Stale dolievam vodu - pomoc prosim

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Anna
Příspěvky: 88
Registrován: 16. 11. 2004 17:08
Bydliště: SR

Stale dolievam vodu - pomoc prosim

Příspěvek od Anna » 27. 04. 2005 21:25

Sucastou mojej vybavy v aute je destilovana voda. Voda v mojom aute sa rozhodla ze proste nebude..Pozor: ziadna voda pod autom sa nenachadza, vymenene kurenie, chladic ok a hadicky tiez vymenene resp. skontrolovane. Iste sa tento problem uz preberal tak mi dajte radu kde moze byt problem.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Stale dolievam vodu - pomoc prosim

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2005 21:28

Anna píše:Sucastou mojej vybavy v aute je destilovana voda. Voda v mojom aute sa rozhodla ze proste nebude..Pozor: ziadna voda pod autom sa nenachadza, vymenene kurenie, chladic ok a hadicky tiez vymenene resp. skontrolovane. Iste sa tento problem uz preberal tak mi dajte radu kde moze byt problem.
praskla hlava?

prdlo tesnenie pod hlavou?

prdlo tesnenie na vicku expanznej nadrzky a unika von z nadrzky?

tecie okolo vodnej pumpy?

tecie chladic a voda sa stiha odparit z tepleho chladica?

Kolko dolievas vody na kolko km?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Anna
Příspěvky: 88
Registrován: 16. 11. 2004 17:08
Bydliště: SR

Příspěvek od Anna » 27. 04. 2005 21:37

praskla hlava- nie, prdlo tesnenie pod hlavou-nie, prdlo tesnenie na vicku expanznej nadrzky a unika von z nadrzky- nie( je nova resp. povodna bola zla a tato je zanovna), tecie okolo vodnej pumpy- voda pod autom nieje, tecie chladic a voda sa stiha odparit z tepleho chladica- chladic mi priatel kontroloval a je dobry.
Kolko dolievas vody na kolko km - na 20 km asi 1/2 litra. Mozno to je malo ale stale musim mysliet na to ze, halo zienka dolej vodu. Minule sa mi stalo ze som takto pekne zastavila na pumpe ,ze mi trochu vychladne motor a pani policajti mi hned naparili pokutu za folie, kolesa, narazniky, svetla a proste za vsetko. A uz ma to nebavi. Nieje v motore nejake cidlo resp. ventil ktory by mohol prepustat vodu?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2005 21:43

No ked je to 1/2 litra na 20 km, tak tipujem tesnenie pod hlavou alebo hlava a voda ide rovno do motora alebo vyfuku. Ako je na tom olej? nepribudlo ho? nie je emulzia divnej farby na vicku oleja?
Ako vies ze hlava a ostatne je v poriadku?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 27. 04. 2005 21:45

Anna ja mam ten isti problem ,....ale z benzinom..myslim ze si na tom lepsie lebo voda je lacnejsia :lol: :lol:
a to s timi policajtami je odplata za dolnozemsku........
ale teraz vazne...koberce mas suche??? aj spolujazdcov??? necitis v aute smrad ako /ponozky,pukance/ alebo tak nejak... :roll: skratka mokra handra....a ako vies ze ti hlava nevytlaca vodu?????
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
Anna
Příspěvky: 88
Registrován: 16. 11. 2004 17:08
Bydliště: SR

Příspěvek od Anna » 27. 04. 2005 21:55

Keby bolo prasknute tesnenie tak by bola voda v oleji, a olej je ok, ziadna biela emulzia chvala bohu. A kua bola som teraz pozriet na tie koberce a su suche. A ani smrad nieje v aute ....

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2005 21:59

Anna píše:Keby bolo prasknute tesnenie tak by bola voda v oleji, a olej je ok, ziadna biela emulzia chvala bohu. A kua bola som teraz pozriet na tie koberce a su suche. A ani smrad nieje v aute ....
uz sa stali pripady, ze voda sla skrz dieru rovno do vyfuku a olej aj vsetko ostatne vyzeralo v poriadku
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Anna
Příspěvky: 88
Registrován: 16. 11. 2004 17:08
Bydliště: SR

