Nejede mi tachometr

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

Nejede mi tachometr

Příspěvek od green01 » 15. 06. 2005 11:50

Chtel by se zeptat uz sem zoufali...
Vsechno sem rozobral a stale nic.Nedavno sem jel po dalnici a zrazu z nicoho nic mi zacela rucicka skakat,myslim rucicku na rychlost a zrazu ostala na nule.
Neukazuje ani kolik km sem presel,kdyz vynuluji je furt nula.Neukazuje ani rychlost kolko jedu,a ani aktualni spotrebu.-rucicka pod otackomierem.
Ostatni vsetko funguje,palivo teplota otacky,kontrolky.
Sem z teho zufali uz sem mnel i pristrojovku venku a nic,elektrika se zda byt v poradku.

A proto by se chcel zeptat ci nemnel nekdo nekdy stejni problem...
Ak mam pradvu rici uz mne to ani nebavi jezdit kdyz nevim kolik jedu :(

Dakuji...
Pro info:Mam e30 320i rok 1986.

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 15. 06. 2005 11:55

Kabel + konektor + cidlo v diferu, zkontroluj jestli nemas prebrousino (kabel). Tyhle dve veci nejdou presne proto ze je problem nekde pri ceste od palubky k diferu. Ja mel pretrzenej kabel az tesne u diferaku a uz mi vse funguje.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 15. 06. 2005 12:47

Ještě koukni na pojistky, já jednou kvůli nefunkčnímu tachometru rozebral půl auta a nakonec to byla pojistka :oops:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 15. 06. 2005 16:48

Dan td píše:Ještě koukni na pojistky, já jednou kvůli nefunkčnímu tachometru rozebral půl auta a nakonec to byla pojistka :oops:
Jaká pojistka by to měla být? Nemám žádný schéma. Dík

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 15. 06. 2005 17:52

Petr237 píše:
Dan td píše:Ještě koukni na pojistky, já jednou kvůli nefunkčnímu tachometru rozebral půl auta a nakonec to byla pojistka :oops:
Jaká pojistka by to měla být? Nemám žádný schéma. Dík
Tak stahuj! Mela by to byt pojistka 12

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 15. 06. 2005 19:27

athlon_137 píše:
Petr237 píše:
Dan td píše:Ještě koukni na pojistky, já jednou kvůli nefunkčnímu tachometru rozebral půl auta a nakonec to byla pojistka :oops:
Jaká pojistka by to měla být? Nemám žádný schéma. Dík
Tak stahuj! Mela by to byt pojistka 12
Děkuju :wink:

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

koukal sem

Příspěvek od green01 » 16. 06. 2005 20:18

Koukal sem na poistky a 12 bola vypalena 10A ale vymnenil sem ji a nic.stale nefunguje.poistku nevypali ale nejede... :(((

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Re: koukal sem

Příspěvek od Lukas-e21 » 16. 06. 2005 20:41

green01 píše:Koukal sem na poistky a 12 bola vypalena 10A ale vymnenil sem ji a nic.stale nefunguje.poistku nevypali ale nejede... :(((
bude urvanej dratek na čidlu na diferaku, už ti to tu kluci psali.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

.

Příspěvek od green01 » 16. 06. 2005 21:10

Nejsem moc dobrej znalec nehnevejte se na mne ale kde se nachadza ten diferak a jak se k nemu dostanu...abych to mohl spojeznit......

DEKUJI... :)

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 16. 06. 2005 21:19

:) Na zadní nápravě uprostřed. Když se koukneš pod kufr tak to uvidíš, je tam na tom takový konektor...

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

Příspěvek od green01 » 16. 06. 2005 21:22

DEKUJI ...
skusim se na to podivat...

