pri brzdeni kope

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

pri brzdeni kope

Příspěvek od ajfel » 16. 05. 2005 06:45

ahoj,
mam takovy problemek ...
mam na aute nove kotouce a desky (predni) (vetrane)
najeto je na nich par malo tisic km ... (2,3tkm?)
pri bzdeni to zacina kopat volantem :(
vetsinou jen pri slabsim brzdeni, kdyz prislapnu vic, prestane to.
co s tim?
diky
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Re: pri brzdeni kope

Příspěvek od Mazety » 16. 05. 2005 08:07

ajfel píše:ahoj,
mam takovy problemek ...
mam na aute nove kotouce a desky (predni) (vetrane)
najeto je na nich par malo tisic km ... (2,3tkm?)
pri bzdeni to zacina kopat volantem :(
vetsinou jen pri slabsim brzdeni, kdyz prislapnu vic, prestane to.
co s tim?
diky
petr
to není kotoučema :) máš přední nápavu před GO
silentbloky, čepy možná ložiska, investice cca 10K
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: pri brzdeni kope

Příspěvek od ajfel » 16. 05. 2005 08:31

Mazety píše: to není kotoučema :) máš přední nápavu před GO
silentbloky, čepy možná ložiska, investice cca 10K
hmmm...to mam radost ...
po vymene kotoucu to bylo uuuplne klidne ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Re: pri brzdeni kope

Příspěvek od adam320 » 16. 05. 2005 10:22

ajfel píše:
Mazety píše: to není kotoučema :) máš přední nápavu před GO
silentbloky, čepy možná ložiska, investice cca 10K
hmmm...to mam radost ...
po vymene kotoucu to bylo uuuplne klidne ..
petr
No to nemusí bejt tak
ložiska jestli nevržou nebo nehučej nijak tak toto určitě způsobovat nemohou, čepy by mohly, silentbloky taky ale jinak to co řikáš je příznak KO destiček což je nepravděpodobný nebo uvolněnej brzdič :?
Každopádně i za předpokladu že máš v tahu čepy a silentblokx na stabilizátoru tak to je částka podstatně menší,
Při přejíždění nerovností to někde mlátí? Je auto v zatáčká ch nejistý...plave předek? Teda vše za předpokladu že za práci nikomu neplatíš, jinak by měl asi Mazety pravdu 8)
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: pri brzdeni kope

Příspěvek od ajfel » 16. 05. 2005 11:43

adam320 píše: No to nemusí bejt tak
ložiska jestli nevržou nebo nehučej nijak tak toto určitě způsobovat nemohou, čepy by mohly, silentbloky taky ale jinak to co řikáš je příznak KO destiček což je nepravděpodobný nebo uvolněnej brzdič :?
Každopádně i za předpokladu že máš v tahu čepy a silentblokx na stabilizátoru tak to je částka podstatně menší,
Při přejíždění nerovností to někde mlátí? Je auto v zatáčká ch nejistý...plave předek? Teda vše za předpokladu že za práci nikomu neplatíš, jinak by měl asi Mazety pravdu 8)
nikde nic nemlati, auto plave na podelnych nerovnostech - ale to podezrivam gumy, dela to az po prezuti ze zimaku a tyhle jsou jeste puvodni a jsou takove vselijake :( musim koupit nove ...
KO desticky ne, jsou nove s kotoucema ..
na brzdice se podivam. dik za tip (opravoval jsem barak a nemel cas a delali mi to v servise, tak kdovi jak :(
v zatackach je auto super .. chova se tak, jak chci .. ale to nemusi byt smerodatne, jinym bmw jsem nikdy nejel ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 16. 05. 2005 11:52

Vítej do klubu, u mě je to vůle mezi brzdičem a držákem brzdiče. při přejíždění nerovností to pěkně rachtá :roll:

BTW: nemáte někdo za babku ten držák nebo celej brzdič?
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 17. 05. 2005 06:18

Já bych to tipnul na volný zadní silentbloky předních ramen. Dělalo mi to to samý, čepy byly dobrý, ty silentbloky se mi zdály volnější. Vyměnil jsem je a ty nový se skoro nehnou. Kopání do volantu přestalo.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 17. 05. 2005 06:25

Záchvat píše:Já bych to tipnul na volný zadní silentbloky předních ramen. Dělalo mi to to samý, čepy byly dobrý, ty silentbloky se mi zdály volnější. Vyměnil jsem je a ty nový se skoro nehnou. Kopání do volantu přestalo.
diky za tip, podivam se ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 18. 05. 2005 13:42

Já mám také nové kotouče a taktéž mi to dělá. Ale dle mého názoru jsou to zkroucené kotouče. Protože i když jedu pomalinku na brzdě do křižovatky, tak mi auto střídavě brzdí více pak hned méně. Takže je nechám stočit a pokud to nevyřešíš, tak dám vědět, jak to dopadlo.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 18. 05. 2005 19:42

Tweety píše:Já mám také nové kotouče a taktéž mi to dělá. Ale dle mého názoru jsou to zkroucené kotouče. Protože i když jedu pomalinku na brzdě do křižovatky, tak mi auto střídavě brzdí více pak hned méně. Takže je nechám stočit a pokud to nevyřešíš, tak dám vědět, jak to dopadlo.
zeby se nove kotouce hned pokroutily?
potvory :(
dela mi to i to, jak pises .. ale to muzou byt i sisate bubny ...
napis pak, prosim, jak to dopadlo po tom stoceni.
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 05. 2005 20:24

[quote="ajfel
.. ale to muzou byt i sisate bubny ...

petr[/quote]


No to jsem eště neslyšel že by bubny mohli mít nákej takovej vliv, každopádně jsi psal že ti to kope do volantu ne, tak to musí být z přední nápravy
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 18. 05. 2005 23:45

adam320 píše:
ajfel píše: .. ale to muzou byt i sisate bubny ...

petr

No to jsem eště neslyšel že by bubny mohli mít nákej takovej vliv, každopádně jsi psal že ti to kope do volantu ne, tak to musí být z přední nápravy
jasne,ze na to muzou mit vliv sisate bubny ...
konkretne to dojizdeni ke krizovatkam rychlosti chuze ... houpe to v rytmu otacek kol.
netvrdim, ze to je jedina mozna pricina.

kopani do volantu bude samozrejme zpusoeno necim jinym ...

petr

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 20. 05. 2005 03:04

mizuh píše:u mě je to vůle mezi brzdičem a držákem brzdiče. při přejíždění nerovností to pěkně rachtá :roll:

BTW: nemáte někdo za babku ten držák nebo celej brzdič?
Co tohle ?
Obrázek

pripadne tohle, podle druhu trmene...

Obrázek

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 20. 05. 2005 23:36

mizuh píše:Vítej do klubu, u mě je to vůle mezi brzdičem a držákem brzdiče. při přejíždění nerovností to pěkně rachtá :roll:

BTW: nemáte někdo za babku ten držák nebo celej brzdič?
gratuluji jsme na tom naprosto stejne, na nerovnostech tu cvaká a pri malem brzdeni kope, mno uz mam objednanou opravnou sadu u bmw coz je cca 400kc, v kelly je okolo 200
e30/320i rv 88

Uživatelský avatar
Dymak
Příspěvky: 567
Registrován: 24. 07. 2003 18:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymak » 21. 05. 2005 04:40

zkus nechat vyvážit kola... u mě to pomohlo :wink:
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 21. 05. 2005 10:30

Dymak píše:zkus nechat vyvážit kola... u mě to pomohlo :wink:
Tím to není. To už jsem zkoušel. Dělá to i na zimákách, úplně stejně. Hlavně to cukání při popojíždění do křižovatky. Při rychlosti 5km.h bys nevyvážená kola nepoznal a navíc by to dělalo i bez brzdy

Uživatelský avatar
UFO
Příspěvky: 501
Registrován: 14. 02. 2004 14:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od UFO » 23. 05. 2005 21:38

Nestrašte ho, mam ten samej problem a byl jsem na třasáku a tam zjistili že mám v pr.... ty čepy co jsou na rameni hned u kol. :cry:
BMW 325i Touring http://ufocz.wz.cz/

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 23. 06. 2005 08:40

taaakze jste meli pravdu :)

pomalu se to rozjizdi :(
ted jsem byl menit lozisko predniho kola - hucelo 3,7kkc
zadni silentbloky predni napravy jsou ko - rikali 1800Kc
cepy jsou taky ko - pry 2000Kc

takze k tem 10kkc na predni naprave se brzo dostanu ...
(brzdy jsou nove - to nepocitam :)

a mimo to gufero na diferaku - 800kc
gufera vzadu na prevodovce - 800kc

pak by to snad mohlo byt ok ...

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 23. 06. 2005 17:43

ajfel píše:taaakze jste meli pravdu :)

pomalu se to rozjizdi :(
ted jsem byl menit lozisko predniho kola - hucelo 3,7kkc
zadni silentbloky predni napravy jsou ko - rikali 1800Kc
cepy jsou taky ko - pry 2000Kc

takze k tem 10kkc na predni naprave se brzo dostanu ...
(brzdy jsou nove - to nepocitam :)

a mimo to gufero na diferaku - 800kc
gufera vzadu na prevodovce - 800kc

pak by to snad mohlo byt ok ...

petr
Já dělal opravu předních ramen a kupoval jsem

- 1 pár silenbloků = 1140,- výrobce FeBi
- kulový čep vnější, 1 kus = 425,- výrobce Optimal (SRN)
- kulový čep vnitřní, 1 kus = 611,- výrobce Optimal (SRN)

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 23. 06. 2005 22:00

jojo... ja uz se na repas chystam asi pul roka, doma mam 4 sady a porad ne a ne se do teho pustit.. :) prachovky v prdeli apod tak doufam ze mi do te doby nezhnije pistek abych jeste nekupoval pistky.. :? :)
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Odpovědět