SOHC
- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A jak vysvětlíš tohle? viewtopic.php?t=15269Lukas-e21 píše:SOHC je 4 (3)ventilový rozvod s jednou vačkou. Tento rozvod použivali japonci a korejci.
My dva třeba máme přece dvouventilovou techniku..
tam ma byt jen OHCbmwm3 píše:A jak vysvětlíš tohle? viewtopic.php?t=15269Lukas-e21 píše:SOHC je 4 (3)ventilový rozvod s jednou vačkou. Tento rozvod použivali japonci a korejci.
My dva třeba máme přece dvouventilovou techniku..
vim že OHC je u dvouventilů, Pak existuje též 2xOHC (4ventil, dle meho shodnz s DOHC, ale myslim si , že v tom bude stejně naky rozdil)
Tweety studoval ted motory tak by moh neco povedet
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
2xOHC je dvouvačka dvouventil, hrníčková zdvihátka bez vahadel a přitom ventily do "V", např. Fiat 125S - měl jsem kousek z roku 1970 a mělo to 1600ccm a 105PS s dvoustupňovým karburátoremLukas-e21 píše:... Pak existuje též 2xOHC (4ventil, dle meho shodnz s DOHC, ale myslim si , že v tom bude stejně naky rozdil)...
DOHC je dvouvačka čtyř(a více)ventil
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
mám doma SOHC - Suzuki Motor - 16v na jedný vačkový hřídeliHonza S píše:SOHC-Single OverHead Camshaft-1 vacka v hlave
DOHC-Double OverHead Camshaft-2 vacky v hlave
Myslim,ze hlubsi smysl v tom neni.
jak píše Lukáš specialisti na to sou Japonci
asi nějaký výhody to má
Tys Michale měl přece DOHC v Sieře a byl to 8v.
Takže rozhodně tím není dáno, kolik ventilů na válec tam je.
BMW The Ultimate Driving Machine
aha dik....myslel sem si, že by to mohlo byt jinak.........sem zas o něco chytřejšíFrancis píše:2xOHC je dvouvačka dvouventil, hrníčková zdvihátka bez vahadel a přitom ventily do "V", např. Fiat 125S - měl jsem kousek z roku 1970 a mělo to 1600ccm a 105PS s dvoustupňovým karburátoremLukas-e21 píše:... Pak existuje též 2xOHC (4ventil, dle meho shodnz s DOHC, ale myslim si , že v tom bude stejně naky rozdil)...
DOHC je dvouvačka čtyř(a více)ventil

MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
uměl měl 2 2litry ale ten DOHC měl 2 vačky řetez a 8 ventilů..ale jelo to moooc pěkně, mam dojem že to samý bylo croma 2,0 DOHCJirka325 píše:Asi ford neumel ovladat dva ventily jen jednou vackoubmwm3 píše:Všechny moje Sierry měly DOHC a jsou to dvouventily..

Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
my sme ji měli doma od roku 94 auto z roku 89 a jezdilo bez vad do roku 2000 pak sem ji prodal a jezdila dal ok..olej 5W40bmwm3 píše:To je sice pravda, že to jede mooc pěkně, za málo, ale furt to praskáFlery píše: uměl měl 2 2litry ale ten DOHC měl 2 vačky řetez a 8 ventilů..ale jelo to moooc pěkně, mam dojem že to samý bylo croma 2,0 DOHC
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D