Příspěvek od Anna » 27. 04. 2005 22:09

Je este zvlastne ze voda zacala miznut po zime- dovtedy som nikdy vodu nedolievala. Nejazdila som na nom. Ale toto je asi haluz nejaka, a ja dufam ze to bude len nejaka drobnost. Ked na to prideme tak dam vediet co to bolo, ze mi voda migruje niekam do péčka.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2005 22:12

Neprdla mrazova poistka na bloku motora? Ty tam mas este M20 alebo uz M60?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Anna
Příspěvky: 88
Registrován: 16. 11. 2004 17:08
Bydliště: SR

Příspěvek od Anna » 27. 04. 2005 22:17

Zatial stale M20. A ta poistka je kde prosim pekne? Normalne medzi poistkami? :oops:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2005 22:25

Anna píše:Zatial stale M20. A ta poistka je kde prosim pekne? Normalne medzi poistkami? :oops:
je to taka ako keby skrutka - zatka na bloku motora, sluzi na to, ked mas slabu nemrznucu zmes tak aby nezamrzla kvapalina a neroztrhala motor tak pri zamrzani roztrhne tu poistku a voda sa ma kam pod mrazom roztahovat
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Anna
Příspěvky: 88
Registrován: 16. 11. 2004 17:08
Bydliště: SR

Příspěvek od Anna » 27. 04. 2005 22:30

Ked boh stvorila muza predsa len nezartovala. Dakujem za radu ozvem sa ci to bola ta poistka.

Uživatelský avatar
Forreet
Příspěvky: 1241
Registrován: 19. 04. 2005 19:30
Bydliště: Humenne SK

Příspěvek od Forreet » 28. 04. 2005 08:04

Najskor naka prasklinka,tie uniky su dost male..Kup si tu blbost na pretesnenie chladiacej sustavy.Tu v Cechach je to pomaly na kazdej Benzinke a na Slovensku asi tiez :wink: .Mne to pomohlo[Tiez som tomu velmi neveril] a stracalo sa mi vody viac....A pouzij to podla navodu,lebo jeden druch je do studeneho motoru a mel som tiez do zohriateho :!: :idea:

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 28. 04. 2005 08:16

pokud tam mas jeste aspon nejake zbvytky barevneho "fridexu", tak to nekde musi jit videt - suche barevne fleky.
pokud je, tak otrit do cista a sledovat, kde se to objevi znovu.
pokud nikde, spatne koukas, nebo to jde nekam dovnitr ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Misa
Příspěvky: 1033
Registrován: 23. 03. 2005 10:17
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od Misa » 28. 04. 2005 09:10

Měla jsem stejný problém s mizením vody (né teda v takovém množství) - v servisu mi našli prasklé jakési kolínko, stálo asi 120 korun a mám klid 8)
E87 120dA & G07 4.0dx

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 28. 04. 2005 10:31

Kámoš takhle udělal dva motory. Nikde z toho nic neteklo a když se to pořádně zahřálo, tak mu ukapávala voda z chladiče, trochu to vystydlo a nic, takže jsme nevěděli, kudy ta voda teda mizí.
Ale to asi nebude tvůj připad

Uživatelský avatar
Anna
Příspěvky: 88
Registrován: 16. 11. 2004 17:08
Bydliště: SR

Příspěvek od Anna » 28. 04. 2005 13:19

Tu blobost na pretesnenie sme urobili ako prvu a nepomohlo. Este skusime tu poistku ako mi poradil MAX a ked nie tak budem vozit za sebou cisternu s vodou. :idea:

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 28. 04. 2005 13:27

ještě bych zkusil natlakovat celý okruh chlazení aby se projevily případné úniky kapaliny, které jinak nejsou vidět...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
POL
Příspěvky: 446
Registrován: 08. 12. 2003 23:55
Bydliště: Würzburg

Příspěvek od POL » 28. 04. 2005 14:32

No skus se mrknout kolem řemeniček na tu změť hadic jak to tam vypadá a jinak jedině natlakovat. :roll:
ex 325i Touring
320i
my phone 732/866610

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 28. 04. 2005 18:14

DC píše:ještě bych zkusil natlakovat celý okruh chlazení aby se projevily případné úniky kapaliny, které jinak nejsou vidět...
nak tak, člověk kolikrát najde diry o kterejch neme ani tušení, je to asi nejjednodušší jak si byt 100% jist, že neni žadna hadice praskla atd......
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Odpovědět