
Diky za odpoved:)
Diky za odpoved:)
čau už jsem dozvěděl tady z těch stránek docela dost, ale potřeboval bych zjistit proč někdo říká že by šel do M10 a jiný zase do M40. M40 je dražší? A je jich míň? Chci si koupit 318i nebo 316i. Ale pořád váhám jestli to nebo to. Spotřeba je rozdílná asi jenom o litr ne? A ještě nevíte někdo za kolik by se dalo sehnat z Německa nechci se nechat ošidit. Díky moc. 

M10 je starsi motor, delal se s karbecem nebo strikackou, ma rozvodovy retez a ventily se steluji. M40 ma rozvodovy remen, je to jedine strikacka, pokud je mi znamo, má hydroštely, a delal se jako 1,6 i 1,8.
Nejjednodušší, i když trochu zavádějící, je rozdělení podle modelů E30 - chromák a plasťák. U chromáka se s M40, pokud to není bastl, nesetkáš. V plasťáku se s M10 setkat můžeš a jsou tak značeny první 316i, i když mají motor 1,8i. Více k jednotlivým variantám a datům výroby ve FAQ v tabulce od Lukáše-e21.
Nejjednodušší, i když trochu zavádějící, je rozdělení podle modelů E30 - chromák a plasťák. U chromáka se s M40, pokud to není bastl, nesetkáš. V plasťáku se s M10 setkat můžeš a jsou tak značeny první 316i, i když mají motor 1,8i. Více k jednotlivým variantám a datům výroby ve FAQ v tabulce od Lukáše-e21.
E39 535i sedan