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 17. 06. 2005 11:40

Petr237 píše:
athlon_137 píše:
Petr237 píše: Jaká pojistka by to měla být? Nemám žádný schéma. Dík
Tak stahuj! Mela by to byt pojistka 12
Děkuju :wink:
Taky prasklá pojistka, ale ještě jsem se nesvezl, tak nevim jestli bude fachčit :roll: :?:

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 20. 06. 2005 21:21

Petr237 píše:
Petr237 píše:
athlon_137 píše: Tak stahuj! Mela by to byt pojistka 12
Děkuju :wink:
Taky prasklá pojistka, ale ještě jsem se nesvezl, tak nevim jestli bude fachčit :roll: :?:
Tak jsem se dneska svezl, chvíli nic, potom ručička vyskočila a zase spadla a asi po 300m to normálně začalo ukazovat. Tak mi to nedalo a hned jsem to musel prohnat :twisted: 8) Bomba, už vím kolik jedu :idea:

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 31. 07. 2010 22:07

Tak a ted to resim ja.. co se tyce kabelaze k difu.. konektory bylo treba prepajet.. nicmene jsou funkcni - pri jejich vzajemnem spojovani ukazuje budik rychlost :) (kabel, budiky, pojistka - ok) Ale ani po intenzivni ocistovani a kontoxu ne a ne donutit signal z difu ven:( Vsiml jsem si ze okolo konektoru jsou srouby - da se tedy ustroji cidla rychlosti demontovat, aniz by musel diff dolu?

diky chlapi

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 07. 2010 22:58

Ada_CZ píše:Tak a ted to resim ja.. co se tyce kabelaze k difu.. konektory bylo treba prepajet.. nicmene jsou funkcni - pri jejich vzajemnem spojovani ukazuje budik rychlost :) (kabel, budiky, pojistka - ok) Ale ani po intenzivni ocistovani a kontoxu ne a ne donutit signal z difu ven:( Vsiml jsem si ze okolo konektoru jsou srouby - da se tedy ustroji cidla rychlosti demontovat, aniz by musel diff dolu?

diky chlapi
ano, snadno a rychle

zaroven dovol, abych vyzdvihnul naprosto presne oziveni tematu, jasne, k veci, shodnej problem.... takhle by to melo fungovat

:wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 03. 08. 2010 18:24

dík:oops:,

tak: správná funkce vytaženého čidla:
kolíky mezi sebou nulový odpor.. když mezi umělé packy vsunu plochý klíč, kontakt přerušen.
Myslím, že se na něm nemá co pokazit, akorát ty kontakty..

Kolíky byly asi fest zoxidované, obrousil jsem je do "zlatava" a zakonzervoval modrým kontoxem.. Konečeně mi to frčelo, ale na malou chvilku se přesto kontakt ztratil :).. Uvidím co ukáže čas

Uživatelský avatar
Oveczka
člen E30.cz
Příspěvky: 110
Registrován: 27. 06. 2009 20:31
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Oveczka » 19. 08. 2010 15:30

Měl bych ještě jeden dotaz ohledně tachometru....Poslední dobou mi přestal fungovat, pokaždý se to nějak provizorně opravilo, ale za chvíli zase někde kontakt přerušenej....Dneska jsme to udělali pořádně, všechno přepájeli. Nejdřív stejně nefungoval, tak jsem zkusil prohodit kontakty na čidle, a rozjel se. Akorát kámoš, co to pájel si byl celkem jistej, že ty kabely neprohodil. A já bych rád věděl, jestli je nějakej problém, kdyby to prohozený bylo. Jako že by to třeba neukazovalo. Pokud to funguje na principu dynama, tak by to nemělo mít vůbec žádný vliv, ne?

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 23. 08. 2010 17:31

jak jsem psal.. je to rozpínací magnetické čidlo..., zapojení nemá na funkci vliv.

Kolíky musely být zoxidované..

Uživatelský avatar
Oveczka
člen E30.cz
Příspěvky: 110
Registrován: 27. 06. 2009 20:31
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Oveczka » 26. 08. 2010 19:34

ADA_Cz: Díky.Já si právě nebyl jistej, jestli to tak je myšlený. Asi jsme to tam nedocvakli pořádně. Každopádně teď už bych řekl, že to šlape jak má.:-)

Odpovědět