F1 je preplnovanej agregat nebo ne ?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdrahy
Příspěvky: 832
Registrován: 28. 09. 2003 11:29
Bydliště: Přerov

F1 je preplnovanej agregat nebo ne ?

Příspěvek od Zdrahy » 21. 07. 2005 12:47

Má F1 preplnovani nebo je to atmosfera ?
...
Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 21. 07. 2005 12:50

atmosfera...senna jeste jezdil s turbem (v te dobe jeste mel obsah 1500 cm3)... ale pak ta zatrhli ... :!:
Obrázek

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 21. 07. 2005 12:56

vidlicove 10ti valce s atmosferickym plnenim o objemu do 3000ccm

od pristiho roku vidlicove 8mi valce s atmosferickym plnenim o objemu do 2400 ccm

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 21. 07. 2005 15:04

GeRoX píše:atmosfera...senna jeste jezdil s turbem (v te dobe jeste mel obsah 1500 cm3)... ale pak ta zatrhli ... :!:
Jj,to byly motory :D 1,5 turbo a 900PS !!! mazec :D nechápu jak to mohlo dojet do cíle :lol:
M3 (e46) Hartge :-)

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 21. 07. 2005 15:41

No, tie turbá boli nakoniec väčšie, než zvyšok motora :lol:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 21. 07. 2005 16:04

M3maniac píše:
GeRoX píše:atmosfera...senna jeste jezdil s turbem (v te dobe jeste mel obsah 1500 cm3)... ale pak ta zatrhli ... :!:
Jj,to byly motory :D 1,5 turbo a 900PS !!! mazec :D nechápu jak to mohlo dojet do cíle :lol:

jak vidis dojely...:)

jinak to byly 1.5 s vykonem pres 1000 koni...pokud vim tak jezdili na 2 bary (++) a kratkodoby overboost na predjizdeni byl dokonce 4 bary!!!!
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 21. 07. 2005 16:09

:shock: že to ten motor neroztrhlo :shock:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 21. 07. 2005 19:20

GeRoX píše:
M3maniac píše:
GeRoX píše:atmosfera...senna jeste jezdil s turbem (v te dobe jeste mel obsah 1500 cm3)... ale pak ta zatrhli ... :!:
Jj,to byly motory :D 1,5 turbo a 900PS !!! mazec :D nechápu jak to mohlo dojet do cíle :lol:

jak vidis dojely...:)

jinak to byly 1.5 s vykonem pres 1000 koni...pokud vim tak jezdili na 2 bary (++) a kratkodoby overboost na predjizdeni byl dokonce 4 bary!!!!
to já vím kluku že dojely :D
M3 (e46) Hartge :-)

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 21. 07. 2005 19:43

no a dělaly se ještě větší prasárničky - "ventilátor" pod károu, vytvářel podtlak - monopost se přisával k povrchu :twisted: - to, ale brzo zatrhly
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 21. 07. 2005 20:53

kdyby to dneska bylo V10 3000 turbo nevim nevim jak by se to dalo kocirovat :lol:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Venca.

Příspěvek od Venca. » 21. 07. 2005 21:03

Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.

BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 23. 07. 2005 09:29

Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.

BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
Zajimavost je, ze bloky pouzivali z M10 akorat vybirali stary zasoby ze skladu, ponevadz blok, ktery lezi uz nekolik let je kupodivu pevnejsi nez nove vyrobeny..
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Venca.

Příspěvek od Venca. » 23. 07. 2005 11:38

Raon píše:
Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.

BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
Zajimavost je, ze bloky pouzivali z M10 akorat vybirali stary zasoby ze skladu, ponevadz blok, ktery lezi uz nekolik let je kupodivu pevnejsi nez nove vyrobeny..
Jo, vyzrálá litina je kvalitnější.
To mi povídal i děda - starej škodovák :D

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 23. 07. 2005 12:30

Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.

BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
nebylo to nahodou pul hektaru bez turba? :D

Venca.

Příspěvek od Venca. » 23. 07. 2005 12:54

LOPOLO píše:
Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.

BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.
nebylo to nahodou pul hektaru bez turba? :D
No, :oops: tos mi dostal!

Budu psát 1500 ccm, a je to jasný.

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 25. 07. 2005 12:27

Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.

BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.


vim že je to jen detajl, ale: " Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem." :lol:

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 25. 07. 2005 15:50

Márty_ píše:
Venca. píše:Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem.

BMW mělo tehdy motor M13 1500 turbo.


vim že je to jen detajl, ale: " Jestli se dobře pamatuju, byly 3000 cm2 atmosférický a současně 1500 cm2 s turbem do roku 1982, pak jen 1500 cm2 s turbem." :lol:
tys asi necetl post pred tim tvym, ze? :wink:

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 26. 07. 2005 11:51

Blok M10 1500ccm s turbem, tento motor dosahoval výkonu skoro 1Ps/1ccm, mělo to až 1350 koní.
Koukal jsem na dokument na Discovery.
Auto nechali jezdit 100 000km a vycukli z něch blok M10, a hurá na to..

Odpovědět