evolution260 píše:Ctete poradne co jsem napsal !!! Napsal jsem s upravenou M3, tzn. prestavba motoru na 2,5, vyrazena vaha vzduchu a nahrada jinou elektronikou v kombinaci s karbonovym sanim a otevrenym vyfukem. Tohle dava vykon okolo 260 - 280 koni. Samozrejme je potreba vymenit brzdy a podvozek. Taky jsem psal na okruhu a v zavodech do vrchu a to jsou vetsinou dost zatackovity trate, problemem ctyrkolek je to, ze se jim moc nechce zatacet. Samozrejme mluvim o neupravenych Evech a STI, pokud bychom srovnavali obe seriovy auta nebo obe upraveny, tak je M3 bez sance. Podivejte se treba ktery auta porazi na vrsich Slovak Julo Koncek se starou M3 -:)
Jedno takovy auto se ted v CR stavi melo by snad byt hotove do 3 mesicu.
Clovece ty jsi asi ctyrkolku nikdy nevidel. Jestli zijes v iluzi, ze auto se zadnim pohonem zataci lepe nez ctyrkolka, asi nema smysl o nicem diskutovat.
Vykon 280 koni ma evo 7 v serii, navic s takovym tocivym momentem, o kterem si muze nechat atmosfericky motor jenom zdat. O podvozku s aktivnimi diferencialy a brzdach snad ani nema cenu mluvit.
To ze nejaky strelec s M3 porazi bandu oslu s evo x ci sti nekde na zavode do kopce prece jeste neznamena, ze ty auta jsou srovnatelny...
Nemam nic proti M3 E30, ale srovnavat ji s o 15 az 20 let mladsima autama, navic trosku jine kategorie, myslim opravdu nejde...
Jestli nekdo touzi po stare M3 E30 za zhruba 200k Kc vice nez po tech "rejzich" za zhruba 1200k Kc, je to asi opravdu nadsenec a milovnik veteranu, ja bych v te "rejzi" jezdil 100x radsi
