tak uz zase "klepu"

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

tak uz zase "klepu"

Příspěvek od darkeye » 01. 04. 2005 09:57

loni jsem resil klepani motoru (hydra, vacka atd) a nakonec jsem vymenil celou hlavu, chvili to behalo ok, obcas cvaklo za studena ale jinak v poho ated uz to zase cvaka dyl a dyl... tak nevim jestli nemuze byt chyba jeste nekde jinde, nebo jestli mam takovou smulu ze doslouzila i druha vacka s hydrama....
když musíš, tak ..... BMW

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 01. 04. 2005 10:03

Bohužel se to stává. Stává se to i když přendáš nehlučnou hlavu z jednoho motoru a dáš jí na druhou a po půl roce to klepe. :roll:
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 01. 04. 2005 12:11

a cim to? je to nejakou "zavadou" na bloku nebo proste odchazej hlavy?
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 01. 04. 2005 12:24

Je důležitý, co tam leješ za olej. Optimální je polosyntetika (10W-40).
Ale neni polo jako polo. Né všecky značky maj dobrou polosyntetiku. Já používám Castrol Magnatec 10W-40 a je to OK. Taky bych třeba skusil přeměřit tlak oleje. To jestli ti to dobře maže hlavu, ale to zřídkakdy odchází. Anebo může bejt taky přicpaný olejový vedení. Každopádně se to všechno odvíjí na tom jakej olej používáš. Na tom nemá cenu šetřit. :wink:

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 01. 04. 2005 13:14

Balda píše:Je důležitý, co tam leješ za olej. Optimální je polosyntetika (10W-40).
Ale neni polo jako polo. Né všecky značky maj dobrou polosyntetiku. Já používám Castrol Magnatec 10W-40 a je to OK. Taky bych třeba skusil přeměřit tlak oleje. To jestli ti to dobře maže hlavu, ale to zřídkakdy odchází. Anebo může bejt taky přicpaný olejový vedení. Každopádně se to všechno odvíjí na tom jakej olej používáš. Na tom nemá cenu šetřit. :wink:
Olej je hodně důležitý, hlavně často měnit. Jinak co člověk to názor, já třeba po zkušenostech s polosyntetikou leju jen minerál. Sice to v zimě po startu zacvaká, ale funguje. Tím neříkám, že polosyntetiku ne. :wink:
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 01. 04. 2005 14:41

10W-40 je tam urcite ale ted ti nereknu znacku, vyzkousel jsem jich vic a vsechny delaly to samy, maze to taky v pohode (i na to jsem koukal pri sundanym viku) a uz me to fakt se.e
když musíš, tak ..... BMW

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 03. 04. 2005 19:59

mizuh píše:
Balda píše:Je důležitý, co tam leješ za olej. Optimální je polosyntetika (10W-40).
Ale neni polo jako polo. Né všecky značky maj dobrou polosyntetiku. Já používám Castrol Magnatec 10W-40 a je to OK. Taky bych třeba skusil přeměřit tlak oleje. To jestli ti to dobře maže hlavu, ale to zřídkakdy odchází. Anebo může bejt taky přicpaný olejový vedení. Každopádně se to všechno odvíjí na tom jakej olej používáš. Na tom nemá cenu šetřit. :wink:
Olej je hodně důležitý, hlavně často měnit. Jinak co člověk to názor, já třeba po zkušenostech s polosyntetikou leju jen minerál. Sice to v zimě po startu zacvaká, ale funguje. Tím neříkám, že polosyntetiku ne. :wink:
sem slysel ze po najetych kilometrech je lepsí det uz mineral pač ma jinou charakteristiku a vymezí určite vule (ber obrazne) ale za zadnou cenu to nedelej na opak (s mineralu na polosyn. a spolosyn. na plnousyn.)veř mi skurvyš motor

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 03. 04. 2005 21:06

Anonymous píše:sem slysel ze ...............veř mi skurvyš motor
Agentura JPP úřaduje :? :lol: :roll:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Odpovědět