nechce nastartovat
nechce nastartovat
zravím věchny 325i
mám problém, měl jsem prasklou hlavu a po výměně a složení motoru mi to nechce naskočit. startér točí ale nema to ten odpor. svíčky zapalujou, bezín tam je rozvodák jsemdal tak jak jsem si udělal rysku a už vážně nevím jak dál. díky vodě mi shořelo relé co je vedle centrálu, ale netuším k čemu je.
díky všem za odpovědi
mám problém, měl jsem prasklou hlavu a po výměně a složení motoru mi to nechce naskočit. startér točí ale nema to ten odpor. svíčky zapalujou, bezín tam je rozvodák jsemdal tak jak jsem si udělal rysku a už vážně nevím jak dál. díky vodě mi shořelo relé co je vedle centrálu, ale netuším k čemu je.
díky všem za odpovědi
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: nechce nastartovat
nema odpor? dalo by se to popsat ze motor toci jako elektromotor?capek píše:zravím věchny 325i
mám problém, měl jsem prasklou hlavu a po výměně a složení motoru mi to nechce naskočit. startér točí ale nema to ten odpor. svíčky zapalujou, bezín tam je rozvodák jsemdal tak jak jsem si udělal rysku a už vážně nevím jak dál. díky vodě mi shořelo relé co je vedle centrálu, ale netuším k čemu je.
díky všem za odpovědi
rozvodak sedi presne na obe rysky - na klice i na vacce?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tak potes panbuh, patrne sou ohnuty vsechny vyfukovy ventily ( ty urcite, saci nemusi), byl zrejme spatne serizen rozvod. Zkus to jeste jednou ale velkou sanci uz tomu nedavam. Vydelals.capek píše:motor točí jako elektromotor. S tím rozvodákem je to tak ,že přidemontáži jsem si udělal rysku na řemenu a při montáži jsem točil vačkou-doufám že se to na klice neposunulo?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Nejde natočit
Ahoj,
trochu mi připadá že Max dělá příliš ukvapený závěry, (nic ve zlým Maxi), pokud jsi posunul rozvody nemusí se to hned potkat, je možný že ti prostě nezavíráj ventily v horní úvrati, pokud máš podezření na to že motor nemá tlak tak si nech přeměřit kompresní tlaky v jednotlivejch válcích a budeš mít hned jasno, udělaj ti to snad v každým servisu, nebo se poptej jestli ti někdo nepučí tlakoměr, určitě ho tu někdo má, já ho mám bohužel na chalupě až budeš mít jasno v tomhle můžem pátrat dál
trochu mi připadá že Max dělá příliš ukvapený závěry, (nic ve zlým Maxi), pokud jsi posunul rozvody nemusí se to hned potkat, je možný že ti prostě nezavíráj ventily v horní úvrati, pokud máš podezření na to že motor nemá tlak tak si nech přeměřit kompresní tlaky v jednotlivejch válcích a budeš mít hned jasno, udělaj ti to snad v každým servisu, nebo se poptej jestli ti někdo nepučí tlakoměr, určitě ho tu někdo má, já ho mám bohužel na chalupě až budeš mít jasno v tomhle můžem pátrat dál
Kdysi jsem se nachomejtl když znamej prehazoval motor ve skodovce a ta pak nesla nastartovat ani na lane-- motor mrtvej, vyndal jsem svíčky a palcem vyzkoušel tlak-- dva válce se nedaly udržet (cca 6a více atm) a druhy dva v pohode (dost malej tlak), po seřízení ventylů, když to tahly na laně tak to pěkně střílelo meli ještě přehozený kabely z rozdělovače poté již OK
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Nejde natočit
vzdyt ja psal ze "patrne"Márty_ píše:Ahoj,
trochu mi připadá že Max dělá příliš ukvapený závěry, (nic ve zlým Maxi), pokud jsi posunul rozvody nemusí se to hned potkat, je možný že ti prostě nezavíráj ventily v horní úvrati, pokud máš podezření na to že motor nemá tlak tak si nech přeměřit kompresní tlaky v jednotlivejch válcích a budeš mít hned jasno, udělaj ti to snad v každým servisu, nebo se poptej jestli ti někdo nepučí tlakoměr, určitě ho tu někdo má, já ho mám bohužel na chalupě až budeš mít jasno v tomhle můžem pátrat dál

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
tak jsem znovu nasadil rozvodák a pak to chytlo, ale má to divnej zvuk jakoby to šllapalo jenom na pět válců a taky se motor ze začátku dusí , pak má zase vysoký vonoběch kolem 2tis ot. Mám podezření že se ty ventily potkaly- dá se to spravit? (hlavně pokud budou poškozeny vodítka a sedla je možná výmena zz druhé hlavy) díky všem za odpovědi
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Kdyby byli ohnuty ventily, tak se nezavrou a znovu mas nulovou kompresi. Ja myslim, jestli si neco jenom spatne neseridil nebo tam mas netesnost v sani, mozna se poskodili nejaka tesneni pro rozborce-zborce. Pri chybnem serizeni o cca 1-2 zuby motor naskoci, ale ma silene rachtavy zvuk a vubec jede naprd. Zkus to vsechno prekontrolovat.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220