spotreba 320 alebo ktore odpurucate?????

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
HEERY
Příspěvky: 175
Registrován: 06. 04. 2003 10:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HEERY » 08. 04. 2005 23:11

Ja bych urcite sel do 325i - za ty ceny co se to da sehnat....
BMW E34 M5 3,6

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 04. 2005 23:13

HEERY píše:Ja bych urcite sel do 325i - za ty ceny co se to da sehnat....
bavime sa o dostupnosti slusnej e30 na slovensku a to je ine kafe ako v CZ :cry:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 09. 04. 2005 00:32

Lukas-e21 píše:...Flery ti řekne že se pod 12l nedostal...
já se nedostal z 325i pod 13 ve meste a s 520i E28 mě je blbě immer 14 litu 11 mimo a šel ven..ted M40 už druha a pořád je to 11-12 sem holt prase co jezdí co to dá a nevadí mi ve městě jezdit i pres 150 :lol:

320i sem jezdil s kamosovou a mesto 12-13 mimo nevim me zrala 2,5 o litr vic :lol: ale jela o 200% líp 8)
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

sentinel
Příspěvky: 75
Registrován: 05. 04. 2005 21:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od sentinel » 09. 04. 2005 22:17

heeeeeeeeeeeeej to na mna vsetci kaslete??
odpovedzte mi prosim ci maju 320 a 325 aj pri dost agresivnej jazde
po meste rovnaku spotrebu???
e30 316 - winter car

sentinel
Příspěvky: 75
Registrován: 05. 04. 2005 21:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od sentinel » 09. 04. 2005 22:22

sorry za ten posledny prispevok nevsimol som si ze ste mi uz tolky odpisali dik
e30 316 - winter car

sentinel
Příspěvky: 75
Registrován: 05. 04. 2005 21:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od sentinel » 09. 04. 2005 22:42

Scimitar : takze kvoli spotrebe ked m20 tak max plynula jazda ktora ale bude asi vdaka vykonu dost rychla alebo 318-tocit do max. ale pojdem asi tak rychlo ako s m20? :D :D :D

Fx : co si pisal o tych serpentinach- poznam takych frajerov, nechodim velmi mimo mesto, cestou domov mam jednu krozovatku na ktorej som asi 1x natrafil na zelenu :D inac stojim, ked sa pohynam zvacsa som prvy ale potom na mieste kde je 40tka ma nejaky .... v Š120 predbehne :D

Max-Max takze keby si si mal vybrat tak ktory????????????????????????
preco myslis ze ten druhy nie je rv. 88???Lukas-e21 napisal ze druhej je chromak jak vyšitej ->zadni lampy nespochybnujem,mate viac skusenosti ale preco sa vam to tak zda????

Flery: keby som mal 325 v takom stave aby mi zrala po meste do 13 tak o 320 ani nerozmyslam,bal som sa ze ten vyzsi objem sposobi pri krutej jazde tak 18-20l/100km
e30 316 - winter car

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 09. 04. 2005 23:16

Druhy je chromak...

1. nema cocky
2. zadni lampy (nejsou zamenitelne s plastakem)
+par detailu, ktere nejsou moc zretelne
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 10. 04. 2005 00:39

Když s tim budeš jezdit kudlu, tak to bude žrát 16 po městě obojí....ať 320 nebo 325....akorát že ta 325ka jede podstatně víc. Já mam 320ku a po Praze to jezdí tak za 12. a sem s ní spokojenej...
E36 323i coupé

sentinel
Příspěvky: 75
Registrován: 05. 04. 2005 21:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od sentinel » 10. 04. 2005 09:54

Pawka G. : takze ti by si mi odpurac tiez 325? preco si si potom kupil 320?
nechcem vyzvedat bola to len recnicka otazka. akym sposobom jazdis na tych 12l/100km

Fx : do kelu ja som asi fakt debil ale stale nechapem,
1-nema cocky(nema sosovky) stale nechapem
2-zadni lampy (nejsou zamenitelne s plastakem)- plastak ma aj yadne blatniky z plastu? ako sa tie auta daju rozoznat na pohlad?
?????pliiiiiiiiiiis vysvetli to, trosku viac popis jednotlive body ktore
sa ti nezdaju( nech viem co si este vsimat ked si pojdem kupit nejaku e30)
e30 316 - winter car

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 10. 04. 2005 10:20

Potkavaci svetlomety chromaka nemaji cocku. V plastaku se jeste rozlisuji tzv. s usmevem a bez (pak jeste Hella - plastova parabola a Bosch - kovova parabola).

Obrázek
Tohle je plastak. Ma plastovy predni naraznik presne tohoto tvaru a predni svetla cockova. Pozor ale na to, ze predni svetla i naraznik se daji zamenit.

V celni partii jsou tedy poznavaci znameni jednak svetlomety (nahore plastak a dole chromak):

Obrázek

Dal to jsou narazniky - chromak, pokud neni nejak ospojlerovany (nebo to neni M3), ma narazniky chromove (proto se mu rika chromak), plastak plastove.

V zadni partii tyto dva typy naprosto bezpecne rozeznas podle lamp:

Obrázek
Tohle je chromák

Obrázek
Tohle je plasťák.

Nejmarkantnější je rozdíl v couvačce, podle té to poznáš na první pohled - viz obrázky.

