Maly problem TD

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Maly problem TD

Příspěvek od Michal E21 » 05. 04. 2005 08:23

524TD, mechanicke cerpadlo, vypada to, ze mi pres noc z hadicek a filtru steka nafta zpet do nadrze, takze pak rano musim motor vice protocit, nez si natahne naftu, nevite cim by to mohlo byt? Hadicky, filtr vypadaji tesne, pod autem je sucho...
M.
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 05. 04. 2005 12:37

Přepadový hadičky jsi zkontroloval? I tu ucpávku na konci?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 05. 04. 2005 19:49

Jak jsi na to přišel, podle toho, že to déle startuje? Nebude to spíš u TD jiná příčina?[/url]

Uživatelský avatar
POL
Příspěvky: 446
Registrován: 08. 12. 2003 23:55
Bydliště: Würzburg

Příspěvek od POL » 05. 04. 2005 23:20

myslim že může bejt porušená těsnost vstřiků // mrkni na převlečný matky na čerpadle a na vstřikovačích
ex 325i Touring
320i
my phone 732/866610

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 06. 04. 2005 11:29

Prepadove hadicky vypadaji dobre, mrknu na ten zbytek. No prisel jsem na to tak, ze kdyz jsem povolil odvzusnovaci sroub, tak jsem chvilku pumpoval vzduch, nez zacla tect nafta... Toz tak.
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 11. 04. 2005 10:49

Tak se to pomalu zhorsuje, samozrejme si nejsem uplne jisty tim, ze by to bylo vyse napsanym dovodem, ale mozne to je. V soucasne dobe, to startuje az kdyz trosku potrapim starter cca 5-8 sec. (stojim-li nekde alespon 1 hodinu). Zhavice nazhavi - rozsviti se zelena kontrolka, pripadne, je-li motor teply, sviti zelena hned, ale presto se motoru chvilku nechce, pak ale bezi naprosto normalne... Nemuze byt problem v podavacim cerpadle(pri toceni na starter by nemuselo mit potrebny vykon)? Praskla manzeta, tesneni, ci neco podobneho... (Pod autem je ovsem sucho.)
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 11. 04. 2005 10:54

Tipoval bych nějakou hadičku v palivovým systému, jde tam vzduch a nafta stéká zpátky.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 12. 04. 2005 13:11

Dan td píše:Tipoval bych nějakou hadičku v palivovým systému, jde tam vzduch a nafta stéká zpátky.
Ja take, jen ji najit... Hadicka by byla ta snazsi varianta, jestli problem neni primo v membrane cerpadla... (Bohuzel nemam zadne materialy, abych nastudoval, jak to tam je a jak to funguje...)

Jinak problem bude opravdu zrejme tady, dnes jsem schvalne zaparkoval cumakem z kopce a rano naprosto v pohode nastartoval na prvni otoceni... Nadruhou stranu, je mi to trosku divne, cumakem dolu jsem stal jen trosku, je sice mozne, ze by to zmenilo tlakove, vyskove pomery (ku te predpokladane dire), ale ... (je to jen takova uvaha...)

Jen doufam, ze najdu pricinu drive, nez se mi stane, ze nenastartuji...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Odpovědět