BMW 530d R.V.2003
E60 da podle me realnejch 255-260. vic ne.Sonny píše:Myslena E60...schvalne se na to dotycnyho zeptam, kolik to presne jelo, ma to udajne natoceny na fotaku.Lukas-e21 píše:E39 nikdy, ani kdyby se postavila na zadní. ta ma max kolem 240km/hSonny píše:slysel sem ze 530d po oddelani omezovace tahne dost pres 250km/h
E60 budu věřit že da lehce na d 250.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
190 kobyl z TDS je hovadina a o tech 210 ani nemluvim...Flery píše:jel sem s E39 525TDS a jen tak tak ze sem ho dostal..automat a TDS mel tam prej 190 PS nachipovano tak sem se pousmal a vyjel jako suveren..a ve finale sem mel co slapat abych mel aspon metr v cily k dobru...a to mi rek ze bude mit chip co mel pred tim 210 PS ale to prej moc zere tak prej nejak prepinaci..a ten týpekna to ocividne lowe mel...
jeden vul mel Audi 2,5 V 6 automat 190 PS a kdyz me svez sem rek s tim bych nejel...E na automatu plnej a han han a po chilicce 200 sem jen cumel....
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
525TDS má 105kW a 530d 135kW. Zrovna jsme se o tom bavili s Maxem. To by tu 525ku musel mít čiplou o 50 koní. Myslim, že to jde, ale jak dlouho to vydrží. Čip na 210koní ? NevěřimVegaX píše:190 kobyl z TDS je hovadina a o tech 210 ani nemluvim...Flery píše:jel sem s E39 525TDS a jen tak tak ze sem ho dostal..automat a TDS mel tam prej 190 PS nachipovano tak sem se pousmal a vyjel jako suveren..a ve finale sem mel co slapat abych mel aspon metr v cily k dobru...a to mi rek ze bude mit chip co mel pred tim 210 PS ale to prej moc zere tak prej nejak prepinaci..a ten týpekna to ocividne lowe mel...
jeden vul mel Audi 2,5 V 6 automat 190 PS a kdyz me svez sem rek s tim bych nejel...E na automatu plnej a han han a po chilicce 200 sem jen cumel....
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak teď jsi mě pobavil..Max-Max píše:vole Chimero se uz spamatuj, zacinas bejt divnej. 530d te pojede a ridic se jeste bude dloubat v nose. Co myslis ze ten tvuj starej pekac je zamaskovana stihacka? Kdybys umel vyuzivat diesel tam kde to opravdu ma vyznam tak bys videl. Moderni turbodiesely daj toho ze sebe nejvic kolem 2000-3500, tocit diesel nad 4000 je uplna hovadina a vadnej ridic, nezlob se. 3.0d je uznavan jako jeden z nejlepsich naftovejch motoru, ted ho nahradil 3.5d ( biturbo ). Je to taky 3.0d ale kvuli rozliseni a dvem turbam ho oznacuji jako 3.5d. LOPOLO: dik za poznamku
Jinak s Tebou naprosto souhlasím..
Ale třeba oproti VW dieslům, které mají hodně dobrý nástup hodně nízko, ale okolo 3500 to prostě začne fest rychle umírat, mi přijdou BMW diesly lepší, že sice už výkon nenarůstá, ale zůstavá, myslím ve vyšších otáčkách.. Což mi přijde fajn
TDS je koncepcne uz hodne dlouho prekonanej motor. Dejme tomu 170 koni, ale 190 je fakt moc, tech 210 je nerealnejch, pokud pocitas jen s cipem.Tweety píše:525TDS má 105kW a 530d 135kW. Zrovna jsme se o tom bavili s Maxem. To by tu 525ku musel mít čiplou o 50 koní. Myslim, že to jde, ale jak dlouho to vydrží. Čip na 210koní ? NevěřimVegaX píše:190 kobyl z TDS je hovadina a o tech 210 ani nemluvim...Flery píše:jel sem s E39 525TDS a jen tak tak ze sem ho dostal..automat a TDS mel tam prej 190 PS nachipovano tak sem se pousmal a vyjel jako suveren..a ve finale sem mel co slapat abych mel aspon metr v cily k dobru...a to mi rek ze bude mit chip co mel pred tim 210 PS ale to prej moc zere tak prej nejak prepinaci..a ten týpekna to ocividne lowe mel...
jeden vul mel Audi 2,5 V 6 automat 190 PS a kdyz me svez sem rek s tim bych nejel...E na automatu plnej a han han a po chilicce 200 sem jen cumel....
Nafta ma takovou vlastnost, ze proste hori nejakou dobu a ta doba se z principu neda prilis zkratit. Proto vsechny dieselovy motory nekde pred peti tisicema najednou prestanou jet, protoze ta nafta uz nestiha horet. Z toho duvodu neni potreba zadnej omezovac otacek, tohle je takovej prirozenej "omezovac".Rotten píše:Jel jsem novou 530d a to je auto ktery me po dlouhy dobe fakt uchvatilo. Uvnitr se proste nepozna ze to je diesel. A laicky receno - jede to jak piiica. Taky mi prislo, ze to ve vyssich otackach nezvadne jako TDicka, proste to plynule tahne az do omezovace. Zkousel jsem co omezovac udela a je to prijemny - necuka ale proste to vic nejede. Novou 5 chci, jenze az na ni budu mit, tak to budou zase ojety krapy jako E30 ted. Ach jo...
Aby jel diesel pri plnem zatizeni od nizkych otacek az po vysoke dobre, potrebuje turbinu s promenou geometrii lopatek rozvadeciho kola ve velkem rozsahu. To muze byt duvod toho rozdilu proti VW, ovsem taky zalezi ktere motory se porovnavaji. Myslim ze ten VW 1,9 TDI 150k moc chyb nema.
