
BMW E30 nebo .....
dík...kámoDix píše:viewtopic.php?t=12403&start=0

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Na tenhle thread snad ani nekoukejjurais píše:dík...kámoDix píše:viewtopic.php?t=12403&start=0

Pročpak???Tweety píše:Na tenhle thread snad ani nekoukejjurais píše:dík...kámoDix píše:viewtopic.php?t=12403&start=0
Protože je zaměřenej dost jednostranně.
318i M10 a 316i M10 je ten samej motor, akorát 318 je značení v chromáku a 316i v prvních plasťákách. Ten motor je takřka nesmrtelnej a má rozvody řešený řetězem. Má o malinko menší výkon než M40 a o něco vyšší spotřebu.
M40 mají náchylný vačky a rozvody řemenem. Pokud chceš 1.8 a nevadí ti měnit rozvody, tak bych bral spíš M40. Pozor ale na hydroštely, v tomhle ohledu je lepší M10, tam se ventily prostě seřizujou.
M42 - rozvody řetěz, dá se jezdit ekonomicky stejně jako s M40/M10, ale v určitých otáčkách líp jede a oproti jiným máloválcům má vzadu kotouče (ostatní mají bubny). Mají ale někdy docela nesmyslný ceny.
M20 - 2,0i má vzadu bubny a je to motor o něco víc k neutahání než 2,5i, ale nemá ten výkon. Na cestování bych to bral, pro zábavu raději 2,5i, která má 170 koní a vzadu kotouče.
Pokud jsi student a hodláš to mít na ekonomickou jízdu, nechceš řešit rozvody, hydroštely a takový věci, tak M10 nebo M20. Vzhledem k povinnýmu ručení i spotřebě bych se přikláněl k M10, sám jsem ji měl a nejelo to špatně, spotřeba rozumná a pro začátek auto "tak akorát". Teď už bych raději 2,5i a možná spíš něco ještě silnějšího, ale to je taky věc pocitů, zkušeností (kterých zas tolik nemám) a tak... Pro tebe asi ideálně M10 - je to jednoduchý motor k neutahání. Spíš bych se zabýval tím, zda za těch 30 tisíc seženeš něco, co nebude shnilý od střechy až po gumy na kolech. Aby se ti nestalo, že budeš flexou vyhánět korozi a zbydou ti jen okna
318i M10 a 316i M10 je ten samej motor, akorát 318 je značení v chromáku a 316i v prvních plasťákách. Ten motor je takřka nesmrtelnej a má rozvody řešený řetězem. Má o malinko menší výkon než M40 a o něco vyšší spotřebu.
M40 mají náchylný vačky a rozvody řemenem. Pokud chceš 1.8 a nevadí ti měnit rozvody, tak bych bral spíš M40. Pozor ale na hydroštely, v tomhle ohledu je lepší M10, tam se ventily prostě seřizujou.
M42 - rozvody řetěz, dá se jezdit ekonomicky stejně jako s M40/M10, ale v určitých otáčkách líp jede a oproti jiným máloválcům má vzadu kotouče (ostatní mají bubny). Mají ale někdy docela nesmyslný ceny.
M20 - 2,0i má vzadu bubny a je to motor o něco víc k neutahání než 2,5i, ale nemá ten výkon. Na cestování bych to bral, pro zábavu raději 2,5i, která má 170 koní a vzadu kotouče.
Pokud jsi student a hodláš to mít na ekonomickou jízdu, nechceš řešit rozvody, hydroštely a takový věci, tak M10 nebo M20. Vzhledem k povinnýmu ručení i spotřebě bych se přikláněl k M10, sám jsem ji měl a nejelo to špatně, spotřeba rozumná a pro začátek auto "tak akorát". Teď už bych raději 2,5i a možná spíš něco ještě silnějšího, ale to je taky věc pocitů, zkušeností (kterých zas tolik nemám) a tak... Pro tebe asi ideálně M10 - je to jednoduchý motor k neutahání. Spíš bych se zabýval tím, zda za těch 30 tisíc seženeš něco, co nebude shnilý od střechy až po gumy na kolech. Aby se ti nestalo, že budeš flexou vyhánět korozi a zbydou ti jen okna