Existují také výjimky jako chromák předělaný na plasta, ale tam se musí vzadu předělávat opravdu hodně, defakto to je flexa@CO tuning, jelikož nárazník ani lampy není možné jen tak zaměnit.

Chromák zepredu:
http://bmw.foxik.net/img00006.jpg

Chromak z boku:
http://bmw.foxik.net/img00002.jpg

Chromak zezadu:
http://bmw.zpevak.net/black/s014.jpg

Plastak zepredu (naraznik neni v laku):
http://test.foxik.net/michal/img00003.jpg

Plastak z boku:
http://test.foxik.net/michal/img00011.jpg

Plastak zezadu:
http://test.foxik.net/michal/img00006.jpg
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 10. 04. 2005 11:39

ještě bych doplnil že chromák nemůže bejt z roku 88 jak inzerát č2 uvádí, jelikož jejich výroba skončila v polovině 87, čili bud přestavba nebo přeřežba

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 10. 04. 2005 13:10

Ano... Jedinou vyjimkou jsou M3 a kabriolety, tam vyroba pokracovala dale.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 10. 04. 2005 15:15

Ještě malé doplnění: Existovaly různé sady spojlerů, takže základní poznávací znamení jsou hlavně ty zadní lampy.

Obrázek
Tohle je chromák s předním nárazníkem m-technik a čočkovými světlomety (s tzv. úsměvem - obloučkem pod čočkou) - toto není originál!

Obrázek
Když se zadíváš na lampy a vrchní chromovou část nárazníků, rozpoznáš v tom chromáka. Zadní spojler je Zender.

Jestli máš ještě nějaké dotazy, tak se ptej :)
E39 535i sedan

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 10. 04. 2005 15:50

A kabrio se jako chromák dělalo do roku 91, po té teprve jako plast
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
RobertV
Příspěvky: 148
Registrován: 08. 02. 2005 10:21
Bydliště: Praha 4-víc vám neřeknu

Příspěvek od RobertV » 10. 04. 2005 16:31

a od kdy ma 325i 141 kw????????? ten druhej inzerát červená e30

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 10. 04. 2005 16:32

RobertV píše:a od kdy ma 325i 141 kw????????? ten druhej inzerát červená e30
To muze byt zastavba M50
E39 535i sedan

sentinel
Příspěvky: 75
Registrován: 05. 04. 2005 21:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od sentinel » 10. 04. 2005 18:20

RobertV napsal: a od kdy ma 325i 141 kw????????? ten druhej inzerát červená e30
To muze byt zastavba M50R

keby ta cervena 325 mala 141 kw tak je beriem, pokial viem je to super motor. ale realita je taka ze na tej stranke ma kazde bavo 325 141kw dokonca aj 325e!!!!! :D je to asi najvacsia stranka s ponukou ojazdenych aut ale su tam popisane dost bludy.

Lukas-e21,adam320 a hlavne Fx diiiiiiiiiik z vasich prispevkov som sa o e30 dozvedl asi viac ako z vsetkych ostatnych clankov o e30.poviem vam pravdu ze som 30 min cumel na tie obrazky aby som pochopil aky je rozdiel aj ked si to velmi pekne popisal. dalsich 30 min som aplikoval svoje nove vedomosit a skusal zistit tie znaky na tej ciernej e30 a KONECNE SOM TO POCHOPIL. teda aspon cast :D este keby ste mali cas mohli by ste napisat aky rozdiel je medzi plastakom a chromakom v technike,co je pravdy na tom co mi hovoril jeden kamarat ze plastak ma plastove blatniky???ake ma este vyhody plastak?
niekto dal novy inzerat tak si pozrite je to sice chromak ma tuning a nie cupe ale ....
http://www.autobazareeu.sk/car.php?id=24661
budem mat este par otazok ale teraz uz musim ist of
e30 316 - winter car

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 10. 04. 2005 18:41

Podle toho, co mi kdysi tvrdil DC, je plastak ponekud lepe odhlucnen, ale to nevim jiste.

Pokud te zajimaji jen sestivalce, tak tusim v chromacich byly verze jeste i bez katalyzatoru, ale i s nim, v plastacich uz snad jen s katem, ale za tuhle informaci taky ruku do ohne nemam. Expert na E30 rozhodne nejsem.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 10. 04. 2005 18:55

Fx píše:
Pokud te zajimaji jen sestivalce, tak tusim v chromacich byly verze jeste i bez katalyzatoru, ale i s nim, v plastacich uz snad jen s katem .
ano, plasták už jen s katem
na motoru taky jen pár věcí rozdíl

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 10. 04. 2005 19:04

Fx píše:Podle toho, co mi kdysi tvrdil DC, je plastak ponekud lepe odhlucnen, ale to nevim jiste.

Pokud te zajimaji jen sestivalce, tak tusim v chromacich byly verze jeste i bez katalyzatoru, ale i s nim, v plastacich uz snad jen s katem, ale za tuhle informaci taky ruku do ohne nemam. Expert na E30 rozhodne nejsem.
E30 plastak se dělal jak s katem tak bez katu do konce vyroby.....cumeli sme na to s DCm jak puci.

Plastak ma palivovy čerpadlo v nadrži, chromak venku vedle nadrže.

Vic me nenapada, Francis by vedel urcitě víc :-)
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Odpovědět