
chod pedálu spojky
Dá se nějak seřídit vůle?DC píše:děkuji tímto veřejně Maranelovi - už to funguje jak má a pedál je v jedné rovině a vrací se tam poslušně
2magicc: pokud je to do centimetru, tak to neřeš

Když na ní šlápnu tak cca 1cm se nic neděje...

jo a je to o ten centimetr vejš než brzda
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
je tam serizovaci sroub na pedalovej skupine, tam si nastav rovnaku vysku pedalov pokial mas prazdny chod pedalumagiccc píše:Dá se nějak seřídit vůle?DC píše:děkuji tímto veřejně Maranelovi - už to funguje jak má a pedál je v jedné rovině a vrací se tam poslušně
2magicc: pokud je to do centimetru, tak to neřeš![]()
Když na ní šlápnu tak cca 1cm se nic neděje...
jo a je to o ten centimetr vejš než brzda
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
A kde je ten šroub? Je to vidět na nějakým tom obrázku tady?Max-Max píše:je tam serizovaci sroub na pedalovej skupine, tam si nastav rovnaku vysku pedalov pokial mas prazdny chod pedalumagiccc píše:Dá se nějak seřídit vůle?DC píše:děkuji tímto veřejně Maranelovi - už to funguje jak má a pedál je v jedné rovině a vrací se tam poslušně
2magicc: pokud je to do centimetru, tak to neřeš![]()
Když na ní šlápnu tak cca 1cm se nic neděje...
jo a je to o ten centimetr vejš než brzda
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
Ono to nakonec vypadá že tam asi žádná vůle není.
Byl tam povolenej akorát jeden šroub, takže při každým sešlápnutí to trochu kleplo...
No ale spojku mám o cca 1,5cm výš než brzdu.
Čím se to dá tedy dohnat?


Byl tam povolenej akorát jeden šroub, takže při každým sešlápnutí to trochu kleplo...
No ale spojku mám o cca 1,5cm výš než brzdu.
Čím se to dá tedy dohnat?

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
- Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Zdar četl jsem v tomto tématu, že pedál vrací pružinový talíř spojky.
Pokud tedy je talíř rozbitej tak by spojka měla být neustále rozpojená.
Nám v autě spojkovej pedál dělá tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=D0ziWYDO ... r_embedded
jedná se o e34. Ale při zařazeném kvaltu se auto ani nehne.
Zrepasovali jsme hlavní spojkový válec a vyměnili pomocný válec u převodovky. Odvzdušňovali jsme spojku tlačením kapaliny do ovzdušňováku a pedál nám pořád padá dolů. Nevíte co by to mohlo být? Jsem z toho už jelen...
Díky
Pokud tedy je talíř rozbitej tak by spojka měla být neustále rozpojená.
Nám v autě spojkovej pedál dělá tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=D0ziWYDO ... r_embedded
jedná se o e34. Ale při zařazeném kvaltu se auto ani nehne.
Zrepasovali jsme hlavní spojkový válec a vyměnili pomocný válec u převodovky. Odvzdušňovali jsme spojku tlačením kapaliny do ovzdušňováku a pedál nám pořád padá dolů. Nevíte co by to mohlo být? Jsem z toho už jelen...
Díky
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
325ic