
Cvakání
Čus je hele možny že udelá nízkej tlak i vana která trosku teče. Toto báwo mam tak pres mesic a prodejce pred prodejem menil vanu. Když sem to koupil byla suchá a nic necvakalo, pak kdyz to zacinalo cvakat tak byla jen tak trosku mokra, ted me to cvaka furt a podivam se na vanu a total mokrá (dlouho sem se na ni nedíval ale olej sem si hlidal a v poho), i pár koleček mam po sobě na parkovišti. Dneska sem ji dotahoval a dva šrouby sou strhly (tu sem se dočet ze ji předchozi majitel měnil 3x
), může to bejt tim, ja bych mozna rek že i jo, prosim radte dík.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ne, tlak by ti musel unikat masivnim spusobem spolu s olejem pres praskliny na vane, aby ti ty praskliny mohli zpusobovat ztratu tlaku. pokud je netesna vana na prirube ku bloku, teoreticky to mozny je, pretesni to a uvidis.Jarda318i píše:Čus je hele možny že udelá nízkej tlak i vana která trosku teče. Toto báwo mam tak pres mesic a prodejce pred prodejem menil vanu. Když sem to koupil byla suchá a nic necvakalo, pak kdyz to zacinalo cvakat tak byla jen tak trosku mokra, ted me to cvaka furt a podivam se na vanu a total mokrá (dlouho sem se na ni nedíval ale olej sem si hlidal a v poho), i pár koleček mam po sobě na parkovišti. Dneska sem ji dotahoval a dva šrouby sou strhly (tu sem se dočet ze ji předchozi majitel měnil 3x), může to bejt tim, ja bych mozna rek že i jo, prosim radte dík.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Zas tak masivně neutíka ale pořád je mokrá, tak to teda přetěsnim ale nejdriv budu muset vyvařit ty strhaný zavity, ja si myslim ze by to mohlo rozhodit ten tlak, cim vic to zacalo tíct tim víc to cvaká, díky.Max-Max píše:ne, tlak by ti musel unikat masivnim spusobem spolu s olejem pres praskliny na vane, aby ti ty praskliny mohli zpusobovat ztratu tlaku. pokud je netesna vana na prirube ku bloku, teoreticky to mozny je, pretesni to a uvidis.Jarda318i píše:Čus je hele možny že udelá nízkej tlak i vana která trosku teče. Toto báwo mam tak pres mesic a prodejce pred prodejem menil vanu. Když sem to koupil byla suchá a nic necvakalo, pak kdyz to zacinalo cvakat tak byla jen tak trosku mokra, ted me to cvaka furt a podivam se na vanu a total mokrá (dlouho sem se na ni nedíval ale olej sem si hlidal a v poho), i pár koleček mam po sobě na parkovišti. Dneska sem ji dotahoval a dva šrouby sou strhly (tu sem se dočet ze ji předchozi majitel měnil 3x), může to bejt tim, ja bych mozna rek že i jo, prosim radte dík.
Mám M40..tlak oleje v poho, komlet udělaná hlava, vyměněné hydroštely, podložky pod koníka, vačka (před 20tisc.km)někdo zadřel....
A STEJNĚ TO POŘÁD CVAKÁ
!!!!!!!!! známý v servise BMW mi říkal že je u těchto nejvykurvenějších motorů co kdy BMW dalo na trh nutné vyměnit komplet vše z vrchu....(takže mně už zbývají jen ty koníky) a mělo by to být OK...nedávno jsem to viděl na vlastní oči ...dojela tam E36.M40 se stejným problémém....výměna hydroštelů,koníků,podložek......ZVUK JAK CASIA..paráda.
Prostě musíme se smířit s tím, že ty M40 stojí za hovno...a nebýt té dobré spotřeby, kterou mají, tak už je dávno někde ve sběru na váze.
Většinou se tento problém objevuje u motoru zhruba po 200tisc.km. Záleží ještě co za hovado s tím jezdilo...ja to mám z Itálie...tam jezdí tumplovaný hovada..Jo jo je nutno šetřit...
A STEJNĚ TO POŘÁD CVAKÁ


Prostě musíme se smířit s tím, že ty M40 stojí za hovno...a nebýt té dobré spotřeby, kterou mají, tak už je dávno někde ve sběru na váze.
Většinou se tento problém objevuje u motoru zhruba po 200tisc.km. Záleží ještě co za hovado s tím jezdilo...ja to mám z Itálie...tam jezdí tumplovaný hovada..Jo jo je nutno šetřit...

