2.5 24v v E30
2.5 24v v E30
Kamos ted prodelava Bawo cpe tam 2.5 24v Nevite jak to pak jede a jakou to ma spotrebu??Je to asi lepsi nez davat Nos na M20 za ty prachy...
lepsi nez NOS to asi celkove je - tech 20 koni a par newtonmetrů se pozná a jsou tam furt
jedina vyhoda NOS by byla kdyby bylo schovany a nebylo poznat ze tam je a pri sprintu bys ho tam fouk
a spotřeba oproti M20 - většinou menší nebo max stejná, vždy záleží jak to krmíš
jedina vyhoda NOS by byla kdyby bylo schovany a nebylo poznat ze tam je a pri sprintu bys ho tam fouk

a spotřeba oproti M20 - většinou menší nebo max stejná, vždy záleží jak to krmíš

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Aby to mělo smysl tak to musí bejt motor s vanosem, jinak jsou to vyhozený peníze a ani v nejmenším to nejede líp. Podle mě je daleko lepší volba zástavba M52 2,8, výkon sice stejnej jako 2,5 ale o 40 Nm větší krouťák, holt objem ničím nenahradíš.
ad spotřeba: zase další jouda co chce do starýho báwa s takhle velkym motorem nacpat hromadu peněz a řeší spotřebu
jo a Fikux jezdí jako víkenďák a navíc je to lidovej vypravěč
ad spotřeba: zase další jouda co chce do starýho báwa s takhle velkym motorem nacpat hromadu peněz a řeší spotřebu

jo a Fikux jezdí jako víkenďák a navíc je to lidovej vypravěč

member of zewl crew
2,5 M 50 novejsi vykonejsi nez 2,50 M 20.Dyt je to 22koni k dobru, lepsi kroutak, tah az do 6,500 ot, lepsi spotreba.Neni to spatna volba, pokud uz nekdo ten motor ma doma tak proc ho tam nedat.
Ale jako asi lepsi variantu vzhledem k financim vidim zastavbu 3,5 M 30, je levnejsi a jeste o kapanek vykonejsi, ale opravdu jen o kapanek.
Ale jako asi lepsi variantu vzhledem k financim vidim zastavbu 3,5 M 30, je levnejsi a jeste o kapanek vykonejsi, ale opravdu jen o kapanek.
E 34 M5
Měl jsem v Mimoni možnost sprintovat proti E30 s dvouapůlí M50 bez vanosu a soupeř neměl nárok, Fikux mi taky na sprintech zdaleka nestačí ( jéé ten bude nasranejpsena píše:2,5 M 50 novejsi vykonejsi nez 2,50 M 20.Dyt je to 22koni k dobru, lepsi kroutak, tah az do 6,500 ot, lepsi spotreba.Neni to spatna volba, pokud uz nekdo ten motor ma doma tak proc ho tam nedat.
Ale jako asi lepsi variantu vzhledem k financim vidim zastavbu 3,5 M 30, je levnejsi a jeste o kapanek vykonejsi, ale opravdu jen o kapanek.

