koupě e34 525i 24V bez vanosu

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

koupě e34 525i 24V bez vanosu

Příspěvek od Bawor » 21. 08. 2005 14:15

Mohly by ste mě poradit nějaké nejčastější vady nebo poruchy se kterýmy by byly problémy. Prostě na co by sem si měl dávat pozor auto je vzhledově v pohodě bez rezi ale majitel přiznal nějaké vady takže se mě to zdá v pohodě že přizná co tomu je a není, ale projistotu ještě poptat dík všem za rady

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 21. 08. 2005 19:04

muže být špatných dost věcí ale začnem třeba podvozkem:když jedeš třeba 80 a začneš brzdit tak by neměl ale dost často to tak je že se chvjeje volant.potom motor musí mít pravidelnej chod,neměl by jít bílej kouř z vejfuku,teplota by měla vyšplhat přesně na polovinu a tam by měla zůstat přilepená!když se rozjíždíš tak by nemělo být cítit žádný cukání a ani žádná rána,těch věcí je spousta.
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 21. 08. 2005 20:00

BMWAK píše:muže být špatných dost věcí ale začnem třeba podvozkem:když jedeš třeba 80 a začneš brzdit tak by neměl ale dost často to tak je že se chvjeje volant.potom motor musí mít pravidelnej chod,neměl by jít bílej kouř z vejfuku,teplota by měla vyšplhat přesně na polovinu a tam by měla zůstat přilepená!když se rozjíždíš tak by nemělo být cítit žádný cukání a ani žádná rána,těch věcí je spousta.
o tom klepání mi řekl že to dělá že to je v prdeli silentblok nebo co je to nějak nákladná oprava nebo to není tak hrozný. A ještě sem zapoměl je to LPG možná se to někomu nezdá ale zase to je levnější

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 21. 08. 2005 21:11

jestli je to spíš takový chvění ve volantu než klepání tak to muže být klidně nějakej silentblok nebo křivej kotouč muže to být hodně věcí ale oprava by nijak výrazně drahá být neměla.
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 21. 08. 2005 21:35

BMWAK píše:jestli je to spíš takový chvění ve volantu než klepání tak to muže být klidně nějakej silentblok nebo křivej kotouč muže to být hodně věcí ale oprava by nijak výrazně drahá být neměla.
právě mám hodně zajímavou nabídku žádná voňavka bez investic ale i tak se mě to líbí típek mě natvrdo řekl co tomu je a není lak je hodně zachovalej a celkově kastle je bez rezi. technicky to má nějaký mouchy ale to by se dořešilo lauf to je bez problému. ale další problémy sou s volnoběžným ventylem, potom je podezření že bude potřeba vyměnit těsnění pod ventylovým víkem, a prasklá hadice mezi klapkou a váhou.
Tak mě kdyžtak poraďte apopřípadě přibližný ceny dík moc. Omluvte některý blbosti co vypustím z huby nejsu zase tak zběhlej ohledně motorů

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 21. 08. 2005 22:17

ať tu prasklou hadici vymění za novou ! a pak ať ukáže chod motoru
BMW The Ultimate Driving Machine

Odpovědět