Palivový filtr

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Palivový filtr

Příspěvek od Ace » 11. 09. 2003 06:35

Tak jsem vyměnil palivový filtr. Koupil jsem ho u Štangla a po namontování mi auto špatně startuje. Startér točí ale motor ne a ne chytnout. Při 2 pokusu už to chytá. Když je motor horkej, většinou ok. Orientace průtoku je v pořádku. Mám dojem, jestli mi nedali jinej filtr.
Na krabici (Champion) bylo samý fauwé a Audi, Fiat, ale BMW sem nikde neviděl. A že mám věcí od Champ. víc a vždycky tam bylo 318i/318is...316i.
Prosím poraďte. Svíčky jsem měnil. Děkuju :cry:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Blumen_071
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 2422
Registrován: 11. 02. 2003 08:52

Příspěvek od Blumen_071 » 11. 09. 2003 06:38

no tak je to jasny ne? :wink:

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 11. 09. 2003 11:31

Já mám palivovej filtr na 325i myslím z Ochcávie (nějakej odpad, šlo mi jen o to, aby byl novej-v létě jsem ho tam montnul), zatím žádnej problém, takže si myslím, že to tim bét nemusí. Překontoroloval bych těsnost hadic.
Taky se mi někdy stane že to nenašlápnu na první škrtnutí. Ale filtrem, to myslím, není.
BMW The Ultimate Driving Machine

Luboš

Příspěvek od Luboš » 12. 09. 2003 07:17

Vidím to také na tu netěsnost, prostě se ti to zavzdušní a chvíli trvá, než to čerpadlo dožene zpět. Taky čerpadlo může být slabší.

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 13. 09. 2003 08:39

Kluci, díky za ohlasy...hadice mám všechny nový, před týdnem jsem je měnil. Zapalovací kabely jsem taky vyměnil, zbývá snad už jen cívka, ale pokud by ta byla špatná, tak by auto při jízdě cukalo ne? A mě to jede dobře. Snad jedině ta elektrická pumpa. Nevíte kde by se to dalo změřit? Popř. kolik stojí nová? Mám dojem, že bude v háji... :(
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 13. 09. 2003 10:22

Čumím, co řešíš s cívkou?

stav jak jsem to pochopil já:

1) Auto jede normálně
2) Výměna filtru za pochybný typ
3) Auto jede špatně

Tak, co asi může být špatně?

Uáááááá :shock:
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 13. 09. 2003 15:23

2Ondra: už jsem byl ze všeho tak zblblej, že mi napadla i ta cívka. Teďka jsem byl s bavcem venku a startuje normálně. Filtr jsem si ověřoval a je správnej. Jízda je ok. Možná ta pumpa je slabší. Když auto dýl stojí, ne vždy chytne napoprvé.
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 669
Registrován: 11. 02. 2003 21:56
Bydliště: Počepice 116
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip » 13. 09. 2003 15:38

Co mas s cerpadlem????? Co je to za blbost???? bud jde nebo nejde a nic vic tam v tom nehedej. Uz jsem menil a pokud je vadne tak se zasekne neboli zastavi a nenastarujes.

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 15. 09. 2003 06:01

Já nevim, jen mi na to upozornil můj servisák, že může bejt špatný, mám nechat změřit jak tlačí.
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 15. 09. 2003 12:37

Neni to asi takhle: vedro- startovani tak na 5 pokus, chladno - start na prvni otoceni?

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 15. 09. 2003 14:45

varšájnlich, todle by moch bejt tvůj problémek--

gdyž zpětnej ventil f pumpě netěsní tak se pomalu prvně ztratí z potrubí tlak a pak aj palivo. po delším parkování, jako přes noc, to pak trvá chvilku než fstřikovače přestanou stříkat zduch.
bajeriše prodává zpětňáka 1614 9 068 988 k instalaci externě za pumpu.

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 16. 09. 2003 22:22

Bigmara: jo, tak nějak to bude. Když jsem šel z práce (auto stálo celej den), tak chytlo hned. Po přijezdu domů asi 45min stálo. A pak zase nechtělo hned naskočit... :?

Ten zpětnej ventil je dobrej nápad - díky :wink:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 17. 09. 2003 10:10

Hele Aci,
nejdriv bych vymenil ten zpetnej ventil, jak rika bavomil

Me to dela takhle vedro(kolem 25 a vic) prvni startovani tak na 3-4, pak stani tak 6-9h-start na poprvi, delsi stani 2-4pokusy. Zima startovani na prvni pokus a je jedno jak dlouho stojim.
Mel jsem to na mereni a zjistily ze je to podtlakem (v tech malich hadickac a v podltakovim ventilu) ten normalne maka ale nejde tam nejakej impuls, kterej zavisi na buh vi jakych cidlech.

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 23. 09. 2003 19:04

Chlapi, tak už jsem přišel na ten problém se špatným (občas) startováním. Palivový filtr co jsem koupil (Champion) je takříkajíc univerzál. Čili skoro na hov :oops: Nemá totiž vevnitř kuličku, která při vypnutí motoru zavře filtr, aby z něj nemohlo uniknout palivo zpět do nádrže. Výměna hotova a vše je jak má být :lol:
8) ///M Power 8)

Odpovědět