jeste chvili budu resit M40 a jeho cvakani

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Clemenza
Příspěvky: 17
Registrován: 12. 03. 2005 23:51
Bydliště: Chotěmice

Příspěvek od Clemenza » 13. 05. 2005 22:25

jestli cvaka tak bych se nejdriv zameril spis na stav vahadel a vacky nez na hydra, nema cenu davat novy hydrostely do motoru kterej ma vacku a vahadla K.O., bude to cvakat stejne
hlavne na vahadlech bejvaj dost vydreny plosky - to zpusobuje ze vahadlo nekopiruje presne povrch vacky ale odskakuje a klepe

dost projetejch M40 nejde vytacet do maxima (pres 5000-5500 ot) - to je prave zpusobeny odskakovanim od vacky - vznikne vule, kterou hydra okamzite vymezi a nasledne zpusobi nedovirani ventilu (hrozi podpaleni) a ztratu vykonu
po prerazeni pak trva jeste 2-3s kdy motor netahne nez dojde k "vypumpovani" hydrostelu a nastaveni spravny hodnoty kdy ventil znovu zacne tesnit

Odpovědět