Diagnostický kabel
Diagnostický kabel
Máte někdo jakékoliv zkušenosti s kabelem k PC,který se určitě zapojuje na zásuvku v mot. prostoru? (známe z nulováni oil servisu)
Určitě se dá nejek sehnat. Potřebuji ho na dlouhodobou závadu. Už jsem ji tu i řešil,ale nic.
Na mokru motor vynechává,když přidám plnej plyn normálně zrychluje. Uberu a opět vynechává.
Tak asi budu muset vyrazit do BMW a připravit si půl výplaty.
Dík za info.
Určitě se dá nejek sehnat. Potřebuji ho na dlouhodobou závadu. Už jsem ji tu i řešil,ale nic.
Na mokru motor vynechává,když přidám plnej plyn normálně zrychluje. Uberu a opět vynechává.
Tak asi budu muset vyrazit do BMW a připravit si půl výplaty.
Dík za info.
Mislis tim modik , klasickou diagnostiku . No nevim o nikom kdo by to mel domaSlider píše:Kabel je klasický PC kabel který má konektor do auta + PC.K tomu je i program.Pracuju v servisu a mam tu přenosný PC s kabelem,ale jen na jednu značku.To samé musí mít v BMW.Jen me zajímalo jestli se k tomu někdo dostal.pak Ti to ukáže veškerý hodnoty a chyby motoru.

Jo, jenže to nikdo nemá. Už jsem se potom taky sháněl - a prostě není. Smůla, na auta koncernu VW to není problém sehnat. Zkus při zapnutým zapalování a vypnutým motoru 5x prošlápnout plyn na podlahu. Některý E30 mají self diagnostiku a začnou ti chybový kódy vyblikávat tou oranžovou výstražnou kontrolkou na budíkách. V reálu jsem to ale neviděl. Např. naftová E34 to umí...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
to by musel byt na klapce servomotorek, e34 to ma, to ano, ale ne s motorem M20. Jediny kontakt kterej se sepne pri proslapnutym plynu je spinac vonobehu na klapce a pochybuju ze pres nej by sel signal do RJ.Rotten píše:Jo, jenže to nikdo nemá. Už jsem se potom taky sháněl - a prostě není. Smůla, na auta koncernu VW to není problém sehnat. Zkus při zapnutým zapalování a vypnutým motoru 5x prošlápnout plyn na podlahu. Některý E30 mají self diagnostiku a začnou ti chybový kódy vyblikávat tou oranžovou výstražnou kontrolkou na budíkách. V reálu jsem to ale neviděl. Např. naftová E34 to umí...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ale Maxi - že zrovna ty pochybuješ... Servomotorek tam neni, ale jak správně říkáš, na klapce je spínač plnýho plynu a k ŘJ samozřejmě připojenej je. Nebo myslíš že tam je pro srandu králíkům? Když na to dupneš až na podlahu, tak ten spínač to ohlásí ŘJ - jinými slovy pusť tam benzín ať jim ukážu co umímMax-Max píše:to by musel byt na klapce servomotorek, e34 to ma, to ano, ale ne s motorem M20. Jediny kontakt kterej se sepne pri proslapnutym plynu je spinac vonobehu na klapce a pochybuju ze pres nej by sel signal do RJ.



Prošlápnutí plynového pedálu 5x a následné vyblikávání kódů funguje na motronicích zcela spolehlivě.
A je putna esli je to 316i,318i,320i,325i či diesel(s ř.j.).
Pravda, je že je nutno se připojit na správný drát. Protože do palubovky to evropské benzíny zapojené nemají.
Ještě jsem se nesetkal s autem na kterým by to nešlo.
Podmínka u benzínů je 3řadý motronic (zjednodušeně).
A je putna esli je to 316i,318i,320i,325i či diesel(s ř.j.).
Pravda, je že je nutno se připojit na správný drát. Protože do palubovky to evropské benzíny zapojené nemají.
Ještě jsem se nesetkal s autem na kterým by to nešlo.
Podmínka u benzínů je 3řadý motronic (zjednodušeně).
Ondra ex.M-Fahrer
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tak vypust moudro a rekni konktŕetne mne, zaostalymuondra_m píše:Prošlápnutí plynového pedálu 5x a následné vyblikávání kódů funguje na motronicích zcela spolehlivě.
A je putna esli je to 316i,318i,320i,325i či diesel(s ř.j.).
Pravda, je že je nutno se připojit na správný drát. Protože do palubovky to evropské benzíny zapojené nemají.
Ještě jsem se nesetkal s autem na kterým by to nešlo.
Podmínka u benzínů je 3řadý motronic (zjednodušeně).



