Kolik cerpadel ma 325i?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Kolik cerpadel ma 325i?

Příspěvek od Max-Max » 18. 07. 2005 21:43

Dotazek: kolikpak cerpadel paliva ma 325i 4dv chrom 4/87 ??? Mam cerpadlo v nadrzi a taky nejakej bazmek pod LZ prahem a do nej jdou taky draty. Muze mit obycejnej sedan dve cerpadla? Proc? Co se stane kdyz bude jenom jedno?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 18. 07. 2005 23:21

Kazdej chromak ma dva cerpadla v nadrzi podavaci a pod prahem tlakovy.V plastakoch na to uz staci jedno... :lol: :lol:A kamos mel jednou v plastaku nudzovo to jedno co je pod prahem,to z nadrze chromacke by ti bolo zrejme na nic nevivynie taky tlak
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 18. 07. 2005 23:27


Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 07. 2005 12:29

jo na to jsem koukal ale taky je v tom bordel.

teorie: kdyz se pouzije pouze puvodni - jedine - cerpadlo tak jak bylo na 320i, melo by to slapat v pohode, ze jo?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 19. 07. 2005 20:34

Max-Max píše:
jo na to jsem koukal ale taky je v tom bordel.

teorie: kdyz se pouzije pouze puvodni - jedine - cerpadlo tak jak bylo na 320i, melo by to slapat v pohode, ze jo?
Jo,nekdo dava cerpadla i z 316i na 325i a ziaden problem...
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 07. 2005 21:10

Forreet píše:Jo,nekdo dava cerpadla i z 316i na 325i a ziaden problem...
jj, a pak mozna resi proc to chcipa ve vyssich tockach :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 19. 07. 2005 22:28

Max-Max píše:
Forreet píše:Jo,nekdo dava cerpadla i z 316i na 325i a ziaden problem...
jj, a pak mozna resi proc to chcipa ve vyssich tockach :lol:
Ja sem mel v 327i puceny cerpadlo z 316 asi 2tydny dokud sem si nesehnal jiny.A vubec sem to nepocitil.To by ti to muselo zrat tak 0.7Litru za minutu aby to nestihalo
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 07. 2005 22:32

Forreet píše:Ja sem mel v 327i puceny cerpadlo z 316 asi 2tydny dokud sem si nesehnal jiny.A vubec sem to nepocitil.To by ti to muselo zrat tak 0.7Litru za minutu aby to nestihalo
jj, delam si prdel. Dle ETK ma 6hrnek dve cerpadla do 9/87 (posledni chromak) a pak jen jedno silnejsi v sachte nadrze. Tedy takhle jsem to vykoumal, mozna je to v nekterych detailech viz link vyse rozdilne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 19. 07. 2005 23:44

Forreet píše:
Max-Max píše:
Forreet píše:Jo,nekdo dava cerpadla i z 316i na 325i a ziaden problem...
jj, a pak mozna resi proc to chcipa ve vyssich tockach :lol:
Ja sem mel v 327i puceny cerpadlo z 316 asi 2tydny dokud sem si nesehnal jiny.A vubec sem to nepocitil.To by ti to muselo zrat tak 0.7Litru za minutu aby to nestihalo
Podle ETK jsou cerpadla na vsechny motorizace plastaku stejny, takze z 316i jde klidne na 325i a naopak. Je o tom rozsireno dost nesmyslu i na nekterych vrakacich.

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 19. 07. 2005 23:49

Boban píše:
Forreet píše:
Max-Max píše: jj, a pak mozna resi proc to chcipa ve vyssich tockach :lol:
Ja sem mel v 327i puceny cerpadlo z 316 asi 2tydny dokud sem si nesehnal jiny.A vubec sem to nepocitil.To by ti to muselo zrat tak 0.7Litru za minutu aby to nestihalo
Podle ETK jsou cerpadla na vsechny motorizace plastaku stejny, takze z 316i jde klidne na 325i a naopak. Je o tom rozsireno dost nesmyslu i na nekterych vrakacich.
Taky sem si myslel ved i stejne vypadaj a nemelo by smysl zbytecne vyrabet vic druhu..
0042191777565

Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png

Odpovědět