BMW E30 318is VS 325i
-
Návštěvník
BMW E30 318is VS 325i
jak se díváte na tyto 2modely?ke konci leta bych si chtěl konečně pořídit sve první bmw(doposud najeto asi 60tis km a primerou 1,6....sice japonec a předni nahon, ale když se to nekomu pověsí zaprdel tak má co dělat:-)....pokud teda nejsou moc velký rovinky)a nemužu se rozhodnout:-( každý má něco a já nevímco upřednostnit:-( neví někdo jaký je přesný vahový rozdíl mezi 4 a 6válcem? řekl bych, že ty kila u toho 6ti valce pujdou znat, nebo se pletu? no jo, ale zase 6valcu je 6valcu, natož v podaní BMW:-)navíc, abych si mohl projet zatáčku kontrolovaným smykem je ten 6valec nezbytnost(přece jen tomu 4valci asi budou chybět koníky a hlavně točák ve středním pasmu:-()....ale zase je tady druha věc, je to zadní nahon(z kterýho mám přirozenej respekt) a přece jen už docela silnej motor....tož teda nevím:-(....a potom, jak je to s nějakýma upravama podvozku a brzd? dělá nato někdo něco kvalitního?
díky moc za každou radu:-)já vím ptám se jako ořech, ale fakt so to věci který mě zajímají...
Aleš
díky moc za každou radu:-)já vím ptám se jako ořech, ale fakt so to věci který mě zajímají...
Aleš
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
co se rizeneho smyku tyce, lze i s iSem
ani s jednim neuděláš chybu - jezdit dveřma se dá i s iSem
já preferuji šestiválce, ale káždej sme jinej
rozhodni se podle kvality nabízených aut
podvozek i brzdy si můžeš udělat dle svého vkusu, ať už zachováním 4x100 a koupí sportovních komponent, nebo překopávkou na 5x120, kde je ještě větší výběr
já preferuji šestiválce, ale káždej sme jinej
rozhodni se podle kvality nabízených aut
podvozek i brzdy si můžeš udělat dle svého vkusu, ať už zachováním 4x100 a koupí sportovních komponent, nebo překopávkou na 5x120, kde je ještě větší výběr
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Můj názor.
325 - je sice šesti válec, ale nějákou brutální sílu ve středních nehledej /moje zkušenost, nevím jak ostatní/, jede to dobře až od 4000 - 6500 ot/min. Jede to v nízkejch sice líp než Iso, ale na drift ani náhodou..
Sériovej podvozek E30 325 není špatný, vůbec ne, ale když s ním blbneš, hodně se naklání.
318is. Sám jsem se divil, jak to lítá, motor jde ochotně do otáček, ale počítej s tím, že na 4,5 do kopce na dálnici už to takovej řev nebude.
Iso má podvozek M-tech -20mm, čili oproti 325ce lepší.
325 - je sice šesti válec, ale nějákou brutální sílu ve středních nehledej /moje zkušenost, nevím jak ostatní/, jede to dobře až od 4000 - 6500 ot/min. Jede to v nízkejch sice líp než Iso, ale na drift ani náhodou..
Sériovej podvozek E30 325 není špatný, vůbec ne, ale když s ním blbneš, hodně se naklání.
318is. Sám jsem se divil, jak to lítá, motor jde ochotně do otáček, ale počítej s tím, že na 4,5 do kopce na dálnici už to takovej řev nebude.
Iso má podvozek M-tech -20mm, čili oproti 325ce lepší.
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
nojo Hory mel ale upraveny IS a ne jen chipemmagiccc píše:Některý isa jedou líp něž 2,5...![]()
To nám předvedl HORY v Plešnicích...
