Cca před rokem jsem sehnal E36 316i v dokonalém stavu a sotva jsem si ho stihl užít tak jsem ho za 2 měsíce otočil do pole na střechu vinou vozovky a totálně zrušil kastli.Sotva jsem to přežil. No a teď jsem nějakou dobu sháněl něco dalšího. Chtěl jsem E30, nejlíp iSo a tak koukám týdny do inzerátů na E30 a i na ty 36. Lidi mi posílali fotky atd ale pořád to nebylo ono... Až minulý pátek mi přišly fotky od týpka z Brna s E36 a ty fotky mě fakt dostaly.Tak jsem mu hned volal co a jak a pro ňáký info atd.... řekl mi o tom vše co jsem chtěl vědět a aby mi to někdo nevyfouk,schrastil jsem do neděle prachy a v neděli jsem jel busem s kámošem do Brna.... Tam jsme se sešli,asi 3 hodiny jsme to prohlíželi,zkoumali a všechno testovali,projeli jsme to pořádně a agregáty,brzdy,nápravy atd byly hodně v poho.Mělo to pár kosmetických vad zvenku i zevnitř ale vše celkem lehce řešitelné. Tak jsme si po třech hodinách plácli,podepsali smlouvu a vyjeli jsme na prágl.Po Brně jsme předtím najezdili přes 30km a pak po dálnici ještě 80 a fakt to jelo dokonale.Jenže najednou přestalo topit topení a vzápětí jsme vařili... Zastavil jsem u krajnice ale mezitím se naplnila kabina párou,otevřel jsem kapotu a motor měl snahu se úplně vypařit,no hnus.Bylo jasný že někde něco ruplo.Vodu jsme neměli tak kámoš šel najít nějakou vesnici a pak přinesl vodu,jenže ta vytékala tak jsme popojížděli po kouskách a furt dolévali.nakonec musel přijet otec a táhnul mě 120 km do phy stylem jízda po dálnici 2metry od sebe 80-110km/h,já brzdil jen ručkou,no hnus.Druhej den jsem to objevil,rupla hadice z hlavy k topení,sehnal jsem ji na vrakáči za 2kila,dal ji tam a voda netekla,hurá.Nastartoval jsem a z vejfuku šlo tolik mlhy že parní lokomotiva se může stydět.Teplota se vyrovnala ale topení netopilo ani po odvzdušnění. Kouřilo to jak bejk a voda vždy za chvíli zmizela..... Nakonec je v oleji a tak.Takže je to v pr....je to přinejmenším vypálený těsnění pod hlavou,doufám že nic víc!!!!!!To mám fakt smůlu že tomu ani nemůžu věřit.. Takovej krásnej kousek to je a takhle to dopadlo...
na oběšení-aneb jak jsem koupil bmw :(
na oběšení-aneb jak jsem koupil bmw :(
Zde je neuvěřitelný příběh-fuj.