Ja kokot du zitra na hydra (sou objednany tak to nemuzu odvolat). Ted sem byl u jednoho chlapa kterej delá bawory 30let a ten me rek to samy. A rikal ze by stacilo prelestit a vycistit vačku vahadla a hydra (pokud nebudou nejak moc v prdely) A hlevně mě řek že kupuje hydra za 200-300kčjá za ně dam 800-900
, ten chlap co sem u něj ted byl je fakt machr, až ted udělám ty hydra tak cca 14 dní budu mít klid a pak se za ním mam stavit, už stoho nemůžu posraný M40 (přeleštění vačky 1500, 1 hydro 80kč, za pokus to stojí něž dat 20000 a víc za nic)

Nechapu jak to myslis, ve vane zadnej tlak neni, jak by teda mohl unikat? Malej tlak zpusobuje bud vybehane olejove cerpadlo, nebo unavena pruzina redukcniho ventilu, nebo nejaka dira (treba i prilis velka vule v nekterem kluznem lozisku) v tlakovem okruhu...Max-Max píše:
ne, tlak by ti musel unikat masivnim spusobem spolu s olejem pres praskliny na vane, aby ti ty praskliny mohli zpusobovat ztratu tlaku. pokud je netesna vana na prirube ku bloku, teoreticky to mozny je, pretesni to a uvidis.
Netesna vana zpusobuje jedine ztratu oleje a spoustu bordelu vsude, kde auto zastavi...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja myslim, ze tlak je i ve vane, cerpadlo jenom pohani olej z vany do hlavy a do bloku, v hlave prece neni nic co by ten tlak spotrebovalo a tak se vlastne udrzuje stalej tlak na kvalitni mazani. Co myslis ty?Boban píše:Nechapu jak to myslis, ve vane zadnej tlak neni, jak by teda mohl unikat? Malej tlak zpusobuje bud vybehane olejove cerpadlo, nebo unavena pruzina redukcniho ventilu, nebo nejaka dira (treba i prilis velka vule v nekterem kluznem lozisku) v tlakovem okruhu...Max-Max píše:
ne, tlak by ti musel unikat masivnim spusobem spolu s olejem pres praskliny na vane, aby ti ty praskliny mohli zpusobovat ztratu tlaku. pokud je netesna vana na prirube ku bloku, teoreticky to mozny je, pretesni to a uvidis.
Netesna vana zpusobuje jedine ztratu oleje a spoustu bordelu vsude, kde auto zastavi...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Olejove cerpadlo tlaci olej mazacimi kanaly do vsech lozisek a ostatnich mazacich mist, odkud olej normalne vyteka do atmosferickeho tlaku (resp. slabeho podtlaku, protoze blok a hlava motoru jsou odvetrany do sani) a steka odvodovymi kanaly zpatky do vany, ktera slouzi jako nadrz na olej (nektere zavodni motory maji mazani se "suchou" klikovou skrini, tam je pak dalsi - podavaci - cerpadlo, ktere cerpa olej z vany do specialni nadrze, odkud se teprve motor maze).
Za olejovym cerpadlem je redukcni ventil, ktery zajistuje aby tlak oleje nepresahl urcitou hodnotu, ktera je dana tlakem pruziny. Kdyz se pruzina unavi, hodnota se snizi - da se napravit podlozenim pruziny nejakou podlozkou.
Kdyz maji kluzna loziska prilis velke vule, tak se prutok oleje diky mensimu odporu zvysi a tlak klesne.
Ve vane tlak neni, ostatne gufera na klice by ho tam ani neudrzela.
Za olejovym cerpadlem je redukcni ventil, ktery zajistuje aby tlak oleje nepresahl urcitou hodnotu, ktera je dana tlakem pruziny. Kdyz se pruzina unavi, hodnota se snizi - da se napravit podlozenim pruziny nejakou podlozkou.
Kdyz maji kluzna loziska prilis velke vule, tak se prutok oleje diky mensimu odporu zvysi a tlak klesne.
Ve vane tlak neni, ostatne gufera na klice by ho tam ani neudrzela.
Fujtajbl drahyJarda318i píše:Ja kokot du zitra na hydra (sou objednany tak to nemuzu odvolat). za ně dam 800-900

Prelestit vacku ? Tzn ubrat z ni material....to bych nevidel jako idealni stav reseni problemu...Jarda318i píše:prelestit a vycistit vačku vahadla a hydra
K Petrovi vid ?IKE píše:Tak za týden jdu do servisu