E39 535i sedan
.........................a volantFx píše:Protože je zaměřenej dost jednostranně.
318i M10 a 316i M10 je ten samej motor, akorát 318 je značení v chromáku a 316i v prvních plasťákách. Ten motor je takřka nesmrtelnej a má rozvody řešený řetězem. Má o malinko menší výkon než M40 a o něco vyšší spotřebu.
M40 mají náchylný vačky a rozvody řemenem. Pokud chceš 1.8 a nevadí ti měnit rozvody, tak bych bral spíš M40. Pozor ale na hydroštely, v tomhle ohledu je lepší M10, tam se ventily prostě seřizujou.
M42 - rozvody řetěz, dá se jezdit ekonomicky stejně jako s M40/M10, ale v určitých otáčkách líp jede a oproti jiným máloválcům má vzadu kotouče (ostatní mají bubny). Mají ale někdy docela nesmyslný ceny.
M20 - 2,0i má vzadu bubny a je to motor o něco víc k neutahání než 2,5i, ale nemá ten výkon. Na cestování bych to bral, pro zábavu raději 2,5i, která má 170 koní a vzadu kotouče.
Pokud jsi student a hodláš to mít na ekonomickou jízdu, nechceš řešit rozvody, hydroštely a takový věci, tak M10 nebo M20. Vzhledem k povinnýmu ručení i spotřebě bych se přikláněl k M10, sám jsem ji měl a nejelo to špatně, spotřeba rozumná a pro začátek auto "tak akorát". Teď už bych raději 2,5i a možná spíš něco ještě silnějšího, ale to je taky věc pocitů, zkušeností (kterých zas tolik nemám) a tak... Pro tebe asi ideálně M10 - je to jednoduchý motor k neutahání. Spíš bych se zabýval tím, zda za těch 30 tisíc seženeš něco, co nebude shnilý od střechy až po gumy na kolech. Aby se ti nestalo, že budeš flexou vyhánět korozi a zbydou ti jen okna

Jasný chápu to, věčinou sou v rezu prahy a další blbůstky ale nic extra co by mi bránilo to spravit sám na zahradě

Díky za popis motorů .... Když jsi tak znalej tak na co by jsem si měl dávat potor při koupi M10?? Má to své špatné stránky na které by jsem se měl ptát prodávajícího nebo co by jsem měl zjistit?
Motor je to poslední, co bych řešil. Za dvacku seženeš s papírama leda tak brutální shnilotinu. Ona koroze prahů atd je jedna věc, druhá věc je, abys měl vůbec kam navařit prahy nové.jurais píše:Jasný chápu to, věčinou sou v rezu prahy a další blbůstky ale nic extra co by mi bránilo to spravit sám na zahradě. Raději by jsem koupil do 20 tis. a pak investoval tak yby motor šlapal tak jak má... Ne koupit za 30 tis. a pak teprve začít investovat...
Díky za popis motorů .... Když jsi tak znalej tak na co by jsem si měl dávat potor při koupi M10?? Má to své špatné stránky na které by jsem se měl ptát prodávajícího nebo co by jsem měl zjistit?
Znalej nejsem skoro vůbec, v tomhle ohledu ať ti raději poradí někdo z našich BMW bohů (Hanis, Francis a možná pár dalších)
E39 535i sedan
neber to zle ale je vidět že jsi jich v týhle ceně za poslední půl rok moc nevidělFx píše:. Za dvacku seženeš s papírama leda tak brutální shnilotinu.jurais píše:Jasný chápu to, věčinou sou v rezu prahy a další blbůstky ale nic extra co by mi bránilo to spravit sám na zahradě. Raději by jsem koupil do 20 tis. a pak investoval tak yby motor šlapal tak jak má... Ne koupit za 30 tis. a pak teprve začít investovat...
Díky za popis motorů .... Když jsi tak znalej tak na co by jsem si měl dávat potor při koupi M10?? Má to své špatné stránky na které by jsem se měl ptát prodávajícího nebo co by jsem měl zjistit?
)