325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
PIN si nepamatuju, mám to někde doma napsaný v počítači.
Myslím, si, že je to 12tka, ale nejsem si jistej.
V princip je ten, že na konektroru motor/auto se připojíš na správný drát žárovkou. (slabou). A protože je to spínaná kostra, tak na žárovku přivedeš plus z baterky.
Nebo tam připojíš měřák proti zemi a co "zkrat" to bliknutí.
Ten drát v té zásuvce končí do auta již nepokračuje. (U EU benzínů)
Lze se taky se připojit přímo na kontektor u ř.j. to je _asi_ 15tka
Myslím, si, že je to 12tka, ale nejsem si jistej.
V princip je ten, že na konektroru motor/auto se připojíš na správný drát žárovkou. (slabou). A protože je to spínaná kostra, tak na žárovku přivedeš plus z baterky.
Nebo tam připojíš měřák proti zemi a co "zkrat" to bliknutí.
Ten drát v té zásuvce končí do auta již nepokračuje. (U EU benzínů)
Lze se taky se připojit přímo na kontektor u ř.j. to je _asi_ 15tka
Ondra ex.M-Fahrer
je to tak jak píše ondra_m na mojí 750 to taky nefungovalo, stačilo jen natáhnout kablik od ECU motoru na kontrolku CHECK ENGINE v palubce dle schémat a nenechte se zmást tím že z ECU a palubky ty kabely vedou ale prostě někde končí a nejsou propojeny, a funguje to takhle (u mě) po zapnutí zapalování do kontrolek během 5sec 5x (v případě že chci zjistit chyby v druhé ECU stisknu pedál 6x) stisknout plyn pedál až na podlahu (u mě proto slouží kickdown spínač) a kontrolka CHECK ENGINE vybliká závadu kterou podle seznam závad zjistím.
Re: .
Fugo nejsem, ale snad se neurazis: http://www.verrill.com/car/e30_faultcodes.shtmlZáchvat píše:To by mne taky zajimalo, Fugo ..... ?Max píše:kde najdu seznam zavad z tema cislama dik

Break píše:cau,
zrovna by se mi taky hodilo , litam po netu a nasel jsem trebas i tohle
mozna by se to dalo sbastlit .
http://www.miglenium.de/workshop_obd-diagnose.html
zkousel jsem hledat podle OBD E30 , treba se neko podari ulovit neco jineho
kdyby nefachaly linky, tak tady je vycuc z MP3cars threadu
http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II
http://www.mp3car.com/vbulletin/arch...p/t-18659.html
http://www.etools.org/files/public/B...ev_2-25-02.htm
http://obdloggers.com/
http://www.andywhittaker.com/ecu/ecu_software.htm
http://www.andywhittaker.com/ecu/obdii_hardware.htm
http://www.auterraweb.com/dyforwi.html
http://www.scantool.ca/
http://www.planetfall.com/~jeff/obdii/
http://www.blafusel.de/misc/obd2mobydic.html
http://www.digimoto.com/
http://www.opendiag.org/
http://www.elmelectronics.com/
http://www.ecplaza.net/eccatalog/lis...words=obd2+can
http://www.wgsoft.de/
http://www.obd-codes.com/
http://carsoft.en.ecplaza.net/17.asp
http://www.obd-technologies.com/
http://scantool.imechatronics.com/obdcable_type_b.htm
http://www.scantool.net/documents.html
http://www.scantool.net/schematics.html
http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II
http://www.mp3car.com/vbulletin/arch...p/t-18659.html
http://www.etools.org/files/public/B...ev_2-25-02.htm
http://obdloggers.com/
http://www.andywhittaker.com/ecu/ecu_software.htm
http://www.andywhittaker.com/ecu/obdii_hardware.htm
http://www.auterraweb.com/dyforwi.html
http://www.scantool.ca/
http://www.planetfall.com/~jeff/obdii/
http://www.blafusel.de/misc/obd2mobydic.html
http://www.digimoto.com/
http://www.opendiag.org/
http://www.elmelectronics.com/
http://www.ecplaza.net/eccatalog/lis...words=obd2+can
http://www.wgsoft.de/
http://www.obd-codes.com/
http://carsoft.en.ecplaza.net/17.asp
http://www.obd-technologies.com/
http://scantool.imechatronics.com/obdcable_type_b.htm
http://www.scantool.net/documents.html
http://www.scantool.net/schematics.html
Naposledy upravil(a) Break dne 18. 10. 2006 21:42, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika
Ahoj. Já jsem si koupil Převodník BMW CARSOFT v.6.5 + Redukce OBD2(samice)/BMW(samec) na www.mtaplus.cz.
Přečetlo mě to typ řídící jednotky a registr závad.
Přečetlo mě to typ řídící jednotky a registr závad.
opensource projekt z Elektuur/Elektor magazine
disketa 1
http://www.mp3car.com/vbulletin/attachm ... 1084074483
disketa 2
http://www.mp3car.com/vbulletin/attachm ... 1084074501
disketa3
http://www.mp3car.com/vbulletin/attachm ... 1084074511

schema
http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM323DS.pdf
kabel
viz predchozi prispevky
disketa 1
http://www.mp3car.com/vbulletin/attachm ... 1084074483
disketa 2
http://www.mp3car.com/vbulletin/attachm ... 1084074501
disketa3
http://www.mp3car.com/vbulletin/attachm ... 1084074511
schema
http://www.elmelectronics.com/DSheets/ELM323DS.pdf
kabel
viz predchozi prispevky
Dnes sem se pokoušel vyblikat kód na M40... a nepovedlo se.
Z pinu 15 na ř.j. jde drát do pinu 12 na konektoru vedle diagnostické zástrčky ...na ten sem připojil drát se žárovičkou a z té na + baterie.Klíč do polohy 2...svítí kontrolky a 5x svižně sešlápnul plynový pedál ....nothing
co je špatně???Dík moc
Z pinu 15 na ř.j. jde drát do pinu 12 na konektoru vedle diagnostické zástrčky ...na ten sem připojil drát se žárovičkou a z té na + baterie.Klíč do polohy 2...svítí kontrolky a 5x svižně sešlápnul plynový pedál ....nothing

co je špatně???Dík moc
BMW E30 318iT
Tu zásuvku nesmíš rozpojit, musí zůstat zapojená. Kabel k tomu připojíš tak že stáhneš z jedný strany tu šprcku a napojíš to tam.
Dlooouho mi trvalo než sem zdiagnostikoval co na diagnostice dělam špatně...
Dlooouho mi trvalo než sem zdiagnostikoval co na diagnostice dělam špatně...
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967