Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Flery » 31. 08. 2005 20:47
Max-Max píše:Flery píše:dovoluju si nesouhlasit..min je motor s vahou..bez RJ
a kazdej zapomina na codestecker v budikach!!!
no o budicich nic nevim... v cem je rozdil?
ten codestecker ma podle ETK jiny cislo!!!! 320i a 325i je jinej!!!!
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 31. 08. 2005 20:50
Flery píše:ten codestecker ma podle ETK jiny cislo!!!! 320i a 325i je jinej!!!!
to ze ma jine cislo mne nezajima. ja chci vedet v cem je rozil, protoze pokud ja vim kodierstecker ovlada otackomer a 6valu je jedno jestli 2.0 nebo 2.3 nebo 2.5, tedy alespon u mechanickej stekru to tak bylo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 31. 08. 2005 20:52
mel sem v aute stekr z 320 a zadny rozdil oproti stekru 325 sem nezaznamenal ale jiny cislo ma to je pravda

Mam shnilou 325i s KO motorem
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov

-
Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Flery » 31. 08. 2005 21:13
Maranelo píše:mel sem v aute stekr z 320 a zadny rozdil oproti stekru 325 sem nezaznamenal ale jiny cislo ma to je pravda

co vim ja je na ekonomer....to by ste neverili co me delala eta na 320i

Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 31. 08. 2005 21:15
jak pisu zadnej rozdil sem nepoznal ani u tebou zmineneho ekonomeru ale pro klid duse sem si tam dal zpet 325kovej stekr

Mam shnilou 325i s KO motorem
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov

-
maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od maca » 01. 09. 2005 11:22
HOSI, HOSI S TEMA BUDIKAMA STE ME ZASKOCILY! TY TOTIZ JAKO JEDINY NEMAM, ALE DOUFAM, ZE TO BUDE MAKAT I TAK!

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 01. 09. 2005 20:34
maca píše:HOSI, HOSI S TEMA BUDIKAMA STE ME ZASKOCILY! TY TOTIZ JAKO JEDINY NEMAM, ALE DOUFAM, ZE TO BUDE MAKAT I TAK!

bude bez problemu, ja mam furt ty samy z 320
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Pawka G.
- Příspěvky: 2858
- Registrován: 11. 12. 2003 19:33
- Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)
Příspěvek
od Pawka G. » 02. 09. 2005 02:36
Flery píše:Max-Max píše:Flery píše:dovoluju si nesouhlasit..min je motor s vahou..bez RJ
a kazdej zapomina na codestecker v budikach!!!
no o budicich nic nevim... v cem je rozdil?
ten codestecker ma podle ETK jiny cislo!!!! 320i a 325i je jinej!!!!
Ale funguje to v pohodě

E36 323i coupé
-
Pawka G.
- Příspěvky: 2858
- Registrován: 11. 12. 2003 19:33
- Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)
Příspěvek
od Pawka G. » 02. 09. 2005 02:40
Nejsem si úplně jistej, ale všechny diferáky z E30 nejsou stejně dlouhý/jako rozměrově, ani kardanky nejsou stejně dlouhý...takže není úplně jedno jakej diff tam bude..ale to pro tebe stejně nemá význam, protože 2litr a 2.5ka má stejnej blok motoru, zbytek dozadu necháš původní...

E36 323i coupé