hm, asi ti dam kontakt na ludi, ktori isli so mnou v kolone z Lanova 2004 aby si sa spamatal. V 200 si nejako neviem predstavit lechtat plyn, a verim tomu, ze ty so svojou 325i s udajneAngel-bmw píše:Tak to bych chtel videt jak nekdo jezdi s 320i za 8 litru.Maximalne jen tak lechtat plyn a i tak by to zralo 9minimalne
HÁDKA POKRAČUJE 318i & 320i
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ale inak si v poriadku, vsakze?Luter píše:Pro ty kteří nevědí tak aby bylo vše uvedeno na pravou míru. Údaje výrobce E30: 318i - 8.5l , 320i - 9.9l , 325i 9.7l !!!!!!!!!! průměr.......
Ad tvoje bachorky a srackach a mrdkach: no comment, ale davaj pozor ked sa zobudis, ze ruku mas v nocniku tak sa neumaz
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Na margo 2.0 vs 2.5 : nikto tu netvrdi, ze 2.0 je bozi motor a 2.5 je srot, je to jednoducha postupnost jasna z ciselneho oznacenia 1.6, 1.8, 2.0, 2.3, 2.5 v tomto poradi ide vykon aj spotreba tak prestante tu trepat tie nezmysli a skuste sa spravat ako dospeli ludia
Ad vsetci neveriaci o spotrebe: skusili ste si niekedy ist ekonomicky-dynamicky? to znamena nevytacat, ale vyuzivat krutiaci moment tam kde je dostupny a nehnat ho vzdy do otaciek? A skusili ste si po takomto slusnom a ucinnom experimente skontrolovat spotrebu? 2.0 je motor ktory ma svojich zastancov aj odporcov, ale rozhodne to nie je kus zeleza na zahodenie.
Predpokladam, ze miestny odbornici s vysokovykonnymi 2.5, hrdi majitelia 1.8, dalsi ktori mali 20 aut a do BMW davaju RJ z Alfy sa zdrzia kecov a budu pisat k veci a prestanu pouzivat vulgarizmy.
Ad Flery: ja sa najskor do CZ dostanem az v lete, najskor v cervnu. Mam to trosku viac ako kusok
Ad vsetci neveriaci o spotrebe: skusili ste si niekedy ist ekonomicky-dynamicky? to znamena nevytacat, ale vyuzivat krutiaci moment tam kde je dostupny a nehnat ho vzdy do otaciek? A skusili ste si po takomto slusnom a ucinnom experimente skontrolovat spotrebu? 2.0 je motor ktory ma svojich zastancov aj odporcov, ale rozhodne to nie je kus zeleza na zahodenie.
Predpokladam, ze miestny odbornici s vysokovykonnymi 2.5, hrdi majitelia 1.8, dalsi ktori mali 20 aut a do BMW davaju RJ z Alfy sa zdrzia kecov a budu pisat k veci a prestanu pouzivat vulgarizmy.
Ad Flery: ja sa najskor do CZ dostanem az v lete, najskor v cervnu. Mam to trosku viac ako kusok
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Max-Max píše:ale inak si v poriadku, vsakze?Luter píše:Pro ty kteří nevědí tak aby bylo vše uvedeno na pravou míru. Údaje výrobce E30: 318i - 8.5l , 320i - 9.9l , 325i 9.7l !!!!!!!!!! průměr.......skus si porovnat ine zdroje a pochopis ze sa mylis.
Ad tvoje bachorky a srackach a mrdkach: no comment, ale davaj pozor ked sa zobudis, ze ruku mas v nocniku tak sa neumaz
Hele ty jsi se předvedl nedávno s tím jak jsi prznil inzerát na budíky do 220 z 320. kde jsi dělal chytrolína že 6ti válce mají do 240. čímž jsi z něho dělal debila......přitom to je krávovina jak mraky ! 6ti válce měli i 220 hehe
Zaprve se nebavim o tom svem ktery diky zvysenemu vykonu chlemta v prumeru 13 ale o normalni 2.5 s 170ps.A ta chlemta min nez 2.0.Max-Max píše:hm, asi ti dam kontakt na ludi, ktori isli so mnou v kolone z Lanova 2004 aby si sa spamatal. V 200 si nejako neviem predstavit lechtat plyn, a verim tomu, ze ty so svojou 325i s udajneAngel-bmw píše:Tak to bych chtel videt jak nekdo jezdi s 320i za 8 litru.Maximalne jen tak lechtat plyn a i tak by to zralo 9minimalne![]()
![]()
200 PS v zivote neurobis na jednu nadrz cca 750 km
![]()
![]()
tak mi tu nehadz bludy, ked nepoznas nevies nevidel si nemas sajnu.
