Tepelné odstínění kónusového filtru

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Tepelné odstínění kónusového filtru

Příspěvek od Pepper » 03. 06. 2005 18:30

Ahoj, tak jsem si přečetl článek "cool box" na www.e30.cz a udělal z kartónu šablonu. Dneska jsem šel pro plech do klempírny a tam mě přesvědčili, že na odstínění tepla je vhodnější nerez než hliník. Tak jsem se nakonec nechal ukecat a udělal to z nerezu.

Jen bych chtěl slyšet vaše názory, co je lepší NEREZ nebo HLINÍK :?: :roll:

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 06. 06. 2005 12:57

Dal jsem tam tepelnou izolaci. jak koliv ohybatelna, ale tvar drzi a 120Kc za metr ctverecni. Da se i na plech nalepit. Je 5mm tlusta krajni vrstvy jsou z nejakyho hlinikovyho setinovyho plechu a ve stredu je molitanova pena.
Super se stim pracuje a tepelna izolace je vyborna. V pripade zajmu nafotim nebo zjistim nazev.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 06. 06. 2005 16:06

Akmall píše:Super se stim pracuje a tepelna izolace je vyborna. V pripade zajmu nafotim nebo zjistim nazev.
Zjisti, Díky
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 06. 06. 2005 16:58

Akmall píše:Dal jsem tam tepelnou izolaci. jak koliv ohybatelna, ale tvar drzi a 120Kc za metr ctverecni. Da se i na plech nalepit. Je 5mm tlusta krajni vrstvy jsou z nejakyho hlinikovyho setinovyho plechu a ve stredu je molitanova pena.
Super se stim pracuje a tepelna izolace je vyborna. V pripade zajmu nafotim nebo zjistim nazev.
Taky mě ta izolace zajímá :idea:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 06. 06. 2005 20:47

Mirek sem kdysi daval tento odkaz: http://www.mikra.cz
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 07. 06. 2005 08:55

to je ta nalepovaci folie, ale rozhodne neni tvarove stala, jak pise Akmall...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 07. 06. 2005 10:15

Francis píše:Mirek sem kdysi daval tento odkaz: http://www.mikra.cz
Ovsem zde je metr ctverecni za 500 Kc...

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 07. 06. 2005 10:18

O obede zjistim presnej nazev a vyrobce fotky muzu az zejtra. A to Francisovo je neco uplne jineho.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 07. 06. 2005 11:58

Takze panove, je to na http://www.tady.cz/rti
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 10. 06. 2005 00:10

Akmall píše:Takze panove, je to na http://www.tady.cz/rti
vždyť to je zimní škodovácká klasika :lol:

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 13. 06. 2005 16:43

A teď řekněte z vlastní zkušenosti : Má cenu tam ten filtr dávat ? Když udělám i tu izolaci ? Dík

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 14. 06. 2005 09:39

Tweety píše:A teď řekněte z vlastní zkušenosti : Má cenu tam ten filtr dávat ? Když udělám i tu izolaci ? Dík
jestli chceš mít o tři koně lepší výkon a o 4% krouťák motoru, tak di do toho :)

vzhledem k ceně se to nevyplatí určitě :wink:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 15. 06. 2005 09:45

DC píše:
Tweety píše:A teď řekněte z vlastní zkušenosti : Má cenu tam ten filtr dávat ? Když udělám i tu izolaci ? Dík
jestli chceš mít o tři koně lepší výkon a o 4% krouťák motoru, tak di do toho :)

vzhledem k ceně se to nevyplatí určitě :wink:
A ty to máš, nebo jsi to měl v tom modrym ? Hodnoty mi nic neřeknou, spíš mi řekni jestli je to znát na jízdních vlastnostech ? Víš co, můžu ho mít za 800,- což mi nepříjde moc. Ale pokud mi ten kus něčeho bude na nic, tak je i 800,- dost

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 15. 06. 2005 09:59

lepsi je nerez, protoze hlinik bude hodne jako chladic a bude ti salat to teplo i na druhou stranu, ale myslim ze zas extra rozdil v tem nebude.. :)
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 15. 06. 2005 10:59

Tweety píše:
A ty to máš, nebo jsi to měl v tom modrym ? Hodnoty mi nic neřeknou, spíš mi řekni jestli je to znát na jízdních vlastnostech ? Víš co, můžu ho mít za 800,- což mi nepříjde moc. Ale pokud mi ten kus něčeho bude na nic, tak je i 800,- dost
jo v modrym sem to zkousel a da se o tom precist tady -> viewtopic.php?t=4064&start=0
enjoy :)

lepsi investice je 100% nová normální vložka za 200 a zbytek do benzinu - za ty prachy si užiješ víc :)

protože jedinej efekt, kterej to na těch našich traktorech má je pro tuningovej vzhled - na 130 nebo 170 koňovym stádě nepoznáš ty tři koně ani těch 10Nm navíc - funguje to hlavně jako tuningový placebo

z důvodu obrovského restriktoru v sání (váha vzduchu) a také díky tlumícím vlastnostem celého sání se ani moc nezmění zvuk - pouze nadechnutí z volnoběhu je slyšet více

naopak když jsem měl kdysi K&N na fabii, tak ta zněla úplně jinak, každé nadechnutí i záběr motoru při jízdě byl znát(což po čase už dost rušilo) - je tam totiž velmi jednoduchý, krátký a přímý sání...

je to každého věc, ale ke mě už to nesmí :wink:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Odpovědět