Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Prox
- Příspěvky: 1363
- Registrován: 11. 02. 2003 19:38
- Bydliště: ČSSR
Příspěvek
od Prox » 22. 03. 2005 09:55
Lukas-e21 píše:Max-Max píše:Panove, sprint je v hajzlu. Max robi zastavbu 2.5i, takze 320i je uz minulost

to nemyslis vazne??? prece nebudu kvuli tobe jezdit bez samosvoru??? jenom kvuli flerymu??? abych mu dal na prdel????
Proxi....co ty na to? Zastanes se dvoulitrů na srazech?? a das Flerymu co proto?
Jasne, sem na to pripravenej

5er
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 24. 03. 2005 22:28
Chlapi, neštve te mě, já už tady v Ústí domlouvám sázky

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 24. 03. 2005 23:02
Tweety píše:Chlapi, neštve te mě, já už tady v Ústí domlouvám sázky

a nie je ti blbe, ze ja mam makat a ty budes kasirovat?

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 25. 03. 2005 12:13
Max-Max píše:[napriklad Flerym vychvalovany M10 1.8 dostal odo mna v Lanove vaznu nakladacku

v 318 sedel HUSKA
Noo, nechtěl jsem do této debaty zasahovat, ale když už je tu řeč o mě tak jen vyjádřím svůj názor a dál už ho komentovat nebudu:
318i M10-M40-M43 nebude rychlejší než 320i ... samozřejmě pokud někdo nepokazí jízdů a motory budou ve stejném stavu (vrak X auto po GO nemá smysl srovnavat).
Jel jsem sprinty proti několika dvoulitrům a to jak v 318i M10 tak 318i M40 i v 318iA a vždy to mělo podobný průběh: do druhého převod. stupně jedou docela srovnatelně kdy 1,8 těží z menší hmotnosti a rychlejšímu nástupu do otáček na trojku už začne 2,0 výrazně uplatnovat kroutící moment a ujíždět.
S Maxem jsme tuším jeli dvakrát (pokud se nepletu) a rozdíl na čtvrt míli jsou dvě délky. Já osobně jezdím pro radost a proto abych osobně mohl porovnat o kolik je kdo pomalejší a jak se to kdy povedlo. Dohady od stolu jsou vždy zkreslené a v praxi to chodí jinak.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 26. 03. 2005 10:40
Max-Max píše:Tweety píše:Chlapi, neštve te mě, já už tady v Ústí domlouvám sázky

a nie je ti blbe, ze ja mam makat a ty budes kasirovat?

Dost často jsi na českym fóru, tak už by jsi mohl znát i českou posranou ekonomiku

Tak už to tady prostě chodí. Jedni sedí a maj za to sta tisíce, jiní zase dřou jak hovada a mají hovno

Nechci vyčnívat z řady

-
kohibmw
- Příspěvky: 112
- Registrován: 13. 06. 2005 14:52
- Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od kohibmw » 15. 06. 2005 22:46
podporim fleryho....320 nejede...pokud se neudelaji upravy ci neni 320is,coz se taky muze upravit 318i a nebo poridit 318is a neeeeeeeeeeeeeebooooooooooooo m3

no a to je pak uplne vse v pi.. tak ja rikam m40.... 320 6v je utahana....malej obsah na 6v!!!! jinak je to ale drzak a jede furt!!!! co vic chtit....a taky se roztaha!!!!
-
tomashv
- Příspěvky: 163
- Registrován: 16. 06. 2004 15:25
- Bydliště: jizni Morava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tomashv » 15. 06. 2005 22:58
Proc jsou vzdycky nejdelsi ty thready, ve kterych se lidi hadaji, jestli iSo nebo 2.5i nebo 2.0i nebo M40 nebo ETU?

318iS