A nevim proc je ti k smichu 200ps?To jsi nikdy nevidel 200konovou 2.5?
Urcite jsi jel 200 za rozumnou spotrebu!To jako fakt ne.To povidej majitelum jinejch znacek jak je bmw super ze ti pri 200 chlemta 12.
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
bud taky dobry a pri oslovovani mojej osoby pouzivaj slusne slova a zdrz sa hrubych slov, dobre?Luter píše:Hele ty jsi se předvedl nedávno s tím jak jsi prznil inzerát na budíky do 220 z 320. kde jsi dělal chytrolína že 6ti válce mají do 240. čímž jsi z něho dělal debila......přitom to je krávovina jak mraky ! 6ti válce měli i 220 hehe![]()
ale to ty nevíš co ty frajírku? A ty moje zdroje jsou velmi dobré....leda že by výrobce a všichni co testovali lhali a valili lidem bludy o tom kolik to žere. Nejsem v pořádku jo ty pako? Tak se mrkni sem http://www.cs-zone.com/model/Art.%20Tes ... %20E30.htm
ad moje slova v predch. prispevkoch: mas s niecim problem? potrebujes sa predviest vo svojej dokonalosti? nech sa paci, ale uz nie na moj ucet. Argumentovat mozes serioznymi faktami, ale nie kecami typu ... vid vyssie
ad budiky do 220: ja som uz mal v rukach a pod zadkom dost e30 a 6 valec 2.0 do 220 som nevidel, mozno Eta, ale to si nie som isty.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 15. 03. 2005 00:18, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Max: kolik tam vidíš spotřeby ????????? Ještě sem hodím test z auto moto und sport jestli ho najdu a nascenuju...spotřeby podobné..... a to je hodně solidní časák. A spotřeby výrobce jsou uvedeny jak v prospektech tak i v autokatalozích všech roků co se e30 dělala..... mám to doma narozdíl od tebe. Tak se vzpamatuj. Mi nebudeš vymlouvat natož nadávat za to že čerpám z důvěryhodných zdrojů. Nebo si myslíš že by výrobce balamutil a tou spotřebou schválně odrazoval miliony a miliony lidí jaký to je žrout ? kteří si to zakoupili popř dostali v autosaloně ?
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
videl, ale verim tomu az ked vidim vystup z brzdy - ale to tu neriesme, o tom si mozme kludne podebatit na zrazeAngel-bmw píše:To jsi nikdy nevidel 200konovou 2.5?
Urcite jsi jel 200 za rozumnou spotrebu!To jako fakt ne.To povidej majitelum jinejch znacek jak je bmw super ze ti pri 200 chlemta 12.
ukaz mi kde som tvrdil ze pri 200 som siel ekonomicky? Ja som uviedol, ze sucastou cesty z Lanova boli aj nahanacky a 200 po dialnici a urobil som presne 753 km, takze tak, mozno sme sa nepochopili, a za tym udajom o km a spotrebe si stojim
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Max-Max píše:bud taky dobry a pri oslovovani mojej osoby pouzivaj slusne slova a zdrz sa hrubych slov, dobre?Luter píše:Hele ty jsi se předvedl nedávno s tím jak jsi prznil inzerát na budíky do 220 z 320. kde jsi dělal chytrolína že 6ti válce mají do 240. čímž jsi z něho dělal debila......přitom to je krávovina jak mraky ! 6ti válce měli i 220 hehe![]()
ale to ty nevíš co ty frajírku? A ty moje zdroje jsou velmi dobré....leda že by výrobce a všichni co testovali lhali a valili lidem bludy o tom kolik to žere. Nejsem v pořádku jo ty pako? Tak se mrkni sem http://www.cs-zone.com/model/Art.%20Tes ... %20E30.htm
ad moje slova v predch. prispevkoch: mas s niecim problem? potrebujes sa predviest vo svojej dokonalosti? nech sa paci, ale uz nie na moj ucet. Argumentovat mozes serioznymi faktami, ale nie kecami typu ... vid vyssie
ad budiky do 220: ja som uz mal v rukach a pod zadkom dost e30 a 6 valec 2.0 do 220 som nevidel, mozno Eta, ale to si nie som isty.
