dlouhý start

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
laajosh
Příspěvky: 61
Registrován: 14. 04. 2004 15:40
Bydliště: Horní Lhota

dlouhý start

Příspěvek od laajosh » 10. 06. 2005 14:32

čaute kluci,jak dlouho startujete studený motor?já teď tak 3-4sec.Hadičky v pořádku,nové filtry i palivový,po seřízení ventilů,nový spínač volnoběhu,baterka a svíčky OK,tak nevím.Jinak 318i M10 jede pěkně.Co by na to ještě mělo vliv?

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 10. 06. 2005 16:34

regulátor tlaku
teplotní čidla a spínače
studenej fstřikovač a ten jeho spínač

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 10. 06. 2005 20:44

špinavý svíčky!!

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Příspěvek od Dix » 11. 06. 2005 02:26

já nastartuju hned, jen když pár dnů nejezdím tak max do 2. vteřin i když je kossa :) (bez plynu) 318i M10
Nestěžuju si
Naposledy upravil(a) Dix dne 11. 06. 2005 21:07, celkem upraveno 1 x.
HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 11. 06. 2005 08:32

moje M10 chytí hned (teda když párkrát před startem zmačnu plyn a mam plnou baterku) ale co by ste taky chtěli po autu z roku 75 že jo?!

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 11. 06. 2005 21:04

M10 mi chytne naprosto okamzite, ani se snad nemuze otocit motor dokola..
m20 teda tak slavna neni..ale podle naladymax.tak do 3vterin
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 11. 06. 2005 21:35

současnej studenej motor M20 mi startuje na brnknutí, teplej taktéž - zatím nejlépe z E30, který sem měl - je to ale dost vyjímka - většině M20 to trvá...

jen párkrát se stalo, že by mu to chvilku trvalo
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Bukyn
Příspěvky: 169
Registrován: 28. 05. 2005 09:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bukyn » 12. 06. 2005 08:19

moje studená M20 tak 1-2 vteřiny
po svých....

Obrázek

Uživatelský avatar
UFO
Příspěvky: 501
Registrován: 14. 02. 2004 14:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od UFO » 12. 06. 2005 12:17

Je to zajímavé, muj M20 ta studena po týdnu na brnk a kdyz je to ze dne na den tak déle.
BMW 325i Touring http://ufocz.wz.cz/

Uživatelský avatar
kazan
Příspěvky: 27
Registrován: 05. 02. 2005 23:46
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od kazan » 13. 06. 2005 11:59

Přidám se k dotazu. M 20 325i studený start OK, zahřátý motor OK, od bajvoko 5ěti MINUT OD ZHASNUTÍ MOTORU hudlování 7-8 vteřin, je to hrůza. K tomu nepravidelný volnoběh. Čím mám začít(svíčky,kabely,lamda ok)? váha vzduchu, volnoběžný ventil, teplotní čidlo, taky jeden šmat říkal, že můžou ukapávat vstřiky( ta by ale asi nechytalo ani zahřátý) díky za každou radu a odkaz

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 13. 06. 2005 13:40

Já bych tipnul teplotní čidlo.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
kazan
Příspěvky: 27
Registrován: 05. 02. 2005 23:46
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od kazan » 13. 06. 2005 14:01

To je to modrý na hadici s chlad. kapalinou nebo je tam (mimo čidla k budíku) ještě nějaký co by to mohlo ovlivnit?

