Klepání a olej v motorovým prostoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Klepání a olej v motorovým prostoru

Příspěvek od mizuh » 13. 07. 2005 07:23

Jedu si takhle z dovolený po dálnici a najednou auto cukne a něco začalo klepat. Myslel jsem, že odešla přepážka ve vejfuku,kterej už je na výměnu, ale po otevření motoru byl všude nacákanej olej a rámus nejde z výfuku, ale z motoru. Auto jede, akorát míň táhne a od 2000 ot. v motoru mlátí jako blázen. Olej ani voda neubývá víc než normálně. sundal jsem kryty rozvoďáku a vypadá to jako by to teklo odněkud z pod toho rozvoďáku.

Napadá někoho co se mohlo podělat? Napadá mě jedině olejový čerpadlo :?
momentálně bez.......

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 13. 07. 2005 07:29

Pokud neubejvá motorovej olej, tak jedině pak hydraulika nebo převodovka
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 07. 2005 07:45

pri preskoceni rozvodu sa auto sprava podobne, t.j. nema tah a mlati to jak blazen. Kontroloval si rozvod a jeho nastavenie, ci nahodou nepreskocil?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 13. 07. 2005 11:23

Max-Max píše:pri preskoceni rozvodu sa auto sprava podobne, t.j. nema tah a mlati to jak blazen. Kontroloval si rozvod a jeho nastavenie, ci nahodou nepreskocil?
Na rozvody jsem koukal ale jak poznám jestli přeskočily? :oops:
A co ten olej? Že by se kouslo olejový čerpadlo tím pádem přeskočil rozvoďák a čerpadlo si někde ustříklo? :?
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 07. 2005 17:15

mizuh píše:
Max-Max píše:pri preskoceni rozvodu sa auto sprava podobne, t.j. nema tah a mlati to jak blazen. Kontroloval si rozvod a jeho nastavenie, ci nahodou nepreskocil?
Na rozvody jsem koukal ale jak poznám jestli přeskočily? :oops:
A co ten olej? Že by se kouslo olejový čerpadlo tím pádem přeskočil rozvoďák a čerpadlo si někde ustříklo? :?
Mozny je vsechno, ja bych o tom mohl psat romany. Rysky na M40 ti nereknu, pac nevim, zkus vetsi odborniky na malovalce. Taky to muze byt jenom moje chybna domnenka, vubec to nemusi byt rozvod.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 15. 07. 2005 15:06

Pokud by se ti kosla olejová pumpa, dlouho už by si nejel, bejvá to docela rychlý, a pokud máš vpořádku čidlo tlaku oleje a je připojený (tak jak má být , rosvítila by se ti kontrolka mazaní při jakýkoliv vadě na oběhu oleje, teď mi určitě někdo bude oponovat že u Bosch elektriky je už pozdě, když se čidlo mazání rosvítí už prej bývá hotovo, nebo těsně před smrtí, motoru, ale nevím tuto zkušenos nemám, klapání a mlácení motoru je hodně širokej pojem, zkus to nějak přiblížit, pomůže ti přitom třeba šroubovák, ucho položíš na tlustou rukojeť a plochou stranu o dekl nad ventilama, o vanu, o frému ....... a posloucháš :lol: je to docela dobrej zesilovač, když nemáš zrovna doktorský naslouchátko :twisted:

Odpovědět