Další palivo na trhu?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Další palivo na trhu?
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005090501
zajimava teorie, otazka zni jestli to pri pripadnem velkopouziti nedopadne stejne jako s klasickymi palivami, t.j. se zatizi silenym danemi pro stat
zajimava teorie, otazka zni jestli to pri pripadnem velkopouziti nedopadne stejne jako s klasickymi palivami, t.j. se zatizi silenym danemi pro stat
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Kolega z práce jezdí prakticky jen na přefiltrovaný vyfritovaný olej atd., jen na zimu to ředí lehce naftou - bližší info o úpravách jeho Fiata zde (nick petr-wm). S takto upraveným vozem jezdí nejméně 5 let bez sebemenších problémů...
Jinak ještě jeden zajímavý článek, viz nynější zdražení paliv...
Jinak ještě jeden zajímavý článek, viz nynější zdražení paliv...
Alles unter sechs Zylinder ist sozial... oder asozial!
Re: Další palivo na trhu?
No tak to je opravdu zajimava myslenka... jen to mit kde vyzkouset.... A videt co to s motorem dela...Max-Max píše:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005090501
zajimava teorie, otazka zni jestli to pri pripadnem velkopouziti nedopadne stejne jako s klasickymi palivami, t.j. se zatizi silenym danemi pro stat

- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no na RTL bylo asi pred rokem a neco reportaz jak skopcak najel svich prvnich 100 000 km na salat oil no a bylo tam i to ze se rozebral ten motor jezdil na to furt nic jinyho nez salat oil a po 100 000km golf 1,6D generace II jel porad rozebrali technici motor sic konstatovali ze to motoru skodi ale na druhou stranu priznali ze co usetril na pohoných hmotách za prvních 10 000 km se mu cena celyho auta vratila takze rada zni kupovat olej v makru pod 13 kč a mít na zahradě aspn 1motor diesel 2,4 bez turba pripravenej...do nějakýho TDi by to asi nedopadlo nejlip 

Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Zasadni problem vsech techto uvah o rostlinnem oleji, popripade lihu u zazehovych motoru, je, ze pokud by meli nahradit ropu, musely by rostliny, z kterych se vyrabi, rust po cele zemekouli asi ve trech vrstvach...
Ropa ma zkratka velkou hustotu energie, je to v podstate energie slunce shromazdena za miliony let a koncentrovana do maleho objemu.
Ropa ma zkratka velkou hustotu energie, je to v podstate energie slunce shromazdena za miliony let a koncentrovana do maleho objemu.
Naposledy upravil(a) Boban dne 05. 09. 2005 17:07, celkem upraveno 1 x.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ano, presne tohle mne napadlo ze jednoduse ty repky tolik neni, to by se musela tahat zpod zeme jako ropa. Kazdopadne mam dojem ze diky drastickemu snizovani zasob ropy se uz ve velkem zacinaji zavody o nove palivo.Boban píše:Zasadni problem vsech techto uvah o rostlinnem oleji, popripade lihu u zazehovych motoru, je, ze pokud by meli nahradit ropu, museli by rostliny, z kterych se vyrabi, rust po cele zemekouli asi ve trech vrstvach...
Ropa ma zkratka velkou hustotu energie, je to v podstate energie slunce shromazdena za miliony let a koncentrovana do maleho objemu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
na http://www.mercedes-classic.cz už několk jedinců jezdí na fritovací olej, a zatim bez větších problémů. Starý komurkový desely snesou holt všechno 

MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Tak se pridam. Nemel jsem k tomu moc duveru ale zkusil jsem to na BX 1.9D . Sice jsem nejezdil na olej z restauracek ale na normalni koupenej v Kauflandu za 12.50 litr a jezdil na cistej bez nafty.. Trochu to smrdi ale jizdni vlastnosti bych rekl ze se nemeni..
jinak odkaz na vice zkusenosti tady. http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... d=7&t_id=3 jsou tam nejaky i fotky vstriku..
spotreba zustane stejna


spotreba zustane stejna
Trubko, to je stejnej odkaz jako jsem sem dával já o něco vejšLucky325i. píše:Tak se pridam. Nemel jsem k tomu moc duveru ale zkusil jsem to na BX 1.9D . Sice jsem nejezdil na olej z restauracek ale na normalni koupenej v Kauflandu za 12.50 litr a jezdil na cistej bez nafty.. Trochu to smrdi ale jizdni vlastnosti bych rekl ze se nemeni..jinak odkaz na vice zkusenosti tady. http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... d=7&t_id=3 jsou tam nejaky i fotky vstriku..
![]()
spotreba zustane stejna

Jinak je škoda že jsi nezkusil ten vyfritovanej olej - když tomu naložíš, tak za autem krásně 'voní' fritované kuře (i s hranolkama). My v práci Petrovi kvůli tomu přezdíváme 'pommés-frités'

Alles unter sechs Zylinder ist sozial... oder asozial!
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ducata jsou D, TD nebo JTD?Tweety píše:Mám teď brigádu ve společnosti DPD pro kterou jezdí jedna ústeck autodoprava (něco kolem 9 dodávek, převážně Ducata). Majitel autodopravy nic jiného do těch dodávek nelejeuž delší dobu. Zatím vše bez problémů. Vůni smaženého kuřete můžu potvrdit
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- tomashv
- Příspěvky: 163
- Registrován: 16. 06. 2004 15:25
- Bydliště: jizni Morava
- Kontaktovat uživatele:
Imho to muze byt jenom D, ne? Jakoze turbo a kapalina s vnitrnim trenim oleje, to mi moc nejde dohromady... A jestli jsem mimo, tak prosim o vysvetleniMax-Max píše:ducata jsou D, TD nebo JTD?Tweety píše:Mám teď brigádu ve společnosti DPD pro kterou jezdí jedna ústeck autodoprava (něco kolem 9 dodávek, převážně Ducata). Majitel autodopravy nic jiného do těch dodávek nelejeuž delší dobu. Zatím vše bez problémů. Vůni smaženého kuřete můžu potvrdit

318iS