volnoběh
volnoběh
Vím že už se tady probíral hodněkrát problém s volnoběhem ale já to mám trochu o něčem jinym..mě to jednu dobu taky kolísalo jak na volnoběh tak když to bylo ohřátý a to i když jsem měl přitaženej dorazovej šroub na škrtící klapce.potom co jsem si přečetl článek od ACEho jsem šel a rozebral jsem snímač škrtící klapky(potenciometr)prostříkal jsem ho kontaktolem a dorazovej šroub sem povolil do polohy kdy je slyšet cvaknutí potenciometru.teď když to nastartuju tak to pár vteřin zakolísá a pak se to drží někde u 900 otáček za minutu a až se to ohřeje tak to spadne na 650-700 otáček a nekolísá to ale když šlápnu na plyn a pustím ho tak to má tendenci skoro chcípnout ale nakonec se to zase srovná ne těch 650-700ot.a ještě jedna věc když to auto stojí na místě a nejede a má to jak 900 nebo těch 650-700ot.tak se celý auto chvěje.jinak při jízdě se to auto chová v pohodě ale jak stojí tak to dělá tyhle pikačoviny.poraďte prosím docela mě to sere.nejlepší by bylo zajet na palltest ale nejdřív jsem se chtěl zeptat vás jestli jste někdo neměl stejný problém.jinak je to m20 320i plasťák
mam menší prekérku-hledám sponzora na benzín!
Čaues, tak to s tím skoro chcípnutím po prošlápnutí plynu máš nejenom ty, ale třeba i já a Maranelo u 2.5. A má to i pár dalších lidí, ale nikdo zatím nepřišel na to, co s tím.
Jestli se ti to chvěje na volnoběh, tak zkoukni vůli na ventilech, to na to má taky vliv. Časem se dotahujou.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Trochu mene zavaznej problem s kolisanim otacek na volnobeh jsem resil na 406ce. Byl to tenkrat volnobeznej ventil, novej nebyl ani tak drahej a vsechno bylo zase jako novy
Sice to nebylo BMW, ale snad by ti to mohlo pomoct 


BMW - uzijte si to 
----------------------------------------------------
ex e30 325e
ex e30 318is R.I.P.
e36 320i mit Vanos

----------------------------------------------------
ex e30 325e
ex e30 318is R.I.P.
e36 320i mit Vanos

..se pridavam taky..BOOST píše:Čaues, tak to s tím skoro chcípnutím po prošlápnutí plynu máš nejenom ty, ale třeba i já a Maranelo u 2.5. A má to i pár dalších lidí, ale nikdo zatím nepřišel na to, co s tím.Jestli se ti to chvěje na volnoběh, tak zkoukni vůli na ventilech, to na to má taky vliv. Časem se dotahujou.

e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
V origo boxu nebo jenom nějak nasazenej? Teorie byla taková, že v origo potrubí, které je dost dlouhé je za filtrem dost vzduchu a ten si to vezme. Když je tam kratší tak to zakolísá protože ho tam není dost a musí to nasát přes filtr. Nejsem odborník, ale přijde mi to jako možnost.laďas píše:ne to nemám ale budu mít jenom filtr od KNGhost82 píše:To skoro chcípnutí, když prošlápnu a pustím plyn mi dělá 205 GTI taky. Nějaký expert říkal že by to mohlo být sportovním sání co tam mám. (přímo kit od KM). Mate tam taky sport filtr?
"Vím, že jednou opravdu těžce havaruji" Gilles Villeneuve
Přesně to co tady popisujete mě dělala M40 1,6 a bylo to špatný těsnění někde v sání. Akorát to skoro chcípnutí mi dělalo při vyřazení. Jinak chvění na volnoběh + spoustu dalších blbostí mi to dělalo taky. Takže můj tip, je že vám to někde přisává vzduch. Nevím, jestli se to dá někde sehnat, ale je na to takovej sprejík(v servisech ho mají), kterej když tam stříkneš a přisává to tam, tak ti vilítnou točky. Takže prostříkat každý místečko a uvidíte.BOOST píše:Čaues, tak to s tím skoro chcípnutím po prošlápnutí plynu máš nejenom ty, ale třeba i já a Maranelo u 2.5. A má to i pár dalších lidí, ale nikdo zatím nepřišel na to, co s tím.Jestli se ti to chvěje na volnoběh, tak zkoukni vůli na ventilech, to na to má taky vliv. Časem se dotahujou.

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW