vysoke volnobezne otacky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Návštěvník

vysoke volnobezne otacky

Příspěvek od Návštěvník » 14. 06. 2005 21:58

cauko, mam mensi problem: ked som kupil auto - 20,5,2005 bmw 320 e30-tak po nastartovani to malo takych 2000ot/min a po chvilke to kleslo na 800ot/min. dnes rano som nastartoval a najprv. to bolo na 2000ot ale kleslo to len na 1600ot a pri pohynani to slo na 1000ot(bez plynu). pri radeni to zase bolo na 1600ot. nebolo to lepsie ani ked sa zohrial, poobede som nastartoval a po zohriati sa na 1000ot uz trochu klepal motor akoby nevladal!!!!
mysim ze by to mohlo byt palivovym filtrom ale nie som si isty.este som cez vykend vyhodil nejaky regulator tlaku paliva ci co to bolo lebo tiekol z neho benzin.(bola to taka valcovita sranda asi 8cm dlha vecicka napojena na hadicku asi 15cm za benzinovym cerpadlom) mohlo to byt tym???a poslednu vec nefunguje mi velmi posilnovac, co mozem pozriet kedze ho hned nechcm menit????diiiiiik

Uživatelský avatar
xdentist
Příspěvky: 1530
Registrován: 01. 03. 2005 23:59
Bydliště: Jinonice, P-5

Příspěvek od xdentist » 14. 06. 2005 23:12

Ja mel podobny problem a u me to bylo uz dost jetyma zapalovacima kabelama a hlavne volnobeznym ventilem.a taky mozna spinac volnobehu na skrtici klapce... nevim no,me to taky takhle kolisalo,obcas skytlo ale po vymene je vse uplne ok....

sentinel
Příspěvky: 75
Registrován: 05. 04. 2005 21:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od sentinel » 16. 06. 2005 15:36

ok dik pokusim sa niektore veci zohnat a vymenit a nevite niekto co je ten regulator tlaku paliva ci co to je naoza-pisal som o tom na zaciatku prispevku?????????????
e30 316 - winter car

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 16. 06. 2005 21:36

ty vole pročpa si z toho auta něco vyndaval???jinak ten vonoběh podle mě bude tim xindlem co je napojenej na podtlakovou hadičku a když motor chcípá tak todle přidá!!!jinak zkontroluj pořádně hadičky co ti vedou k posilovači jestli nejsou prasklí pokud jo vyměnit a bude to makat jako nový:-)

Uživatelský avatar
sucho
Příspěvky: 43
Registrován: 08. 06. 2005 21:39
Bydliště: slovakijaaa

Příspěvek od sucho » 17. 06. 2005 07:52

BMWAK píše:ty vole pročpa si z toho auta něco vyndaval???jinak ten vonoběh podle mě bude tim xindlem co je napojenej na podtlakovou hadičku a když motor chcípá tak todle přidá!!!jinak zkontroluj pořádně hadičky co ti vedou k posilovači jestli nejsou prasklí pokud jo vyměnit a bude to makat jako nový:-)
treba pozret sanie (ci trubica nieje prasknuta a ci si motor neberie "cudzi vzduch"). aj ja som mal problem s kolisanim otacok,dokonca zvykol pri startoch zdochynat ked som pustil plyn...

vyriesil to meter izolacnej pasky :D
BMW e30 318iS :)

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 17. 06. 2005 09:51

sucho píše:vyriesil to meter izolacnej pasky :D
ta hadice mezi klapkou a vahou stoji 300,- tak proc to prasit.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
sucho
Příspěvky: 43
Registrován: 08. 06. 2005 21:39
Bydliště: slovakijaaa

Příspěvek od sucho » 17. 06. 2005 14:46

Akmall píše:
sucho píše:vyriesil to meter izolacnej pasky :D
ta hadice mezi klapkou a vahou stoji 300,- tak proc to prasit.
kde? je nejaky onlineshop na nete?
mne servisak vravel ze 900skk... to ma dobre chceli oje...
BMW e30 318iS :)

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 17. 06. 2005 20:24

sucho píše:
Akmall píše:
sucho píše:vyriesil to meter izolacnej pasky :D
ta hadice mezi klapkou a vahou stoji 300,- tak proc to prasit.
kde? je nejaky onlineshop na nete?
mne servisak vravel ze 900skk... to ma dobre chceli oje...
To akmall trochu prehnal, v nahradach ji dost tezko sezenes a original v bmw stoji 574,6 Kc bez dph...kazdopadne paska je reseni bastlirsky, stejne ji jednou koupis.

Uživatelský avatar
sucho
Příspěvky: 43
Registrován: 08. 06. 2005 21:39
Bydliště: slovakijaaa

Příspěvek od sucho » 17. 06. 2005 20:51

Jirka325 píše:
sucho píše:
Akmall píše: ta hadice mezi klapkou a vahou stoji 300,- tak proc to prasit.
kde? je nejaky onlineshop na nete?
mne servisak vravel ze 900skk... to ma dobre chceli oje...
To akmall trochu prehnal, v nahradach ji dost tezko sezenes a original v bmw stoji 574,6 Kc bez dph...kazdopadne paska je reseni bastlirsky, stejne ji jednou koupis.
hmm,no diki,mi odlahlo dost,lebo ten servisak je kamarat a skoro som mu dnes zato vynadal (teda bol by som mu vynadal,keby som si nato spomenul)

kolko by asi stali nove vzpruziny na ISu? a brzdove oblozenie? asi toto bude treba teraz menit a ani neviem kolko do toho budem musiet vrazit.
BMW e30 318iS :)

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 17. 06. 2005 22:18

Jirka325 píše:
sucho píše:
Akmall píše: ta hadice mezi klapkou a vahou stoji 300,- tak proc to prasit.
kde? je nejaky onlineshop na nete?
mne servisak vravel ze 900skk... to ma dobre chceli oje...
To akmall trochu prehnal, v nahradach ji dost tezko sezenes a original v bmw stoji 574,6 Kc bez dph...kazdopadne paska je reseni bastlirsky, stejne ji jednou koupis.
Zalezi jakou tam mas, ja sem na m20 platil 530 s dph
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 18. 06. 2005 02:02

sucho píše:kolko by asi stali nove vzpruziny na ISu? a brzdove oblozenie? asi toto bude treba teraz menit a ani neviem kolko do toho budem musiet vrazit.
Pera tak kolem 1200 bez dph KFka, origo budou trochu jinde.
Desticky predek pocitej kolem litru, zadek tak cca 800 bez dph neco rozumnyho, jde jak levnejsi, tak drazsi, podle vyrobce.
Iwan píše:Zalezi jakou tam mas, ja sem na m20 platil 530 s dph
Ale tady je rec o iSu a tam je ta kriploidni ovalna.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 18. 06. 2005 05:58

Jirka325 píše:
Iwan píše:Zalezi jakou tam mas, ja sem na m20 platil 530 s dph
Ale tady je rec o iSu a tam je ta kriploidni ovalna.
Dyt pisu ze zalezi, jakou tam mas...
No a podle mnozstvi odmotany pasky sem nepoznal, ze de o iSo a nahore sem cetl 320-m20
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

sentinel
Příspěvky: 75
Registrován: 05. 04. 2005 21:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od sentinel » 19. 06. 2005 09:09

BMWAK : ako som uz pisal (ten anonym co pisal prispevok som bol ja)

cez vykend vyhodil nejaky regulator tlaku paliva ci co to bolo lebo tiekol z neho benzin. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sucho : takto, mna az tak velmi netrapilo kolisanie otacok-bolo takmer nebaatelne tesne po nastartovani- ale skor tie vysoke volnobezne otacky ktore predtym ihned klesli a teraz nie!!!!! vcera som vymenil palivoy filter a uz je to s otackami lepsie,( z filtra vytekal riadny humus. )
ja si to vzsvetlujem tak ze teraz uz nema benzin taky odpor-kvoli zasratemu filtru- a ma ho dost aj pri nizkych otackach,takze si elektronika nemusi zvysovat otacky je to len teoria.
e30 316 - winter car

Odpovědět