáté). Pak už zase jede na 4. Teď to zatím ještě jede, ale mám takový pocit, že to nebude dlouho trvat a zase to chcípne. Nějaké názory do diskuze ?
Zkontroloval bych kontakty na ridici jednotce...Tweety píše:Tak jsem k tomu přišel, propojil, vše zhaslo, vše v pořádku. Tímto ti děkuji Zave.
Ale : šel jsem to projet, ze začátku na tři válce, pak se to ustálilo. Po zahřátí vše v normě. Přijel jsem na parkoviště, chcípnul, chtěl jsem nastartovat a zase nic. Při startování si to vždy jen jako škytlo. Odpojil jsem baterku, zapojil, auto běží (ze začátku zase jen na tři válce, i v případě, že je to ohřáté). Pak už zase jede na 4. Teď to zatím ještě jede, ale mám takový pocit, že to nebude dlouho trvat a zase to chcípne. Nějaké názory do diskuze ?
E39 535i sedan
zajel bych si s tim nejspíš do BMW napíchnout to na počítač a hned víš na čem jsi.ten litr za to stojí.nemusíš pak zbytečně něco zkoušet
525 tds e34
rybarske.centum@quick.cz.
rybarske.centum@quick.cz.
Max-max : Maxi děkuji, ale jak říká Zave, byl rychlejší přes ICQ, tys nebyl online, jinak bych psal určitě tobě
Venca : Ono by to bylo těžké, protože na tři válce to šlo jen když jsi ho rychle prošlápl, jakmile jsi přidával pozvolna, vše bylo jak má být. Problém byl hlavně v tom, že pak to nechytalo vůbec.
pepino.k :Už se stalo
Dnes si auto bývalý majitel vyzvedl a zajel na diagnostiku, vrátil se z papírem, kde byli podrobnosti o tom, že v elektronice se vyskytovali nějaké chyby, vše napravili a auto jezdí a startuje jak má
Do dnes jsem na E36 nic neviděl, ale dnes po svezení měním názor
Stále si stojím za tím, že E30 je hezčí, ale vyměnit techniku z E36 do E30ky, to bych bral 
Jinak díky za rady kluci

Venca : Ono by to bylo těžké, protože na tři válce to šlo jen když jsi ho rychle prošlápl, jakmile jsi přidával pozvolna, vše bylo jak má být. Problém byl hlavně v tom, že pak to nechytalo vůbec.
pepino.k :Už se stalo


Do dnes jsem na E36 nic neviděl, ale dnes po svezení měním názor


Jinak díky za rady kluci
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Anonymous píše:Max-max : Maxi děkuji, ale jak říká Zave, byl rychlejší přes ICQ, tys nebyl online, jinak bych psal určitě tobě![]()
Venca : Ono by to bylo těžké, protože na tři válce to šlo jen když jsi ho rychle prošlápl, jakmile jsi přidával pozvolna, vše bylo jak má být. Problém byl hlavně v tom, že pak to nechytalo vůbec.
pepino.k :Už se staloDnes si auto bývalý majitel vyzvedl a zajel na diagnostiku, vrátil se z papírem, kde byli podrobnosti o tom, že v elektronice se vyskytovali nějaké chyby, vše napravili a auto jezdí a startuje jak má
![]()
Do dnes jsem na E36 nic neviděl, ale dnes po svezení měním názorStále si stojím za tím, že E30 je hezčí, ale vyměnit techniku z E36 do E30ky, to bych bral
Jinak díky za rady kluci
