spotreba 320 alebo ktore odpurucate?????

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 13. 04. 2005 23:36

Tweety píše:Mě to po městě žere jak nezjednaný, ale když jsem jel Praha a zpět, po dálnici min. 150, jinak pořád kolem 170 (zpátky i přes dvě kila), tak jsem jel za 500Kč. Takže nějakejch deset litrů spotřeba, bez keců. Tak mi to potom někdo vysvětlete :)
no nevim,nevim.....
spotřebu trošku nadsazuju, neb, nikdy nejedu přesně jenom určitej usek na dalnici...., většinou je tam i město...
EDIT:
ale nejmin co sem kdy jel, bylo s 318iM10 v E21 po dalnici max 120,až na 7kilometrů kdy sem jel 160.....tak sem měl pruměr 6,5l/100
Naposledy upravil(a) Lukas-e21 dne 13. 04. 2005 23:39, celkem upraveno 2 x.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 13. 04. 2005 23:37

Lukas-e21 píše:
Tweety píše:Mě to po městě žere jak nezjednaný, ale když jsem jel Praha a zpět, po dálnici min. 150, jinak pořád kolem 170 (zpátky i přes dvě kila), tak jsem jel za 500Kč. Takže nějakejch deset litrů spotřeba, bez keců. Tak mi to potom někdo vysvětlete :)
no nevim,nevim.....
spotřebu trošku nadsazuju, neb, nikdy nejedu přesně jenom určitej usek na dalnici...., většinou je tam i město...
Ono když se to rozjede na nějakejch těch 140 tak už je pak lehký ho jen držet v nějakejch těch optimálních hodnotách ekonoměru.Ale jak příjde kopec, tak je ručička v tahu :D

sentinel
Příspěvky: 75
Registrován: 05. 04. 2005 21:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od sentinel » 15. 04. 2005 21:05

cize odporucate mi 318?? plastak alebo chromak????viem rozdiely ale o ktorej si vy myslite ze je lepsia.???
e30 316 - winter car

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 15. 04. 2005 21:09

sentinel píše:cize odporucate mi 318?? plastak alebo chromak????viem rozdiely ale o ktorej si vy myslite ze je lepsia.???
No rozdil bude i v motorizaci. Chromaky 318 se delaly s motorem M10 a tusim, ze ty prvni dokonce karburatorovy, pozdejsi se vstrikovanim. M10 je sice starsi koncepce, nicmene nezere az tolik, je skoro nesmrtelna a ma rozvodovy retez. Setkas se s ni i v prvnich plastacich oznacenych jako 316. Jinak 318i plastak by mela vzdy byt M40. Oproti M10 ma o neco vyssi vykon, ma rozvodovy remen a problemy s hydrostely a vackovymi hrideli. Kdyz ale trefis na dobrou, bude dobre slouzit.
E39 535i sedan

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 15. 04. 2005 22:49

Fx píše:
sentinel píše:cize odporucate mi 318?? plastak alebo chromak????viem rozdiely ale o ktorej si vy myslite ze je lepsia.???
No rozdil bude i v motorizaci. Chromaky 318 se delaly s motorem M10 a tusim, ze ty prvni dokonce karburatorovy, pozdejsi se vstrikovanim. M10 je sice starsi koncepce, nicmene nezere az tolik, je skoro nesmrtelna a ma rozvodovy retez. Setkas se s ni i v prvnich plastacich oznacenych jako 316. Jinak 318i plastak by mela vzdy byt M40. Oproti M10 ma o neco vyssi vykon, ma rozvodovy remen a problemy s hydrostely a vackovymi hrideli. Kdyz ale trefis na dobrou, bude dobre slouzit.
sorry FXi

316 mela oznaceni pouze karbecova 1.8 a vyroba skončila 8/88

jinak vždy s i

M10 se dělala i v plasťacich jinak je ve faq tabulka kde jsou všechny karoserie se všema motorama a roky kdy se vyraběli
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 16. 04. 2005 05:40

Lukas-e21 píše:sorry FXi

316 mela oznaceni pouze karbecova 1.8 a vyroba skončila 8/88

jinak vždy s i

M10 se dělala i v plasťacich jinak je ve faq tabulka kde jsou všechny karoserie se všema motorama a roky kdy se vyraběli
Nad tou tabulkou prave valim oci. Karbecovou M10 jsem videl snad jen jednou nebo dvakrat, a to v tech nejstarsich chromacich. Podle ty tabulky se delaly fakt jeste i v plastacich. To jsem netusil, proto jsem tomu i-cku neprikladal velkou vahu.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 16. 04. 2005 07:19

Lukas-e21 píše: sorry FXi

316 mela oznaceni pouze karbecova 1.8 a vyroba skončila 8/88

jinak vždy s i

M10 se dělala i v plasťacich jinak je ve faq tabulka kde jsou všechny karoserie se všema motorama a roky kdy se vyraběli
Já mám plasťáka coupé, r.v. květen 88, má označení 316i a je to M10 1.8i.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

.BMW.

Nature

Příspěvek od .BMW. » 24. 04. 2005 17:24


Odpovědět