Dělal sem jenom čtyři hydra (jasny že by to rovnou chtělo udělat všechny ale nejsou prachy a v prdely byly zatim jenom čtyři) Pak stejně budu muset udělat i vahadla a i ty podložky. Díly staly 4500 + 800 práceIKE píše:Kolik tě to stálo a co všechno se měnilo?Jarda318i píše:Tak už to mam za sebou, jede krutě, ticho no proste nadhera
Dělal sem jenom čtyři hydra (jasny že by to rovnou chtělo udělat všechny ale nejsou prachy a v prdely byly zatim jenom čtyři) Pak stejně budu muset udělat i vahadla a i ty podložky. Díly staly 4500 + 800 práce A dělal sem to tady:Koněvova 223 Praha-3 Žižkov, tel: 224 937 378, 602 201 731. Doporučily mě to tu na foru a chlapík se v tom celkem vyzná, sice ty díly se daj možná sehnat levněji ale stejně bys ušetřil pár kilek, normálně tam zajed a on se ti podíva co stim a do druhýho dne to máš. (A nebo rovnou zavolej tomu chlapíkovi co to dělá: Kulík Michal 602 662 313)IKE píše:Kolik tě to stálo a co všechno se měnilo?Jarda318i píše:Tak už to mam za sebou, jede krutě, ticho no proste nadhera
Tak to nevim, ale co ja sem viděl když on to dělal, on je jen promačkával a ten kterej byl v prdely byl takovej volnější a měl takovej vyčvachtanej zvuk, přesně nevimKuaJa píše:jenom otazecka-jak se pozna spatny hydro?
Generalkovat hlavu se mi nechce, ale kdyby se to dalo poznat a vymenit terba jak pises 4, tak bych to udelal bez ostatniho a nebylo by mi to lito.

Čus chlapi,
jak to tak čtu, tak si musim taky postěžovat
Mě začali před časem cvakat hydroštely a měl sem na oleji najeto 8000km, tak sem si myslel, že by to mohla spravit výměna....dal sem 10W-40 jako tam byl, ale po výměně to cvaká mnohem víc
Když jedu a držim stejný otáčky, tak je to jak koncert....jako by se střídaly. Začne potichu a cvaká víc a víc a pak stichne a pak zas jinej...nemyslim si že je to zdvihátkama, navíc sem na ně včera tlačil a jsou jak beton.
Myslím si, že se hydroštel může podělat tak,že ztrácí tlak (ten tam zajišťuje kuličkovej ventil a ten určitě dost vydrží...povrchový úpravy atd....navíc mi to potvrdil i týpek ze Steyeru, kterej ten motor konstruoval) nebo přidřením díky usazenýmu karbonu, ale mam pocit, že dnešní oleje si s tim poradí páč údajně rozpouští karbon... tak nevim co je na tom pravdy
Myslim,že hydra by sem měly měnit až naposled, je to drahý a mnohdy to nepomůže. Když to bude tim tlakem, tak to znamená že je v pytli i čidlo...jinak by svítilo mazání ne
Jestli sem něco zkomolil, tak mě opravte pokud to víte stopro, jsem strojař, ale ne automechanik. tak hodně štěstí a napište jak jste si s tim poradili.
jak to tak čtu, tak si musim taky postěžovat

Mě začali před časem cvakat hydroštely a měl sem na oleji najeto 8000km, tak sem si myslel, že by to mohla spravit výměna....dal sem 10W-40 jako tam byl, ale po výměně to cvaká mnohem víc

Když jedu a držim stejný otáčky, tak je to jak koncert....jako by se střídaly. Začne potichu a cvaká víc a víc a pak stichne a pak zas jinej...nemyslim si že je to zdvihátkama, navíc sem na ně včera tlačil a jsou jak beton.
Myslím si, že se hydroštel může podělat tak,že ztrácí tlak (ten tam zajišťuje kuličkovej ventil a ten určitě dost vydrží...povrchový úpravy atd....navíc mi to potvrdil i týpek ze Steyeru, kterej ten motor konstruoval) nebo přidřením díky usazenýmu karbonu, ale mam pocit, že dnešní oleje si s tim poradí páč údajně rozpouští karbon... tak nevim co je na tom pravdy

Myslim,že hydra by sem měly měnit až naposled, je to drahý a mnohdy to nepomůže. Když to bude tim tlakem, tak to znamená že je v pytli i čidlo...jinak by svítilo mazání ne

Jestli sem něco zkomolil, tak mě opravte pokud to víte stopro, jsem strojař, ale ne automechanik. tak hodně štěstí a napište jak jste si s tim poradili.
BMW E30 318iT