jak vyměnit převodovku + vyměnit spojku na M20
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
jak vyměnit převodovku + vyměnit spojku na M20
můžete mi někdo popsat jak správně vyměnit převodovku a nandat novou spojku na M20 čeho se vyvarovat kde je problem kde začít a tak děkuji, budu to dělat a servisu to nesvěřim nechci pak tápat kde co a jak děkuju předem
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Nic na tom není, práce na jedno odpoledne.
Sundat:
1) kardan
2) řazení - uvolnit
3) drát zpátečky
4) spojkovej váleček
5) převodovku
6) sundat přítlačák
7) vyměnit lamelu
a zase obráceně
Jediný co je trochu oser, ale je to hlavně o nářadí, povolit ty šrouby mezi motorem a převodovkou. Nejhorší je když tam nějakej zmrd místo torxů dá normální a pak nejde nasadit ořech
Dej vědět jak to šlo.
Sundat:
1) kardan
2) řazení - uvolnit
3) drát zpátečky
4) spojkovej váleček
5) převodovku
6) sundat přítlačák
7) vyměnit lamelu
a zase obráceně

Jediný co je trochu oser, ale je to hlavně o nářadí, povolit ty šrouby mezi motorem a převodovkou. Nejhorší je když tam nějakej zmrd místo torxů dá normální a pak nejde nasadit ořech

Dej vědět jak to šlo.
Ondra ex.M-Fahrer
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
Stany napsal:
...Hlavně musíš dobře vycentrovat tu spojku jinak tam zpátky tu almaru nedostaneš
..a jak???
Tak prestrcis pres lamelu naku tyc nebo neco o hrubke hridele u prevodovky az na to lozisko u kluky.Proste kdyz budes dokrucat srouby u pritlacaku tak to vycentrujes lamelu tymto spusobem
To aby ti pak sadla prevodovka a hlevne ta hridel do loziska.Delal sem to tak uz 3krat u audiny a ted du taky na Bawo 
...Hlavně musíš dobře vycentrovat tu spojku jinak tam zpátky tu almaru nedostaneš
..a jak???
Tak prestrcis pres lamelu naku tyc nebo neco o hrubke hridele u prevodovky az na to lozisko u kluky.Proste kdyz budes dokrucat srouby u pritlacaku tak to vycentrujes lamelu tymto spusobem



Na to se používá centrovací trnFlery píše:..a jak???Stany píše:...Hlavně musíš dobře vycentrovat tu spojku jinak tam zpátky tu almaru nedostaneš


Jinak si připrav pár torxů čís.11 a 14.Jeden šroub je až za startérem tak ten je asi nehorší povolit,jinak tam není nic hrozného

žádná tyč, nandej tam tu lamelu a než jí utáhneš tak ze strany(celkem tři otvory) srovnáš prstem lamelu tak aby její hrana byla rovnoběžná s hranou přítlačáku. zatoč si motorem a vždycky k tobě přijede otvor a nemusíš vymejšlet žádný tyče pod autem
plus k odmontování převodovky....eště je tam startér a plech mezi almarou a blokem, ten taky drží k převodovce a startéru-musíš sundat(asi 8mičky nebo 10tky)

plus k odmontování převodovky....eště je tam startér a plech mezi almarou a blokem, ten taky drží k převodovce a startéru-musíš sundat(asi 8mičky nebo 10tky)
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Ze jo?Stany píše:Přesně takMax-Max píše:Nemal by ist dole aj vyfuk? Teda ja som ho dole daval.Jinak neoddělíš ani kardan


325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Uz jsme to psal do jine diskuse ale tadle je asi vhodnejsi. Nechal jsem si menit spojku(uplne novou) u petra na rajsky asi pred pul rokem. Od te doby jsem moc nejezdil pac jsem mel auto prez zimu rozebrane(menil jsem elektriku) v garazi. Ted na jare jsem zacal jesdit a spojka zabira hodne nahore a obcas to i pri rozjezdu skoci. Zajimalo by me jak muzu poznat, ze tam dal petr opravdu novou spojku? Sam kdyz jsme u nej byl pred tydnem ze pozastavil nad tim, ze mi spojka zabira az nahore, cimz me obavy zvetsil.
Rad bych veril ze je tam spojka opravdu nova, ale ....
Ptoto prosimk o radu jak bez drastickeho rozebirani zjistit zda je tam spojka nova. Od te vymeny jsem najel cca max 2k
Diky.
F.
Rad bych veril ze je tam spojka opravdu nova, ale ....
Ptoto prosimk o radu jak bez drastickeho rozebirani zjistit zda je tam spojka nova. Od te vymeny jsem najel cca max 2k
Diky.
F.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD