Zapojení ABS

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Franta.
Příspěvky: 132
Registrován: 02. 07. 2004 23:23
Bydliště: E30 Touring

Zapojení ABS

Příspěvek od Franta. » 27. 08. 2005 21:22

Prosim Vás, je to složitý zapojit a uvést do provozu ABS? Koupil sem auto, kde na jednom kole byla vypojená brzda. Teď už to je OK, jen se nechci pouštět do toho zapojení. Ono to auto zřejmě brzdilo/fungovalo s ABSem i na 3 brzdy. Mimochodem, je to takový to bušení, když funguje ABS?
Ještě že šíbrem můžu prostrčit komín!

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 27. 08. 2005 21:37

buseni je siroky pojem jestli myslis kopani pedalu do nohy pri prutkym zabrzdeni tak je to ono.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 27. 08. 2005 21:39

A to zapojeni jestli to mas v aute a funguje tak uz to zapojeny je ne?Jediny co vim ze se na tom opravuje jsou novy cidla co jsou u kol.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
Franta.
Příspěvky: 132
Registrován: 02. 07. 2004 23:23
Bydliště: E30 Touring

Příspěvek od Franta. » 27. 08. 2005 21:44

No kopalo to asi jo, já nevím. Já se lek co mi to začalo bouchat pod autem:) tak sem to moc nevnímal.

No taky si myslim, že stačí namontovat/zapojit čidlo k tomu jednomu kolu a bude to OK, ale nejsem si tím jistej.
Ještě že šíbrem můžu prostrčit komín!

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 27. 08. 2005 21:49

Kdyz pojedes a dupnes na to tak ti zacne kopat pedal celkem silne do nohy a trba zatoc a uvidis ze to normal zatoci a ne ze to pojede rovne.Nebo treba podle piskani kol.Bude piskat prerusovane.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
Franta.
Příspěvky: 132
Registrován: 02. 07. 2004 23:23
Bydliště: E30 Touring

Příspěvek od Franta. » 27. 08. 2005 21:55

OK, dík.
Ještě že šíbrem můžu prostrčit komín!

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 27. 08. 2005 21:58

já teda nevim ale pokud máš jedno čidlo vypojený tak by mělo být abs odpojený!!!a ¨brzdit by to mělo normálně jako bez abs!!!
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Franta.
Příspěvky: 132
Registrován: 02. 07. 2004 23:23
Bydliště: E30 Touring

Příspěvek od Franta. » 27. 08. 2005 22:50

Prostě na zadním kole nebyl brzdič (hadice zaslepená) a čidlo je jenom asi vyndaný a přivázaný aby neplandalo. Tak si spíš myslím, že to nějak funguje. Ale to čidlo pak dává info, že se kolo netočí. Nebo kde je vlastně čidlo na zadní nápravě? Není v diferáku?
Ještě že šíbrem můžu prostrčit komín!

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 28. 08. 2005 09:04

Franta. píše:Prostě na zadním kole nebyl brzdič (hadice zaslepená) a čidlo je jenom asi vyndaný a přivázaný aby neplandalo. Tak si spíš myslím, že to nějak funguje. Ale to čidlo pak dává info, že se kolo netočí. Nebo kde je vlastně čidlo na zadní nápravě? Není v diferáku?
Spíš dává info že se točí...
V difu není je hned za kotoučem.

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 28. 08. 2005 09:06

Cidlo je zapojeny v rameni u kola a podle me je zapojeny porad a to co je odpojeny tak muze byt kabel k signalizaci na desticky.Potom by to teoriticky mohlo fungovat i na tri kola.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 08. 2005 13:21

Cidla opotrebeni jsou na levem prednim a pravem zadnim. Pokud by bylo jedno cidlo odpojeny ABS NEBUDE FUNGOVAT! Spis si tedy myslim, ze odpojeny je cidlo pro desticky a ABS je normalne funkcni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 29. 08. 2005 11:15

Max-Max píše:Cidla opotrebeni jsou na levem prednim a pravem zadnim. Pokud by bylo jedno cidlo odpojeny ABS NEBUDE FUNGOVAT! Spis si tedy myslim, ze odpojeny je cidlo pro desticky a ABS je normalne funkcni.
Proc by nemohlo ABS fungovat i s jednim cidlem ktery bude viset u kola?Jestli je zo zapojeny ke kolu nebo to visi kdyz to kolo stejne nebrzdi tak je to jedno.To cidlo bude porad snimat ze se nic nedeje a ty zbyli daji pokyn k brzdeni.Nebo alespon tak si to myslim ale klidne to muze byt jinak samozrejme.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 29. 08. 2005 13:10

Tak se dohodněte :D Očem je tu vlastně řeč :?: Čidla na opotřebení destiček nebo Čidla pro ABS :?:Rozhodně čidlo pro opotřebení destiček nemá vliv na ABS :!:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 08. 2005 20:17

Proc by nemohlo ABS fungovat i s jednim cidlem ktery bude viset u kola?Jestli je zo zapojeny ke kolu nebo to visi kdyz to kolo stejne nebrzdi tak je to jedno.To cidlo bude porad snimat ze se nic nedeje a ty zbyli daji pokyn k brzdeni.Nebo alespon tak si to myslim ale klidne to muze byt jinak samozrejme.[/quote]

no ja ABS nemam ani nechci ale vychazim z toho ze pocitac ABS neustale kontroluje otaceni kol, tedy aspon pri brzdeni. Snimac na kole snima zoubky na naboji, takovej jako stroboskopickej efekt. Pokud bys odpojil cidlo, ABS bude fungovat normalne do prvniho zabrzdeni. Okamzite bude indikovat chybu, nemluve o tom, ze predpokladam ze do obvodu ABS je zakomponovana prubezna kontrola funkce cidel. Proto si myslim ze to bude cidlo opotrebeni a ne ABS.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 30. 08. 2005 09:05

Max-Max píše:Proc by nemohlo ABS fungovat i s jednim cidlem ktery bude viset u kola?Jestli je zo zapojeny ke kolu nebo to visi kdyz to kolo stejne nebrzdi tak je to jedno.To cidlo bude porad snimat ze se nic nedeje a ty zbyli daji pokyn k brzdeni.Nebo alespon tak si to myslim ale klidne to muze byt jinak samozrejme.
no ja ABS nemam ani nechci ale vychazim z toho ze pocitac ABS neustale kontroluje otaceni kol, tedy aspon pri brzdeni. Snimac na kole snima zoubky na naboji, takovej jako stroboskopickej efekt. Pokud bys odpojil cidlo, ABS bude fungovat normalne do prvniho zabrzdeni. Okamzite bude indikovat chybu, nemluve o tom, ze predpokladam ze do obvodu ABS je zakomponovana prubezna kontrola funkce cidel. Proto si myslim ze to bude cidlo opotrebeni a ne ABS.[/quote]

Jo kdyz to tak ctu tak to asi bude tak.Je to blbost co jsem si myslel.To by pak ty cidla nemusely byt vubec a ABS by se tvarilo ze je ok.Ale kdyz je zapojeny a snima zoubky jen to kolo teda nebrzdi tak to asi pujde ne?To by nemuselo vadit.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Odpovědět