Hele když půjdu za Stehlíkem s přestavbou tak mi přepíše i r
Hele když půjdu za Stehlíkem s přestavbou tak mi přepíše i r
Hele když půjdu za Stehlíkem s přestavbou tak mi přepíše i rok výroby?Mám papíry 1986 a chci auto z 90 (is)?
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Nechápu lidi, co si pořizujou auto a nemaj pár stovek na přestavbu. Tak ať si ho nekupujou vůbec nebo ať chvíli počkaj, až se jim poštěstí si nějakej peníz opatřit. Za co pak budeš jezdit, na prdy? Vaření VINu je fakt prasárna, zvlášť když to jde legálně úplně v pohodě.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Podle nejčerstvější novely Ti někde na STK, kde k tomu maj oprávnění, pěknejma raznicema a pořádným kladivem vybouchaj VIN do kastle podle papírů na který to stavíš. Samozřejmě pokud k tomu DI dá příkaz.Takže, žádný "složitý", půlminutový přepisování v TP. Pěkně poctivá, tvrdá práce s kladivem. Vše se dělá podle papírů. Akorát typ motoru se v paírech přepisuje, když je jinej, což většinou taky je. 

BMW The Ultimate Driving Machine
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
takze pokud to dobre chapu tak i kdyz si sezenou hezkou kastli tak nakej typek mi ji "zkurvy" vyrazenim meho stareho cisla nekam na podbeh???????
...ale chapu ze prepsat cislo v technicaku by bylo rozhodne slozitejsi co ty baby na DI by uz urcite nezvladly...
co na to nasi zapadni sousede? jak je znam nedelali by z toho zadny problem...

...ale chapu ze prepsat cislo v technicaku by bylo rozhodne slozitejsi co ty baby na DI by uz urcite nezvladly...

co na to nasi zapadni sousede? jak je znam nedelali by z toho zadny problem...



No tak tohle tema me taky zajima, protoze jsem predpokladal, ze mi teda vzhledem k tomu, ze jsem si sehnal auto r.v. 90 misto chromaka z r. 86, ktery mi byl cmajznut
napisou r.v. 90. uz jenom kvuli trzni hodnote pri pripadnym prodeji, ale taky treba kvuli amortizaci pri plneni pojistovny v pripade nehody apod. A taky mi nekdo hustil do hlavy, ze prej mi nenapisou mensi objem nez jsem mel predtim. Coz by me taky docela sralo kdyz jsem mel ETU platit ruceni za 2,7 kdyz ted mam 2,5....ale dle meho nazoru by snad mel jit motor prepsat jako vymenna soucast a se zmenou motoru prepsat jeho objem do technicaku dle skutecnosti, nebo ne ?
Jinak jedno auto "s dvema VIN" jsem videl, normalne bylo domlaceny na tom cylindru jak je uchyceni tlumice pod kapotou, vypadalo to dost hruzne, jak naka corka, ale bylo to prej takhle uredne od policajtu...kazdopadne to vypadalo desne

Jinak jedno auto "s dvema VIN" jsem videl, normalne bylo domlaceny na tom cylindru jak je uchyceni tlumice pod kapotou, vypadalo to dost hruzne, jak naka corka, ale bylo to prej takhle uredne od policajtu...kazdopadne to vypadalo desne

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:

Jinak 2,5i a Eta jsou dva různé typy motorů, v TP by se normálně přepisoval zdvih. objem, takže z pov. ruč. strach mít nemusíš, ale je to teoreticky už přestavba.
BMW The Ultimate Driving Machine
Tak to me teda nedes, protoze jsem to samozrejme nehlasil. Preci jenom kdyz uz mi cmajzli auto, tak si nenecham prece este znehodnotit papiry jenom tim, ze policajti mi daj papir na to, ze po trech mesicich nic nenasli a pritom pravdepodobne jediny co udelaj je ze zastavej par baworu odpovidajici nahlaseny barve
Mno tak jsem jen tak ze srandy ted koukal do ceskyho technicaku od Ety, tak tam mam napsano BMW 325i - bud to nekdo zpackal, nebo uz to stalo na nakejch jinejch papirech, ale otackomer a moznost toceni byla jasna Eta - navic databaze na bmw.cz vyhledavajici dle vin mi to tez potvrdila...mam tam psanej typ motoru 276 KA - z toho moudrej nejsem.
No a do USA technicaku k tomu novymu co jsem si sehnal se muzu podivat jen do malyho, velkej jsem nekde zasantrocil, asi ho budou pri prestavbe chtit, ze ano ?
Pokud by se nepodarilo sehnat nakyho policajta, kterej by to vyresil za nakyho palackyho bez nutnosti obehavani STK, homologace atd atd.
BTW: v tom malym TP z USA mam jen BMW 325. Ani i ani e

Mno tak jsem jen tak ze srandy ted koukal do ceskyho technicaku od Ety, tak tam mam napsano BMW 325i - bud to nekdo zpackal, nebo uz to stalo na nakejch jinejch papirech, ale otackomer a moznost toceni byla jasna Eta - navic databaze na bmw.cz vyhledavajici dle vin mi to tez potvrdila...mam tam psanej typ motoru 276 KA - z toho moudrej nejsem.
No a do USA technicaku k tomu novymu co jsem si sehnal se muzu podivat jen do malyho, velkej jsem nekde zasantrocil, asi ho budou pri prestavbe chtit, ze ano ?

Pokud by se nepodarilo sehnat nakyho policajta, kterej by to vyresil za nakyho palackyho bez nutnosti obehavani STK, homologace atd atd.
BTW: v tom malym TP z USA mam jen BMW 325. Ani i ani e
