Rozvody u m20

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Jarda Volejník
Příspěvky: 392
Registrován: 11. 02. 2004 15:48

Rozvody u m20

Příspěvek od Jarda Volejník » 30. 03. 2005 17:30

Asi už to tu bylo ale po kolika km se mění rozvoďák u m 20-tky 2,5l

dík Jarda

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 30. 03. 2005 17:37

záleží na majiteli :D
já bych to dělal každejch 15, možná dřív

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 30. 03. 2005 17:40

adam320 píše:záleží na majiteli :D
já bych to dělal každejch 15, možná dřív
To jako měnit rozvodový řemen po každých 15000km???? :shock: :shock: :shock: Nepleteš si to s olejem? Já bych řekl tak po 60.000km, ale ten řemen určitě musí vydržet i déle. Taky záleží jak se s tím jezdí.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 30. 03. 2005 17:49

ježiš to jsem tomu dal čoveče, že by ta chřipka mě tak zdolala? každopádně jsem asi už na tom dost zle :oops: neni co dodat, doufam že už to chlapec nerozebírá, jinak já jsem ted ty rozvody na svym autě nechal udělat a to po 20ti, a kladka už nebyla v nejlepšim stavu

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 30. 03. 2005 18:39

Podle knihy "A je to" je interval výměny 80.000 km
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
POL
Příspěvky: 446
Registrován: 08. 12. 2003 23:55
Bydliště: Würzburg

Příspěvek od POL » 30. 03. 2005 20:54

Origo díly vydrží aji 150 tis. - :D měnil sem je před půl rokem :D 8) rozvoďák aji kladku - mám to ještě doma
ex 325i Touring
320i
my phone 732/866610

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 30. 03. 2005 23:44

POL píše:Origo díly vydrží aji 150 tis. - :D měnil sem je před půl rokem :D 8) rozvoďák aji kladku - mám to ještě doma
Oni vydrzi klidne 2x tolik, kdyz na to prijde :) otazkou je kdo chce cekat na dobu, kdy uz nevydrzi :twisted: :lol:

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 31. 03. 2005 00:48

Francis píše:Podle knihy "A je to" je interval výměny 80.000 km
jj 80tis. mam to an servisce nalepeny
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 31. 03. 2005 06:13

Když nevíš jistě, kdy byl řemen měněný, tak ho radši vyměň-řemen+kladka=okolo 1.500,--

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 31. 03. 2005 10:13

sice se stydim, ale ja mam uz na uplne puvodnim najeto 107tkm, a je tam furt, holt neni cas ale v lete se na to chystam snad to preziju ja i auti ve zrdravi, doufam :( :oops:
e30/320i rv 88

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 31. 03. 2005 10:41

Tak bejt tebou, tak ten původní řemen vyměním. Přece jenom ho tam tedy máš asi 15 let. To spuchří stářím než praskne kilometrama.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 31. 03. 2005 11:10

paca píše:Když nevíš jistě, kdy byl řemen měněný, tak ho radši vyměň-řemen+kladka=okolo 1.500,--
jo na jeho motor přesně 1280 kč :D

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 31. 03. 2005 11:14

pisete tady docela rozumne ceny za material ...
jak je to s praci?
vsude ctu, ze je nejlepsi to delat v origo servisu kvuli presnemu napnuti remene ...
treba ve felde mam napinaci kladku, ktera to napina sama ...
tady je to jinak? proc se podle knizek musi na kontrolu napnuti remene pouzivat nejake silene specializovane nastroje merici pruhyb pri urcitem zatizeni?
nebo je to blbost a proste to muze vymenit kdokoliv, kdo to umi i na jinem aute ...(obycejny servis)
moc diky
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 31. 03. 2005 11:18

ajfel píše:pisete tady docela rozumne ceny za material ...
jak je to s praci?
vsude ctu, ze je nejlepsi to delat v origo servisu kvuli presnemu napnuti remene ...
treba ve felde mam napinaci kladku, ktera to napina sama ...
tady je to jinak? proc se podle knizek musi na kontrolu napnuti remene pouzivat nejake silene specializovane nastroje merici pruhyb pri urcitem zatizeni?
nebo je to blbost a proste to muze vymenit kdokoliv, kdo to umi i na jinem aute ...(obycejny servis)
moc diky
petr
v origop servisu by si zapaltil za praci tak 2-3k
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 31. 03. 2005 11:24

Lukas-e21 píše: v origop servisu by si zapaltil za praci tak 2-3k
da se to teda bez problemu a specialnich nastroju udelat (pokud bych to umel) doma?
diky
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 31. 03. 2005 11:29

ajfel píše:pisete tady docela rozumne ceny za material ...
jak je to s praci?
vsude ctu, ze je nejlepsi to delat v origo servisu kvuli presnemu napnuti remene ...
treba ve felde mam napinaci kladku, ktera to napina sama ...
tady je to jinak? proc se podle knizek musi na kontrolu napnuti remene pouzivat nejake silene specializovane nastroje merici pruhyb pri urcitem zatizeni?
nebo je to blbost a proste to muze vymenit kdokoliv, kdo to umi i na jinem aute ...(obycejny servis)
moc diky
petr
u m20 jsom tušim dva druhy: jeden s napínací kladkou, má takovou pružinku a druhej se napíná ručně a utahuje se, na origo servis se vykašli, to je nesmysl, rozhodně co jsem koukal tak u tohohle motoru je to jednodužší než třeba na oplu nebo ford, sám to nedělam sice ale věřil bych mechanikovy kterej to umí prostě na autech, stačí aby věděl kde jsou rysky

Uživatelský avatar
paca
Příspěvky: 1022
Registrován: 23. 02. 2004 12:33
Bydliště: 323i

Příspěvek od paca » 31. 03. 2005 11:43

Já ho sám měnil na m20 doma na dvoře, nejsem žádný mechanik, mám vystudovanou obchodní akademii. Pokud jseš trochu zručnej a nebojíš se, tak to taky zvládneš.
Mám etu a tam se kladka utahuje, ale je o ni opřená i pružina o vodní pumpu, asi když se povolí šroub, tak je to pojištěnou tou pružinou.


Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 01. 04. 2005 04:50

BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 01. 04. 2005 07:17


Odpovědět