Kodovací kolík přístrojové desky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
noname

Kodovací kolík přístrojové desky

Příspěvek od noname » 28. 08. 2003 16:19

Nevíte někdo náhodou které výřezy na kodovacím kolíčku májí být proříznuté pro motor 318i? já mám kolíčky jen z šestiválců a na ty otáčkoměr mele nesmysly jako volnoběh 200ot/min a maximum při 190km/h 1800ot/min bylo by to pěkný mít tyhle otáčky ale sere mě to¨¨¨

Venca

Re: Kodovací kolík přístrojové desky

Příspěvek od Venca » 28. 08. 2003 17:25

noname píše:Nevíte někdo náhodou které výřezy na kodovacím kolíčku májí být proříznuté pro motor 318i? já mám kolíčky jen z šestiválců a na ty otáčkoměr mele nesmysly jako volnoběh 200ot/min a maximum při 190km/h 1800ot/min bylo by to pěkný mít tyhle otáčky ale sere mě to¨¨¨
4, 8, pro 4 válec

1, 5, 8, jsem měl na palubce pro 320i 6 válec.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29. 08. 2003 19:54

je fajn vědět kerej kolik do který přístrojovky patří ale mě zajímají výřezy 1 až 10 kterej kolík je má jak vykouslé.Protože samostatnej kolík ti nikdo neprodá a já mám deset přístrojovek a všechny jsou na šestiválec

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 29. 08. 2003 20:02

Anonymous píše:je fajn vědět kerej kolik do který přístrojovky patří ale mě zajímají výřezy 1 až 10 kterej kolík je má jak vykouslé.Protože samostatnej kolík ti nikdo neprodá a já mám deset přístrojovek a všechny jsou na šestiválec
Tý vole, přečti si ti všechno ještě jednou a přemejšlej :-)
Ondra ex.M-Fahrer

noname

Příspěvek od noname » 30. 08. 2003 19:41

sory jsem za debila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mě to fakt nedocvaklo já myslel že jsou to čísla na špičce kolíku jěště jednou se omlouvám.Je toho na mně moc.Díky za radu.

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 30. 08. 2003 19:56

noname píše: já myslel že jsou to čísla na špičce kolíku
Když už se tu nakously ty čísla - měly nějakou logiku, nebo tam byly "jen tak"? K něčemu tam ale asi byly, když je bylo vidět přes otáčkoměr.

Já jsem měl na 1.8 desítku. Když se tak ještě dívám na ty čísla těch vylomených kontaktů, tak si matně vybavuji, že jsem tam měl vylomené tři výřezy - byla to ta 4 a 8 a k tomu ještě jeden (už ale nevím který).

Odpovědět