Cca před rokem jsem sehnal E36 316i v dokonalém stavu a sotva jsem si ho stihl užít tak jsem ho za 2 měsíce otočil do pole na střechu vinou vozovky a totálně zrušil kastli.Sotva jsem to přežil. No a teď jsem nějakou dobu sháněl něco dalšího. Chtěl jsem E30, nejlíp iSo a tak koukám týdny do inzerátů na E30 a i na ty 36. Lidi mi posílali fotky atd ale pořád to nebylo ono... Až minulý pátek mi přišly fotky od týpka z Brna s E36 a ty fotky mě fakt dostaly.Tak jsem mu hned volal co a jak a pro ňáký info atd.... řekl mi o tom vše co jsem chtěl vědět a aby mi to někdo nevyfouk,schrastil jsem do neděle prachy a v neděli jsem jel busem s kámošem do Brna.... Tam jsme se sešli,asi 3 hodiny jsme to prohlíželi,zkoumali a všechno testovali,projeli jsme to pořádně a agregáty,brzdy,nápravy atd byly hodně v poho.Mělo to pár kosmetických vad zvenku i zevnitř ale vše celkem lehce řešitelné. Tak jsme si po třech hodinách plácli,podepsali smlouvu a vyjeli jsme na prágl.Po Brně jsme předtím najezdili přes 30km a pak po dálnici ještě 80 a fakt to jelo dokonale.Jenže najednou přestalo topit topení a vzápětí jsme vařili... Zastavil jsem u krajnice ale mezitím se naplnila kabina párou,otevřel jsem kapotu a motor měl snahu se úplně vypařit,no hnus.Bylo jasný že někde něco ruplo.Vodu jsme neměli tak kámoš šel najít nějakou vesnici a pak přinesl vodu,jenže ta vytékala tak jsme popojížděli po kouskách a furt dolévali.nakonec musel přijet otec a táhnul mě 120 km do phy stylem jízda po dálnici 2metry od sebe 80-110km/h,já brzdil jen ručkou,no hnus.Druhej den jsem to objevil,rupla hadice z hlavy k topení,sehnal jsem ji na vrakáči za 2kila,dal ji tam a voda netekla,hurá.Nastartoval jsem a z vejfuku šlo tolik mlhy že parní lokomotiva se může stydět.Teplota se vyrovnala ale topení netopilo ani po odvzdušnění. Kouřilo to jak bejk a voda vždy za chvíli zmizela..... Nakonec je v oleji a tak.Takže je to v pr....je to přinejmenším vypálený těsnění pod hlavou,doufám že nic víc!!!!!!To mám fakt smůlu že tomu ani nemůžu věřit.. Takovej krásnej kousek to je a takhle to dopadlo...
Cca před rokem jsem sehnal E36 316i v dokonalém stavu a sotva jsem si ho stihl užít tak jsem ho za 2 měsíce otočil do pole na střechu vinou vozovky a totálně zrušil kastli.Sotva jsem to přežil. No a teď jsem nějakou dobu sháněl něco dalšího. Chtěl jsem E30, nejlíp iSo a tak koukám týdny do inzerátů na E30 a i na ty 36. Lidi mi posílali fotky atd ale pořád to nebylo ono... Až minulý pátek mi přišly fotky od týpka z Brna s E36 a ty fotky mě fakt dostaly.Tak jsem mu hned volal co a jak a pro ňáký info atd.... řekl mi o tom vše co jsem chtěl vědět a aby mi to někdo nevyfouk,schrastil jsem do neděle prachy a v neděli jsem jel busem s kámošem do Brna.... Tam jsme se sešli,asi 3 hodiny jsme to prohlíželi,zkoumali a všechno testovali,projeli jsme to pořádně a agregáty,brzdy,nápravy atd byly hodně v poho.Mělo to pár kosmetických vad zvenku i zevnitř ale vše celkem lehce řešitelné. Tak jsme si po třech hodinách plácli,podepsali smlouvu a vyjeli jsme na prágl.Po Brně jsme předtím najezdili přes 30km a pak po dálnici ještě 80 a fakt to jelo dokonale.Jenže najednou přestalo topit topení a vzápětí jsme vařili... Zastavil jsem u krajnice ale mezitím se naplnila kabina párou,otevřel jsem kapotu a motor měl snahu se úplně vypařit,no hnus.Bylo jasný že někde něco ruplo.Vodu jsme neměli tak kámoš šel najít nějakou vesnici a pak přinesl vodu,jenže ta vytékala tak jsme popojížděli po kouskách a furt dolévali.nakonec musel přijet otec a táhnul mě 120 km do phy stylem jízda po dálnici 2metry od sebe 80-110km/h,já brzdil jen ručkou,no hnus.Druhej den jsem to objevil,rupla hadice z hlavy k topení,sehnal jsem ji na vrakáči za 2kila,dal ji tam a voda netekla,hurá.Nastartoval jsem a z vejfuku šlo tolik mlhy že parní lokomotiva se může stydět.Teplota se vyrovnala ale topení netopilo ani po odvzdušnění. Kouřilo to jak bejk a voda vždy za chvíli zmizela..... Nakonec je v oleji a tak.Takže je to v pr....je to přinejmenším vypálený těsnění pod hlavou,doufám že nic víc!!!!!!To mám fakt smůlu že tomu ani nemůžu věřit.. Takovej krásnej kousek to je a takhle to dopadlo...
