SOHC

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

SOHC

Příspěvek od bmwm3 » 06. 06. 2005 12:39

Ahoj, vysvětlí mi prosím někdo rozvod SOHC? Díky.
Nákres, by nebyl špatnej, ale pochopím i vysvětlení, díky..

Venca.

Příspěvek od Venca. » 06. 06. 2005 12:46

Není to náhodou jednoduchý OHC, vačková hřídel v hlavě a po jednom sacím a výfukovým ventilu na válec?

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 06. 06. 2005 12:51

Je to tak 8)
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Venca.

Příspěvek od Venca. » 06. 06. 2005 12:52

bmwm3 píše:Jinak, znám rozvod OHC, DOHC, OHV
Jestli je SOHC jako single, což by znamenalo = OHC, tak stačí napsat, že to tak je..
Asi jo.

Taky se používalo SV (GAZ 69).

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 06. 06. 2005 12:56

SOHC je 4 (3)ventilový rozvod s jednou vačkou. Tento rozvod použivali japonci a korejci.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 06. 06. 2005 14:38

Lukas-e21 píše:SOHC je 4 (3)ventilový rozvod s jednou vačkou. Tento rozvod použivali japonci a korejci.
A jak vysvětlíš tohle? viewtopic.php?t=15269
My dva třeba máme přece dvouventilovou techniku..

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 06. 06. 2005 14:43

bmwm3 píše:
Lukas-e21 píše:SOHC je 4 (3)ventilový rozvod s jednou vačkou. Tento rozvod použivali japonci a korejci.
A jak vysvětlíš tohle? viewtopic.php?t=15269
My dva třeba máme přece dvouventilovou techniku..
tam ma byt jen OHC

vim že OHC je u dvouventilů, Pak existuje též 2xOHC (4ventil, dle meho shodnz s DOHC, ale myslim si , že v tom bude stejně naky rozdil)

Tweety studoval ted motory tak by moh neco povedet
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Honza S
Příspěvky: 11
Registrován: 15. 02. 2005 17:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza S » 06. 06. 2005 17:03

SOHC-Single OverHead Camshaft-1 vacka v hlave
DOHC-Double OverHead Camshaft-2 vacky v hlave
Myslim,ze hlubsi smysl v tom neni.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 06. 06. 2005 20:53

Lukas-e21 píše:... Pak existuje též 2xOHC (4ventil, dle meho shodnz s DOHC, ale myslim si , že v tom bude stejně naky rozdil)...
2xOHC je dvouvačka dvouventil, hrníčková zdvihátka bez vahadel a přitom ventily do "V", např. Fiat 125S - měl jsem kousek z roku 1970 a mělo to 1600ccm a 105PS s dvoustupňovým karburátorem

DOHC je dvouvačka čtyř(a více)ventil
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 06. 06. 2005 21:04

Honza S píše:SOHC-Single OverHead Camshaft-1 vacka v hlave
DOHC-Double OverHead Camshaft-2 vacky v hlave
Myslim,ze hlubsi smysl v tom neni.
mám doma SOHC - Suzuki Motor - 16v na jedný vačkový hřídeli
jak píše Lukáš specialisti na to sou Japonci
asi nějaký výhody to má

Tys Michale měl přece DOHC v Sieře a byl to 8v.
Takže rozhodně tím není dáno, kolik ventilů na válec tam je.
BMW The Ultimate Driving Machine

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 07. 06. 2005 07:11

Francis píše:
Lukas-e21 píše:... Pak existuje též 2xOHC (4ventil, dle meho shodnz s DOHC, ale myslim si , že v tom bude stejně naky rozdil)...
2xOHC je dvouvačka dvouventil, hrníčková zdvihátka bez vahadel a přitom ventily do "V", např. Fiat 125S - měl jsem kousek z roku 1970 a mělo to 1600ccm a 105PS s dvoustupňovým karburátorem

DOHC je dvouvačka čtyř(a více)ventil
aha dik....myslel sem si, že by to mohlo byt jinak.........sem zas o něco chytřejší :wink:
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 07. 06. 2005 08:28

Francis píše: DOHC je dvouvačka čtyř(a více)ventil
Jak už říkal DAN
Všechny moje Sierry měly DOHC a jsou to dvouventily..

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 07. 06. 2005 10:09

bmwm3 píše:Všechny moje Sierry měly DOHC a jsou to dvouventily..
Asi ford neumel ovladat dva ventily jen jednou vackou :lol:

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 07. 06. 2005 10:57

8)
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 11. 06. 2005 15:06

Jirka325 píše:
bmwm3 píše:Všechny moje Sierry měly DOHC a jsou to dvouventily..
Asi ford neumel ovladat dva ventily jen jednou vackou :lol:
uměl měl 2 2litry ale ten DOHC měl 2 vačky řetez a 8 ventilů..ale jelo to moooc pěkně, mam dojem že to samý bylo croma 2,0 DOHC :roll:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 12. 06. 2005 19:29

Flery píše: Asi ford neumel ovladat dva ventily jen jednou vackou :lol:
uměl měl 2 2litry ale ten DOHC měl 2 vačky řetez a 8 ventilů..ale jelo to moooc pěkně, mam dojem že to samý bylo croma 2,0 DOHC :roll:[/quote]
To je sice pravda, že to jede mooc pěkně, za málo, ale furt to praská :roll:

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 12. 06. 2005 20:49

bmwm3 píše:
Flery píše: uměl měl 2 2litry ale ten DOHC měl 2 vačky řetez a 8 ventilů..ale jelo to moooc pěkně, mam dojem že to samý bylo croma 2,0 DOHC :roll:
To je sice pravda, že to jede mooc pěkně, za málo, ale furt to praská :roll:
my sme ji měli doma od roku 94 auto z roku 89 a jezdilo bez vad do roku 2000 pak sem ji prodal a jezdila dal ok..olej 5W40
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Odpovědět