iso má nižší pojistku a spotřebu, ale 6V má super zvuk
za IS daš víc než za 2,5 já bych vzal co by bylo bohužel touring se v IS nedělal
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
A co ti brání si kombík IS postavit. V německu jich pár jezdí, tam najdeš ISo ve všem i v kabrioletu.Flery píše: nojo Hory mel ale upraveny IS a ne jen chipem![]()
za IS daš víc než za 2,5 já bych vzal co by bylo bohužel touring se v IS nedělal
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Šestihrnek je fajn.Důvod proč ho mám tak rád:Perfektní zvuk,dá se s tim jezdi v nízkejch točkách za přijatelnou spotřebu a když chceš tak mu dáváš něco mezi 400-6500 a jede to fakt dobře.Mám tam sníženej podvozek a zatáčky jdou řezat dobře ale je to trosšku tvrdší:(( Jediný co mě natom štve že se to přes těch 220 špatně ovládá.Takovej trakař 
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no me pride že origo 2,5 nebo 2,5 je lepsi jak 1,8 IS už z duvodu jednodusiho motoru z vetsi vydrzi, IS je obecne dražší na vše než 2,5 tak proc to hrotit..zrovna u me kterej planuje implantovat do E30 3,5 ale proc do touringa kdyz cabro je nejvicBOOST píše:A co ti brání si kombík IS postavit. V německu jich pár jezdí, tam najdeš ISo ve všem i v kabrioletu.Flery píše: nojo Hory mel ale upraveny IS a ne jen chipem![]()
za IS daš víc než za 2,5 já bych vzal co by bylo bohužel touring se v IS nedělalA tady v ČR taky jedno 4dvířko IS už je.
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
-
Návštěvník
tak po zvážení všech kdyby sem se rozhodl pro ten 6válec:-)(neví někdo kdo by prodával pěkný garažovaný kousek po prarodičích co s tím jezdili v neděli do kostela?:-))
rad bych se zeptal jak se pohybují cenově takový díly, jako je spojka, poloosy, diferák? a na kolik tak zhruba příjde přestavba na těch 5*120? a nezná někdo nějaký šikovný kluky co dělají bmw v okolí olomouce?
díky moc:-)
rad bych se zeptal jak se pohybují cenově takový díly, jako je spojka, poloosy, diferák? a na kolik tak zhruba příjde přestavba na těch 5*120? a nezná někdo nějaký šikovný kluky co dělají bmw v okolí olomouce?
díky moc:-)
záleží kolik do toho chceš investovat...neví někdo kdo by prodával pěkný garažovaný kousek po prarodičích co s tím jezdili v neděli do kostela?
http://bmw.zpevak.net/black.htm
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
S tou výdrží ISa oproti 2.5, bych to zase tak černě neviděl. Když se mrkneš na nějaký německy fórum, tak tam píšou kluci, že mají nalítáno s IS přes 300tkm a pořád jezdí naprosto v pohodě. Všechno je to o tom, jak se člověk k tomu motoru chová.Flery píše: no me pride že origo 2,5 nebo 2,5 je lepsi jak 1,8 IS už z duvodu jednodusiho motoru z vetsi vydrzi, IS je obecne dražší na vše než 2,5 tak proc to hrotit..zrovna u me kterej planuje implantovat do E30 3,5 ale proc do touringa kdyz cabro je nejvic
A jasně že kábro je samozřejmě nejvíc, proto už ho taky mám.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
O větší výdrží 2,5 nad IS bych si dovolil oponovat z vlastní zkušenosti-Flery píše:no me pride že origo 2,5 nebo 2,5 je lepsi jak 1,8 IS už z duvodu jednodusiho motoru z vetsi vydrzi, IS je obecne dražší na vše než 2,5 tak proc to hrotit..zrovna u me kterej planuje implantovat do E30 3,5 ale proc do touringa kdyz cabro je nejvicBOOST píše:A co ti brání si kombík IS postavit. V německu jich pár jezdí, tam najdeš ISo ve všem i v kabrioletu.Flery píše: nojo Hory mel ale upraveny IS a ne jen chipem![]()
za IS daš víc než za 2,5 já bych vzal co by bylo bohužel touring se v IS nedělalA tady v ČR taky jedno 4dvířko IS už je.
to co si IS nechávalo líbit-vytáčení do 6500 a že jsem jich měl a nějaký i dlouho,tak 2,5 vydržela 3DNY:
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
Docela odvazne tvrdenietomik píše:O větší výdrží 2,5 nad IS bych si dovolil oponovat z vlastní zkušenosti-
to co si IS nechávalo líbit-vytáčení do 6500 a že jsem jich měl a nějaký i dlouho,tak 2,5 vydržela 3DNY:
P.S.: Alebo proste nevies riadit
Faszom a seggedbe verem te buzi 
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5