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Smůla sice jo, ale jestli budeš v ojetým autě měnit "jen" těsnění pod hlavou, tak Ti gratujuluju, jestli bude prdlá hlava, tak už nic moc, ale furt to jsou relativně malé investice v poměru k celému fóru, co do svých E30 dali. Já jsem nikdy nekoupil jeté auto, abych do něj nazahučel min. 10, spíš 20..
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To nikdo neví, to zjistíš až to rozebereš. Co říkal min. majitel? Jistě jsi mu volal..
Každopádně ten motor se sehnat dá a jestli tam fakt není nic jiného, tak je to vstupní investice, jako každá jiná, jen to nasere.
Ale kdo by prodával jetý auto, když by bylo skvělý?? To by musel mít dobrej důvod..
Každopádně ten motor se sehnat dá a jestli tam fakt není nic jiného, tak je to vstupní investice, jako každá jiná, jen to nasere.
Ale kdo by prodával jetý auto, když by bylo skvělý?? To by musel mít dobrej důvod..
Pokud jsi to rozpálenýho motoru nalil studenou vodu, tak nevím nevím, ale viděl bych to na tu hlavuxdentist píše:myslíš že je velká pravděpodobnost že bude prdlá hlava nebo spíš jen to těsnění?Motor předtím byl normálně zahřátej,běžel a jezdil tak 3 hodiny a pak se to stalo....
momentálně bez.......
Švagr dal budku na dálnici ve 120 s Vectrou, louže na dálnici. Policajti mu řekli že může žalovat správce komunikace protože stav komunikace neodpovídal jejímu účelu. Či tak něco. Ale byl pojištěnej takže mu to bylo šumák.GeRoX píše:...me by spis zajimalo jak jsi mohl dat boudu kvuly vozovce...?
Sorry za OT
momentálně bez.......
Přesně tak. To byla tvoje chyba. Do horkýho motoru se studená voda neleje. Trošku jo ale ne gbelíky. Může rupnout blok aj hlava.mizuh píše:Pokud jsi to rozpálenýho motoru nalil studenou vodu, tak nevím nevím, ale viděl bych to na tu hlavuxdentist píše:myslíš že je velká pravděpodobnost že bude prdlá hlava nebo spíš jen to těsnění?Motor předtím byl normálně zahřátej,běžel a jezdil tak 3 hodiny a pak se to stalo....
Upresnim to.nejsem uplny ucho.cekal jsem hodinu a pul nez jsme sehnali vodu a motor mezitim vychladnul natolik ze byla rucicka az dole,az pak jsem tam nalil tu vodu.Takze to jsem snad neposral ne?Vidim to jen na to tesneni i proto ze to tu vodu nezere az nejak priserne rychle jako kdyby byla doura v hlave.... Co si o tom myslite?
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Mě se to stalo na A6, ale 2,5TDi. Vzadu za motorem je takový umělý T, do kterého je napojeno čidlo na teplotu vody. Měl jsem to domu asi 12km a začala svítit voda. Řekl jsem si to bude dobrý, to už dojedu, když budu hlídat teplotu. Jenže voda utíkala proto, že právě tohle T prasklo a tudíž neukazovalo správnou teplotu. Samozřejmě se to přehřálo a prasklo těsnění pod hlavou. Nic víc. Ale je to přece jen diesel, nevim.xdentist píše:Upresnim to.nejsem uplny ucho.cekal jsem hodinu a pul nez jsme sehnali vodu a motor mezitim vychladnul natolik ze byla rucicka az dole,az pak jsem tam nalil tu vodu.Takze to jsem snad neposral ne?Vidim to jen na to tesneni i proto ze to tu vodu nezere az nejak priserne rychle jako kdyby byla doura v hlave.... Co si o tom myslite?
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
- Michal e34
- Příspěvky: 774
- Registrován: 11. 08. 2004 13:27
- Bydliště: Praha-Černošice malá ves......
