Jak bych mohl změřit teplotu chladící kapaliny? Abych zjistil, jestli mi kecá budík, nebo jestli je těch pár mm za půlkou odpovídající hodnota...?
Když bych měřil v expanzce, jakou teplotu bych tak měl naměřit - po důkladném zahřátí? Jedná se o m40, expanzka přímo na chladiči.
měření teploty chladící kapaliny
Měřil jsem teplotu v expanzce, teploměrem na zavařování. Došplhalo se to tak k 90, 91... Nevim jak moc je ten teploměr věruhodnej. Každopádně i po dlouhý chvíli se ručička pohybuje (+/- na polovině, spíš lehoučce pod polovinou) mezi čárkou na středu ukazatele a tou další). Visco se sepíná, hadice snad vyměklé nejsou. Každopádně je poznat zavřená expanzka a otevřená - to jsou o kus měkčí. Hadice od termostatu se zahřívá.
Co mam dělat?

Co mam dělat?


to asi nebude uplne ok ...samiq píše:Az budu v PRG zkusime to. Jsem v dalavach a nemam tu vhodny teplomer.
Mme to na stabilni trase s lehkou nohou ukazuje kousek pod pulku (~68C) a kdyz pridam a motor je zatizenej (~160km/h dalnice) tak to vyleze 3mm pres pulku (~107C). a spotreba na 10.5L/100km.
ja mam teplotu pri lehke noze i pri 160km/h na dalnici stejnou ...
zeby zarostly chladic?
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Tak jo, díky. Dneska jedu na pár dní pryč, tak hned potom se Ti ozvu.samiq píše:Az budu v PRG zkusime to. Jsem v dalavach a nemam tu vhodny teplomer.
Mme to na stabilni trase s lehkou nohou ukazuje kousek pod pulku (~68C) a kdyz pridam a motor je zatizenej (~160km/h dalnice) tak to vyleze 3mm pres pulku (~107C). a spotreba na 10.5L/100km.