325i extremni kolisani otacek

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

325i extremni kolisani otacek

Příspěvek od voTon » 10. 07. 2003 19:22

zase se to posralo ale tentokrat bych si rad nechal poradit od tohodle fundovaneho fora.
to si takle vlazne jedu a najedou cuk, po par kilometrech zas cuk, pak to odstavim du napivo nahodim jedu a cuk cuk cuk blabla :D
jde o to ze mi zacaly nejdriv kolisat volnobezny otacky rekneme z 800 na 1500 a zpet zhruba v sekundovym intervalu a pak to delalo tak brutalne ze uz se ani neda ject, zda se ze motor prozmenu nejni pridrenej ale dela to naky cidlo nebo nakej takovej srac, chvili sem to zkousel a ted mam volnobeh na 1500 ot. a a otacky mi zavratne padaj pri nakejch 3-4 tisicich a zacne litat rafika otackomeru takovym zpusobem ze se bojim ze me trefi do xichtu , 3000->800->3000 etc etc, neda se s tim ject pac by se mi tim cukanim utrh motor a prekotlit to taky nejde, tusi nekdo kde je chyba?
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 11. 07. 2003 17:43

ok vidim ze je to na vas moc, tak vam to ulehcim a kdo uhodne toho ceka hodnotna cena.
ten regulator pod klapkou sem menil, prepustak paliva taky, zkousel sem menit i takovej ten fifal (kovovej valec neznameho ucelu) u kolena vahy vzduchu, menil sem relatka od fstrikovani a tech dalsich sracek co sou vlevo od vahy, promeroval sem cidlo otacek, menil sem cidla teplolty, zkousel sem mnozstvi dodavanyho paliva cerpadlem to je v uplnym cajku. neska sem najel 30km jen to obcas skytlo a pak to na me uhodilo a neujel sem ani metr, zda se ze se to zhorsuje s teplotou. olej je novej, chlazeni ok, jako mechanicka zavada to nevypada. nuze?

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 11. 07. 2003 17:44

i prihlasit sem se zapomel jak sem z toho zmatenej
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 11. 07. 2003 17:47

Já bych řekl že by to mohla bejt lambda nebo teplotní čidlo, ale když řikáš ze jsi ho měnil, tak nevim...
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 11. 07. 2003 19:27

Sázím na jednotku.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Brambiček
Příspěvky: 4
Registrován: 11. 07. 2003 09:03

Příspěvek od Brambiček » 11. 07. 2003 19:29

Čus, možná se tomu budeš smát, ale co kabely(rozdělovač-svíčky), zadřenej volnoběžnej ventyl.
BMW M-POWERED = tank against toaster (---other machines( trus,....., SKODA, OPEL,...........oo)

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 11. 07. 2003 20:51

Robi mi to to iste, akurat od 800 do 1.500, sekundove intervaly ale len za chladneho pocasia, ked je vonku vedro, tak je ok. Jednotka to nie je, Ondra mi pozical jednu na odskusanie, robilo to to iste. Ostatne som zatial neskusal.
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 12. 07. 2003 17:47

no teplotni cidlo...menil sem jen to vic vpredu je do 130 stupnu to zapadlejsi este ne, jednotkou to nebude, delalo mi to i driv s jinou jednotkou ale jen to obcas cuklo ted je to porad, spis dys je motol zahratej, lambda myslim taky ne pac i kdys ji odpojim tak ten motor de sice jinac ale relativne normalne, vsazel bych na vahu a nebo na to regulator volnobehu ale zkousel sem ho taky menit a on to asi nebude, koukam ze mi asi nezbejva nez zkusit dat jinou vahu, ale presto dyby vas este neco podnetnyho napadlo budu rad. :cry:
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 12. 07. 2003 17:49

mimochodem zkousel sem za chodu odpojit konektor od toho srace na volnobeh a neudelalo to vubec nic to asi nejni uplne dobre ne?
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 12. 07. 2003 19:19

MADmaniac píše:mimochodem zkousel sem za chodu odpojit konektor od toho srace na volnobeh a neudelalo to vubec nic to asi nejni uplne dobre ne?
Niekto mi tu raz radil ze ked to ostava tak isto po odjpojeni, tak to je zle. Ked to vyskoci na vyssie otacky, tak mas volnobeznak v poriadku. Ja som to tiez skusal odpojit, robilo mi to to, ze sa to vysplhalo asi o 500 otacok vyssie, a inak to kolisalo tak isto, ale v tych vyssich otackach... asi to budem musiet tiez vymenit a potom este tie hadice sania a uvidi sa...
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 13. 07. 2003 19:40