Ty máš o serioznosti co kecat jak si na ty budíky vzpomenu...určitě i ten s tím inzerátem se ti musel chlamat
Moje poměrně přesná evidence z období kdy jsem jezdil s pětkou (E28 520i kat 1987) mluví těmito čísly: 7915 km 696,56l 8,813l. Nejnižší spotřeba 7,571l/100km největší 10,026l/ 100km. V této době mělo auto nalítané 260000km. Jen pro srovnání 318Is 10185km 892,69l 8,76l/100km iSo má najeto 229340km.
Pokud by měl někdo zájem, k nahlédnutí na srazech v Carefouru v Brně
Pokud by měl někdo zájem, k nahlédnutí na srazech v Carefouru v Brně
Naposledy upravil(a) PHRA dne 15. 03. 2005 00:24, celkem upraveno 1 x.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
hm, ale vidi sa mi nelogicke aby vyrobca dal do obehu motor ktory pri zhruba rovnakej sadzbe poistky aj v Nemecku zral viac ako silnejsi motor v tej istej skupine.Luter píše:Max: kolik tam vidíš spotřeby ????????? Ještě sem hodím test z auto moto und sport jestli ho najdu a nascenuju...spotřeby podobné..... a to je hodně solidní časák. A spotřeby výrobce jsou uvedeny jak v prospektech tak i v autokatalozích všech roků co se e30 dělala..... mám to doma narozdíl od tebe. Tak se vzpamatuj. Mi nebudeš vymlouvat natož nadávat za to že čerpám z důvěryhodných zdrojů. Nebo si myslíš že by výrobce balamutil a tou spotřebou schválně odrazoval miliony a miliony lidí jaký to je žrout ? kteří si to zakoupili popř dostali v autosaloně ?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Sakra, co se pořád vymlouváte na spotřebu. Jde tu o srovnání co se týče jízdních vlastností ! Po městě jezdim sice za 11, ale tvrdim, že to za to stojí...oproti 1,8 (žádnej požitek ze zvuku ani z výkonu)Angel-bmw píše:Staci se jen podivat na tyto stranky do sekce technika kde je oscanovan clanek o bmw.Kdyz mrknes na konec clanku tak tam je srovnani 2.0 a 2.5.U dvoulitru je spotreba 9.9 a u dvaapule 9.7.Co chces vic?
Ja se nebavim o 1.8 ale o dvoulitr a dvaapulce.A za stejnou spotrebu je sakra rozdil v jizdnich vlastnostech!Tweety píše:Sakra, co se pořád vymlouváte na spotřebu. Jde tu o srovnání co se týče jízdních vlastností ! Po městě jezdim sice za 11, ale tvrdim, že to za to stojí...oproti 1,8 (žádnej požitek ze zvuku ani z výkonu)Angel-bmw píše:Staci se jen podivat na tyto stranky do sekce technika kde je oscanovan clanek o bmw.Kdyz mrknes na konec clanku tak tam je srovnani 2.0 a 2.5.U dvoulitru je spotreba 9.9 a u dvaapule 9.7.Co chces vic?
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
2 luter: ked uz si si dovolil ma obvinit z kecov o budikoch, bud taky dobry a v konkretnom predaji si laskavo vsimni, ze tam bolo spemenute od pana Slouku ze do 220 ma Eta. Ja som este 320 s ORIGO budikmi do 220 nevidel a zrejme ani neuvidim. Takze sa skus zamysliet a porozmyslaj, ci tam nahodou uz tu pristrojovku nemas vymenenu.
ad spotreba: http://www.tuning.cz/bmw_e30/modely.htm
ad spotreba: http://www.tuning.cz/bmw_e30/modely.htm
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Jen tak pro zajímavost v Základní tabulce modelů na www.e30.cz jou tyto údaje:
318i 83kW 8,5l
320i 92kW 8,7l
325i 125kW 9,7l
Když si počítáme litrový výkon, což je hodnota kterou se podle mě dá provnávat "povedenost" motorů
1,8 46,2 kW/l
2.0 46,2 kW/l
2.5 50,1 kW/l
Tak nějak nevím co pořád řešíte
318i 83kW 8,5l
320i 92kW 8,7l
325i 125kW 9,7l
Když si počítáme litrový výkon, což je hodnota kterou se podle mě dá provnávat "povedenost" motorů
1,8 46,2 kW/l
2.0 46,2 kW/l
2.5 50,1 kW/l
Tak nějak nevím co pořád řešíte