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 14. 06. 2005 06:33

kazan píše:Přidám se k dotazu. M 20 325i studený start OK, zahřátý motor OK, od bajvoko 5ěti MINUT OD ZHASNUTÍ MOTORU hudlování 7-8 vteřin, je to hrůza. K tomu nepravidelný volnoběh. Čím mám začít(svíčky,kabely,lamda ok)? váha vzduchu, volnoběžný ventil, teplotní čidlo, taky jeden šmat říkal, že můžou ukapávat vstřiky( ta by ale asi nechytalo ani zahřátý) díky za každou radu a odkaz
dej vedet, jak jsi dopad .. jsem ve slabsim stadiu neceho podobneho ...
318M40 -
studeny motor - ok start i beh motoru
teply motor start do 5minut po chcipnuti - ok start i chod motoru
teply motor startovany po delsi dobe sice chytne hned , ale pak je chod motoru nepravidelny a dusi se to - vubec se s tim asi 15s neda jet ..
pak se to spravi a je to ok. stve me to, odjidim vzdy z benzinky jako nejaky krap :(
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
kazan
Příspěvky: 27
Registrován: 05. 02. 2005 23:46
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od kazan » 14. 06. 2005 08:15

Tak jsem zkusil vyměnit na zkoušku, váhu vzduchu, modrý teplotní čidlo, volnoběžný ventil, výsledek furt stejný. Ve váze a ve filtru byl po dlouhým startování benzín a taky při tom hudlování pěkně smrdí, podle mě se to při pom long startu uchlastává, ale nevím proč. Ještě otázečku, můžou po zhasnutí světel, vyndání klíčku a zamknutí stále svítit ovladače el. oken ?

Uživatelský avatar
Wang
Příspěvky: 258
Registrován: 23. 05. 2004 11:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Wang » 14. 06. 2005 09:14

Muj pripad s m40 je uplne stejnej jeste sem az na vyjimky nevidel nikoho kdo by to tu vyresil,podle popisu zavad ktere by to mohli byt uz tu byly jmenovany temer vsechny casti motoru a to neco stoji,takze reseni se asi nedockame ... bohuzel,taky me to stve. :x
Obrázek BMW je BMW Obrázek

Uživatelský avatar
Wang
Příspěvky: 258
Registrován: 23. 05. 2004 11:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Wang » 14. 06. 2005 09:16

kazan píše:Tak jsem zkusil vyměnit na zkoušku, váhu vzduchu, modrý teplotní čidlo, volnoběžný ventil, výsledek furt stejný. Ve váze a ve filtru byl po dlouhým startování benzín a taky při tom hudlování pěkně smrdí, podle mě se to při pom long startu uchlastává, ale nevím proč. Ještě otázečku, můžou po zhasnutí světel, vyndání klíčku a zamknutí stále svítit ovladače el. oken ?

je to normalni ...
Obrázek BMW je BMW Obrázek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 14. 06. 2005 09:28

Wang píše:Muj pripad s m40 je uplne stejnej jeste sem az na vyjimky nevidel nikoho kdo by to tu vyresil,podle popisu zavad ktere by to mohli byt uz tu byly jmenovany temer vsechny casti motoru a to neco stoji,takze reseni se asi nedockame ... bohuzel,taky me to stve. :x
koukam, ze se konecne nasel nekdo, kdo ma stejny problem na stejnem motoru ...
ne ze bych mel radost z toho, ze Ti to nejede, ale jsem rad, ze se pak muzem vzajemne informovat ...
planuju nekdy diagnostiku, ale vsechno, co v okoli je, je takove nijake. kdyz jsem je obvolaval, ptali se na rv a rikali nejrdiv, ze tak stare auta nedelaji apodle papitu pak nasli, ze jo ..
takze e30 urcite nikdo nezna :(
jsou mi to schopni napichnout a precist ale v aute jako takovem se nevyznaji :(
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 15. 06. 2005 21:16

mno mě E23ka taky dlouho startovala!!tak jsem pokusně vyměnil ventil co je před vstřikama a pohoda!

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 06. 2005 09:24

Co je to za ventil, kde přesně je , může to mít taky 6vál?

Uživatelský avatar
faster
Příspěvky: 133
Registrován: 28. 01. 2004 23:57
Bydliště: Prostejov

Příspěvek od faster » 16. 06. 2005 21:59

M10 318i me to startovalo dovijak, neresil jsem to. Pak mi odesel alternator, tak mi ho kamos komplet zrepasoval a musim rict ze to chyta na drc, bez plynu, jen tak ze 2 sekundy neham hrcet cerpadlo.

Odpovědět