SlimShady píše:
MADmaniac píše:mimochodem zkousel sem za chodu odpojit konektor od toho srace na volnobeh a neudelalo to vubec nic to asi nejni uplne dobre ne?
Niekto mi tu raz radil ze ked to ostava tak isto po odjpojeni, tak to je zle. Ked to vyskoci na vyssie otacky, tak mas volnobeznak v poriadku. Ja som to tiez skusal odpojit, robilo mi to to, ze sa to vysplhalo asi o 500 otacok vyssie, a inak to kolisalo tak isto, ale v tych vyssich otackach... asi to budem musiet tiez vymenit a potom este tie hadice sania a uvidi sa...
aspon vim na co se mam zamerit, diky cece mimochodem dybys neco potreboval na etu tak dej vedet mam rozebrany dve
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Amigo
Příspěvky: 136
Registrován: 03. 07. 2003 11:31
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Amigo » 16. 07. 2003 12:47

Zkuste podtlekovej ventil, nebo jestli neni někde v hajzlu hadice co k němu jdou, měl jsem stejnej problém a byl špatnej podtlekovej ventil (taky to o trochu víc papalo).

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 19. 07. 2003 23:24

To teplotní čidlo co jsi měnil to víc v předu, je na budík v palubce,to zapadlejší jak píšeš, je důležité!Dává informace ř.j. o teplotě motoru

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 20. 07. 2003 16:25

Anonymous píše:To teplotní čidlo co jsi měnil to víc v předu, je na budík v palubce,to zapadlejší jak píšeš, je důležité!Dává informace ř.j. o teplotě motoru

myslel sem sem si to dik. zkusim ho vymenit, jinak sem zkousel menit i vahu vzduchu a promerovat ventil volnobeznych otacek, taktez v pohode, zkusim este lambdu a jinou rj.
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 20. 07. 2003 17:50

Tak pri najbližšom návale lóve mi neostáva nič iné, len si kúpiť:
1.) hadicu sania (tú kúpim radšej novú v AuTecu)
2.) voľnobežný ventil (nový je kurva drahý :oops: )
3.) zohnať to teplotné čidlo
4.) možno podtlakový ventil... BTW: kde ho nájdem?

Vďaka,

Slim
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Melisek^076
Příspěvky: 154
Registrován: 11. 02. 2003 20:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Melisek^076 » 20. 07. 2003 17:51

No tak to je super, včera mi to začlo dělat to samé!!!!! po vteřině nakotlí, ubere, nakotlí.... a když nepřidám, občas zdechne.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 20. 07. 2003 18:34

Snad to není nakažlivé :shock: Radši si dám na příštím srazu svého miláčka co nejdál od vašich marodů 8)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Amigo
Příspěvky: 136
Registrován: 03. 07. 2003 11:31
Bydliště: Kladno

Příspěvek od Amigo » 21. 07. 2003 08:18

Jó tak to je složitější, já mam trochu atyp motor a ke všemu s klimoškou, ale měl by bejt připojenej hadicí někam k hlavní hadici do který vede i hadice vod vávy vzduchu. Je to takovej malej plastovej váleček a jdou vod něj dva drátky(a tři hadice pokud máš klimošku, jinak jenom dvě)

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 21. 07. 2003 17:57

SlimShady píše:Tak pri najbližšom návale lóve mi neostáva nič iné, len si kúpiť:
1.) hadicu sania (tú kúpim radšej novú v AuTecu)
2.) voľnobežný ventil (nový je kurva drahý :oops: )
3.) zohnať to teplotné čidlo
4.) možno podtlakový ventil... BTW: kde ho nájdem?

Vďaka,

Slim
hele cece estli mas etu tak krom ty hadice k sani mam vsechno a za nakej mrzkej peniz ti to strelim, fse z funkcnich motoru tak se dystak ozvi. 605 21 32 21
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 21. 07. 2003 18:02

MADmaniac píše:
myslel sem sem si to dik. zkusim ho vymenit, jinak sem zkousel menit i vahu vzduchu a promerovat ventil volnobeznych otacek, taktez v pohode, zkusim este lambdu a jinou rj.
tak dys sem odpojil lambdu delalo to to samy, menil sem i to cidlo teploty a furt nic, obcas to jede v klidu, obcas jen skube pri otackach kolem 3000 obcas se to da prekotlit a prestane to dys tomu poradne nandam a nebo dys jedu na minimalni plyn. obcas mi ty ocaky na volnobech porat litaj , a seka se to v tech otckach, a obcas je jenom volnobech vys nez by mel bejt. sem z toho jelen estli to nebude tou jednotkou tak to nekde rosekam :roll:
zkusim jinej chip
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Odpovědět