myslel jsem to tak že znam za poslední měsíc pár aut který se prodali třeba za 18 a karoserii měli rozhodně ve stavu nevyvařování ničeho, maximálně pár bublinek na spodní části blatníků a u zástěrtek což se za shnilotinu nedá považovat, jak na tom bylo tvoje auto a za kolik jsi ho prodal je jiná věc ale prostě se na ty auta občas kouknu co se prodávaj proto si to nemyslim, jinak proti tobě nic ve špatnym, je toho mraky v týhle ceně a rozdíly jsou propastný
Jo, to je pravda... Ale co jsem mel moznost videt ja okolo techhle penez, tak tam vzdycky bylo neco schovanyho... Ja nevim, kazdopadne mozny je vsechno, ale bavim se tu o tom, ze nema cenu kupovat shnilotinu s dobrým motorem, to raději pěknou kastli s motorem v pr... páč motorů je relativně dost a dají se vyměnit snadněji než vyvařovat kastli.
E39 535i sedan
No to jo... To všechno chápu. Teď mi dokonce borec nabízí za 15 tis. z 200 000 ujetých km aprý je vpořádku ale jen zase ta koroze.. Ale neni to nic hroznýho...prej není problém to zpravit. Jen na to nemá čas a náladu tak si koupil dvou litra... Nevím ale připadne mi 15 tis. zase moc málo ale neviděl jsem to tak nevím.... Bydlí až někde u kolína....adam320 píše:myslel jsem to tak že znam za poslední měsíc pár aut který se prodali třeba za 18 a karoserii měli rozhodně ve stavu nevyvařování ničeho, maximálně pár bublinek na spodní části blatníků a u zástěrtek což se za shnilotinu nedá považovat, jak na tom bylo tvoje auto a za kolik jsi ho prodal je jiná věc ale prostě se na ty auta občas kouknu co se prodávaj proto si to nemyslim, jinak proti tobě nic ve špatnym, je toho mraky v týhle ceně a rozdíly jsou propastný
Zdar Borci.... Navštěvuje to tady někdo z Brna okolí kdo je blázen
do E30? Pořád jen teorie, kdyby byl někdo ochotnej se spojit. Rád by jsem se jen svezl a podíval co to autíko umí... 
Až si jej jednou pořídím aby jsem věděl co a jak. Tak je lepší ho vidět jak se sluší a patří a apak při koupi vidět co kde má a nemá být.... Chápete?
Tak mě jen napadlo kdo má a je patřičnej blázen a chce se pochlubit tak může písnout....
Díky!


Až si jej jednou pořídím aby jsem věděl co a jak. Tak je lepší ho vidět jak se sluší a patří a apak při koupi vidět co kde má a nemá být.... Chápete?
Tak mě jen napadlo kdo má a je patřičnej blázen a chce se pochlubit tak může písnout....
Díky!

Šáde nebrat
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Teda kluci jasný že šáde mněl nazačátku skoro každej, ale já to vidím jinak,je mladej nezajetej a až to někam pošle se šáde tak je kaput.
když to ale pošle v BMW zůstane na živu a ještě si dá v pangejtě cigárko.
Krom toho si toho auta bude vážit víc než nějaké 120ky a nebude na něm muset každou neděli spravovat miliardu picovin.
Mít v ruce 30 tis tak si koupim to BMW nebo cokoliv jinnýho, ale motor vpředu a velký auto aby mně to tak nebolelo.
BMW mně zachránílo život a nikdy mu to nezapomenu.Jde o to že na silnici nejedeš jen ty, jede tam třeba i ženská co si myslí že je nej frajerka a chlapi ji nesahaj ani po kotníky.
chudak mažel co ji to auto koupil když tam přijel tak se podival jestli je celá a pak ji málem zabil sám -)
Teda kluci jasný že šáde mněl nazačátku skoro každej, ale já to vidím jinak,je mladej nezajetej a až to někam pošle se šáde tak je kaput.
když to ale pošle v BMW zůstane na živu a ještě si dá v pangejtě cigárko.
Krom toho si toho auta bude vážit víc než nějaké 120ky a nebude na něm muset každou neděli spravovat miliardu picovin.
Mít v ruce 30 tis tak si koupim to BMW nebo cokoliv jinnýho, ale motor vpředu a velký auto aby mně to tak nebolelo.
BMW mně zachránílo život a nikdy mu to nezapomenu.Jde o to že na silnici nejedeš jen ty, jede tam třeba i ženská co si myslí že je nej frajerka a chlapi ji nesahaj ani po kotníky.
chudak mažel co ji to auto koupil když tam přijel tak se podival jestli je celá a pak ji málem zabil sám -)
BMW LIVE STYLE
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Re: Šáde nebrat
jak rikam...lepsi pevne starsi auto i kdyz drazsi i co se tyce udrzby nez skodovku co se rozpadne po narazu...a tak jsem i udelal a doufam ze takovou zenskou nepotkam...Luka píše:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Teda kluci jasný že šáde mněl nazačátku skoro každej, ale já to vidím jinak,je mladej nezajetej a až to někam pošle se šáde tak je kaput.
když to ale pošle v BMW zůstane na živu a ještě si dá v pangejtě cigárko.
Krom toho si toho auta bude vážit víc než nějaké 120ky a nebude na něm muset každou neděli spravovat miliardu picovin.
Mít v ruce 30 tis tak si koupim to BMW nebo cokoliv jinnýho, ale motor vpředu a velký auto aby mně to tak nebolelo.
BMW mně zachránílo život a nikdy mu to nezapomenu.Jde o to že na silnici nejedeš jen ty, jede tam třeba i ženská co si myslí že je nej frajerka a chlapi ji nesahaj ani po kotníky.
chudak mažel co ji to auto koupil když tam přijel tak se podival jestli je celá a pak ji málem zabil sám -)
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