member of zewl crew
Nemuzes podle jednoho motoru posuzovat celou radu.Ten vykon je proste lepsi, mam projeto mnoho aut 2,5 M20 a 2,5 M50 i kdyz v E34.Mao píše:Měl jsem v Mimoni možnost sprintovat proti E30 s dvouapůlí M50 bez vanosu a soupeř neměl nárok, Fikux mi taky na sprintech zdaleka nestačí ( jéé ten bude nasranejpsena píše:2,5 M 50 novejsi vykonejsi nez 2,50 M 20.Dyt je to 22koni k dobru, lepsi kroutak, tah az do 6,500 ot, lepsi spotreba.Neni to spatna volba, pokud uz nekdo ten motor ma doma tak proc ho tam nedat.
Ale jako asi lepsi variantu vzhledem k financim vidim zastavbu 3,5 M 30, je levnejsi a jeste o kapanek vykonejsi, ale opravdu jen o kapanek.) takže smysl investice do zástavby M50 bez vanosu moc nevidím, to už je možná lepší si pohrát s tím stávajícím motorem ( svody, sání, vejfuck ). Ale je fakt že to těm novejm motorům v E30 ohromně sluší.
Problem proc na spintu bylo auto s M50 pomalejsi bych videl, bud ve slabsim kousku, nebo spise v zastavbe, tedy napr. pouzitim spatneho diferu.
E 34 M5
mam tam m50ku a realna spotreba je takato
jazda s plnym poharom kofoli na palubovke v meste -10,1...presne skusane
jazda pri normalnej jazde aby som nebrzdil premavku a ani nebol prvi.....-15..presne skusane
jazda na plny kotol
....-40,6
jazda po dialnici .......-8,6....
co sa sprintov tika tak tam je citit ze ten motor ma prevahu ale zase ked idem z vanosovim motorom superit tak mi ujde zhruba o 2 auta tak ako ja ujdem m20-kam a mozu mat aj zvody a chyp...odskusane
ale velmi vela zalezi na soferovy tam je 70 percent uspechu....ale je to naozaj pekny pohlad hed otvorim kapotu tak aj ti co nepoznaju rozdieli medzi m20 a m50 povedia kokos to je motor a ked som ukazoval m20 to nic nepovedali takze aj nazor laickej verejnosti sa zhoduje ze to m50,m52 naozaj svedci v e30kach...


jazda s plnym poharom kofoli na palubovke v meste -10,1...presne skusane
jazda pri normalnej jazde aby som nebrzdil premavku a ani nebol prvi.....-15..presne skusane
jazda na plny kotol


jazda po dialnici .......-8,6....
co sa sprintov tika tak tam je citit ze ten motor ma prevahu ale zase ked idem z vanosovim motorom superit tak mi ujde zhruba o 2 auta tak ako ja ujdem m20-kam a mozu mat aj zvody a chyp...odskusane



šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
Přijeď si někdy zasprintovat do čech, rád s tebou změřím síly ale nevěřím tomu že mi nandáš a už vůbec ne o dvě autasys325i píše:mam tam m50ku a realna spotreba je takato![]()
jazda s plnym poharom kofoli na palubovke v meste -10,1...presne skusane
jazda pri normalnej jazde aby som nebrzdil premavku a ani nebol prvi.....-15..presne skusane
jazda na plny kotol![]()
....-40,6
jazda po dialnici .......-8,6....
co sa sprintov tika tak tam je citit ze ten motor ma prevahu ale zase ked idem z vanosovim motorom superit tak mi ujde zhruba o 2 auta tak ako ja ujdem m20-kam a mozu mat aj zvody a chyp...odskusaneale velmi vela zalezi na soferovy tam je 70 percent uspechu....ale je to naozaj pekny pohlad hed otvorim kapotu tak aj ti co nepoznaju rozdieli medzi m20 a m50 povedia kokos to je motor a ked som ukazoval m20 to nic nepovedali takze aj nazor laickej verejnosti sa zhoduje ze to m50,m52 naozaj svedci v e30kach...
![]()


Kdybys pochyboval tak se můžeš pár lidí tady na foru zeptat jak mi jede moje M20

member of zewl crew
jak ti jede? kor bez kol?....Mao píše:Přijeď si někdy zasprintovat do čech, rád s tebou změřím síly ale nevěřím tomu že mi nandáš a už vůbec ne o dvě autasys325i píše:mam tam m50ku a realna spotreba je takato![]()
jazda s plnym poharom kofoli na palubovke v meste -10,1...presne skusane
jazda pri normalnej jazde aby som nebrzdil premavku a ani nebol prvi.....-15..presne skusane
jazda na plny kotol![]()
....-40,6
jazda po dialnici .......-8,6....
co sa sprintov tika tak tam je citit ze ten motor ma prevahu ale zase ked idem z vanosovim motorom superit tak mi ujde zhruba o 2 auta tak ako ja ujdem m20-kam a mozu mat aj zvody a chyp...odskusaneale velmi vela zalezi na soferovy tam je 70 percent uspechu....ale je to naozaj pekny pohlad hed otvorim kapotu tak aj ti co nepoznaju rozdieli medzi m20 a m50 povedia kokos to je motor a ked som ukazoval m20 to nic nepovedali takze aj nazor laickej verejnosti sa zhoduje ze to m50,m52 naozaj svedci v e30kach...
![]()
![]()
![]()
Kdybys pochyboval tak se můžeš pár lidí tady na foru zeptat jak mi jede moje M20.....a je v serii






Líp než tobě špalkaři, aspoň mám funkční motorGeRoX píše:jak ti jede? kor bez kol?....Mao píše:Přijeď si někdy zasprintovat do čech, rád s tebou změřím síly ale nevěřím tomu že mi nandáš a už vůbec ne o dvě autasys325i píše:mam tam m50ku a realna spotreba je takato![]()
jazda s plnym poharom kofoli na palubovke v meste -10,1...presne skusane
jazda pri normalnej jazde aby som nebrzdil premavku a ani nebol prvi.....-15..presne skusane
jazda na plny kotol![]()
....-40,6
jazda po dialnici .......-8,6....
co sa sprintov tika tak tam je citit ze ten motor ma prevahu ale zase ked idem z vanosovim motorom superit tak mi ujde zhruba o 2 auta tak ako ja ujdem m20-kam a mozu mat aj zvody a chyp...odskusaneale velmi vela zalezi na soferovy tam je 70 percent uspechu....ale je to naozaj pekny pohlad hed otvorim kapotu tak aj ti co nepoznaju rozdieli medzi m20 a m50 povedia kokos to je motor a ked som ukazoval m20 to nic nepovedali takze aj nazor laickej verejnosti sa zhoduje ze to m50,m52 naozaj svedci v e30kach...
![]()
![]()
![]()
Kdybys pochyboval tak se můžeš pár lidí tady na foru zeptat jak mi jede moje M20.....a je v serii
![]()
![]()
![]()
![]()


member of zewl crew
[quote="Mao]Kdybys pochyboval tak se můžeš pár lidí tady na foru zeptat jak mi jede moje M20
.....a je v serii[/quote]
Jak můžeš tvrdit, že to máš v sérii??? Ani pořádně nevíš co máš pod kapotou ... bůh ví co tam ty němci s tim udělali ... jinak k tvé poznámce, že jezdim jako víkenďák ... tak narozdíl od tebe aspoň jezdim

Jak můžeš tvrdit, že to máš v sérii??? Ani pořádně nevíš co máš pod kapotou ... bůh ví co tam ty němci s tim udělali ... jinak k tvé poznámce, že jezdim jako víkenďák ... tak narozdíl od tebe aspoň jezdim

Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"
Jak můžeš tvrdit, že to máš v sérii??? Ani pořádně nevíš co máš pod kapotou ... bůh ví co tam ty němci s tim udělali ... jinak k tvé poznámce, že jezdim jako víkenďák ... tak narozdíl od tebe aspoň jezdimFikux píše:[quote="Mao]Kdybys pochyboval tak se můžeš pár lidí tady na foru zeptat jak mi jede moje M20.....a je v serii

Rozebraný už to bylo a všehcno je jak má být, kdyby na tom měli bejt provedený nějaký úpravy tak už bych to asi věděl....co by s tím asi tak museli provést aby to nebylo vidět a přitom se to podepsalo na jízdních výkonech??? chip??? tomu přece sám nevěříš, o účinnosti chipování atmosférickýho benzínu už toho bylo napsáno spousta a bez třeba laděnejch sodů je to naprosto k ničemu.....a svody já mám seriový, stejně tak jako sání, váhu....
tvojí infantilní poznámku že aspoň jezdíš nebudu moc komentovat ale neser nebo si na tebe pozvu bulhara s letlampou aby se na tvý káře trochu vyblbnul
member of zewl crew