naši taky remcali když jse si šel koupit první BMW, je to problém protože je všude rozšířeno spousty fám o BMW vidím to u nás v práci, frajer si koupil astru z95ho a hend je killer, rikam mu ze si mnel koupit bmw a on hned ze na to sou drahe dily a ze to zere, ... jjj astra mu za 2 mnesice vykvetla jako mamincina jarni zahradka, musel repasovat motor a zere mu to o neco vic nez mne a vubec to nejede, a ten pocit ze se to u 100vky rozpadne, proste astra no.
Ale abych se vratil k tem rodicum, po mnesici uzivani jsem donutil i tatika se svest a uznal ze to auto v sobe neco má. jen je holt tatka od rodiny a tak mu to uz ted moc nerika.
Podle mne je E30 auto ktere mnelo 10let náskok techniky, upřímě já jsem na mém káru nemusel pomalu nic opravovat a tatík koupil mamce nového scenica a už do něj dal přes 100 tis za opravy -) mnel ji radsi koupit 7mu je to stejne velke a jeste by to mnela v automatu.
Ale abych se vratil k tem rodicum, po mnesici uzivani jsem donutil i tatika se svest a uznal ze to auto v sobe neco má. jen je holt tatka od rodiny a tak mu to uz ted moc nerika.
Podle mne je E30 auto ktere mnelo 10let náskok techniky, upřímě já jsem na mém káru nemusel pomalu nic opravovat a tatík koupil mamce nového scenica a už do něj dal přes 100 tis za opravy -) mnel ji radsi koupit 7mu je to stejne velke a jeste by to mnela v automatu.
BMW LIVE STYLE
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
No u tech rodicu je spis v podvedomi ze je to hrozne rychly auto kteremu ulitava prdel na kazdym rohu a ze je to o zabiti.Ale nikdo si uz neuvedomi ze kdyz uz ma nekdo sklony k blazneni na silnici tak je jedno jestli jezdi v sade nebo bmw.Luka píše:naši taky remcali když jse si šel koupit první BMW, je to problém protože je všude rozšířeno spousty fám o BMW vidím to u nás v práci, frajer si koupil astru z95ho a hend je killer, rikam mu ze si mnel koupit bmw a on hned ze na to sou drahe dily a ze to zere, ... jjj astra mu za 2 mnesice vykvetla jako mamincina jarni zahradka, musel repasovat motor a zere mu to o neco vic nez mne a vubec to nejede, a ten pocit ze se to u 100vky rozpadne, proste astra no.
Ale abych se vratil k tem rodicum, po mnesici uzivani jsem donutil i tatika se svest a uznal ze to auto v sobe neco má. jen je holt tatka od rodiny a tak mu to uz ted moc nerika.
Podle mne je E30 auto ktere mnelo 10let náskok techniky, upřímě já jsem na mém káru nemusel pomalu nic opravovat a tatík koupil mamce nového scenica a už do něj dal přes 100 tis za opravy -) mnel ji radsi koupit 7mu je to stejne velke a jeste by to mnela v automatu.
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi