pochlubte se prosim co a jak
Repas trmenu
Repas trmenu
cauvec... urcite to tu plno lidi delalo a mate s tim urcite zkusenosti co a jak (myslim ten repas tech trmenu)
pochlubte se prosim co a jak
pochlubte se prosim co a jak
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd 
Pokoušel jsem se o to dvakrát. V jednom případě, na E21 jsem to vzdal když jsem viděl jak vypadá vevnitř. U druhého na E28 to skončilo výmněnou pístku a těsnění a jezdí do dnes. Problém bývá se zarezlým pístkem. Vytlačoval jsem ho stlačeným vzduchem. Při skládání jsem pod mažetu natlačil silikonovou vazelinu. Jinak mě k tomu nic nenapadá.
Re: Repas trmenu
pokud to bude stejne, jako na jinych autech, tak vytahnout, odstrojit, ocistit, pripadne nastrikat, dat nove vsechny gumy, pistky, nejlepe pripojit nove hadice, trubky ......Zave píše:cauvec... urcite to tu plno lidi delalo a mate s tim urcite zkusenosti co a jak (myslim ten repas tech trmenu)![]()
pochlubte se prosim co a jak
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
jojo presne tak... chci vymenit vsechny ty gumicky a tesneni co tam sou. zda se mi ze se uz ne moc dokonale vraci jeden trmen a to uz sem ho parkrat rozhybavalPivson píše:Já to zatím nedělal, ale urcitě si předem kup repas sadu. Jak to rozeberes dej vse novy, jinak to prej dost casto zlobi - tece a tak
Bojim se toho ze budou dost zrezle ty pistky ze uz nepundou pouzit...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd 
o tom zadna ale 15k jen za trmeny se mi davat moc nechce...Stany píše:No a co si čekalže budou za 500,-
Já je taky budu vyměňovat za nové
prostě nové je nové
![]()
Život je jen jeden.
a myslim ze na tech odlitejch trmenech se nic moc neosere, takze sup tam novej pistek, manzeru a O kruh a je po starostech
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd 
Vidím, že je to tu samej plodnej příspěvek, takže si dovolim taky jeden přidat
Brzdiče sundáš z auta, pokud ti nějakej pístek drhne, je lepší vyhodit desky a vystřelit ho pedálem.
Zajedeš si do Elitu a tam koupíš sadu gumiček na repas(cca 200,-).
Třmeny rozebereš, vyčistíš a zkontroluješ pístky. Když budou OK necháš je, když budou orezlý, koupíš nový, jinak ti orvou břit na těsnění a budeš to dělat za 2 měsíce zas. Vsadíš gumičku do brzdiče, zatlačíš pístek, nandáš prachovku, vložíš desky, namontuješ na auto, odvzdušníš a jedeš.
Já dělal jeden třmen odpoledne, ale to jsem ho ještě předělával na větranej kotouč.
http://webpark.cz/bezmozek/bayern/pokoj1.jpg
Brzdiče sundáš z auta, pokud ti nějakej pístek drhne, je lepší vyhodit desky a vystřelit ho pedálem.
Zajedeš si do Elitu a tam koupíš sadu gumiček na repas(cca 200,-).
Třmeny rozebereš, vyčistíš a zkontroluješ pístky. Když budou OK necháš je, když budou orezlý, koupíš nový, jinak ti orvou břit na těsnění a budeš to dělat za 2 měsíce zas. Vsadíš gumičku do brzdiče, zatlačíš pístek, nandáš prachovku, vložíš desky, namontuješ na auto, odvzdušníš a jedeš.
Já dělal jeden třmen odpoledne, ale to jsem ho ještě předělával na větranej kotouč.
http://webpark.cz/bezmozek/bayern/pokoj1.jpg
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Nějak ten plodnej obrázek nejdeStepan píše:Vidím, že je to tu samej plodnej příspěvek, takže si dovolim taky jeden přidat![]()
http://webpark.cz/bezmozek/bayern/pokoj1.jpg
Chtěl bych se zeptat na pár otázek
Chci renovovat třmeny
Jestli je bude stačit okartáčovat, odrezit a natřít a nebo je nechat opískovat ?
Dále, nejde mi vyndat pístek... zkoušel sem pumpičkou, kompresorem a nic... měl by někdo nějakej nápad ?
Pak by mě zajímalo jak poznam, že je pístek KO a kam bych se měl obrátit pokud bych chtěl přední i zadní pístky nové ?
Jakou by jste doporučily opravou sadu ?
Co jsem koukal ATE je dost drahý na to, že v sadě je kus gumičky za 5 haléřů. Dál sem našel SEIN, FRENKIT a pak mě napadá BMW.
A jaké průměry pístků mají 6vál brzdy ? 48 a 33mm ?
Díky.
Chci renovovat třmeny
Jestli je bude stačit okartáčovat, odrezit a natřít a nebo je nechat opískovat ?
Dále, nejde mi vyndat pístek... zkoušel sem pumpičkou, kompresorem a nic... měl by někdo nějakej nápad ?
Pak by mě zajímalo jak poznam, že je pístek KO a kam bych se měl obrátit pokud bych chtěl přední i zadní pístky nové ?
Jakou by jste doporučily opravou sadu ?
Co jsem koukal ATE je dost drahý na to, že v sadě je kus gumičky za 5 haléřů. Dál sem našel SEIN, FRENKIT a pak mě napadá BMW.
A jaké průměry pístků mají 6vál brzdy ? 48 a 33mm ?
Díky.
Pu:asi uz mas trmeny vyndane co?Pokud ano,tak je namontuj zpet a slapni,pistek vyleze.Pokud ne,tak ver je je OK.Poznas to jednoduse,jsou na nem vyrezle mapy,proste jeho povrvh neni homogeni.Delal jsem to nekolikrat,rozebral,nechal jemne opiskovat,pak silikonova barva,vypalit v troube.Brzdic je jak novej,barva je odolna brzdove kapaline.Jeste sem zkousel ocistit,odmastit,odrezovac,natrit barvou a vypalit.Odelalo to bublinky,jelikoz jsme nenechal odrezovac 24hodin odvetrat.Takze to je pouceni na priste.Gumicky sem pouzival Ate,sako celou repas sadu.Frenkit sem take zkousel-po case popraskal a zpuchrel.
Prumery nevim.
Zdar.
Prumery nevim.
Zdar.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
Pístek mi nešel taky vytlačit vzduchem tak sem ho vytlačil maznicí s vazelínou takovou tou jak se stim mažou čepy na bagrech a podobný věci.Vazelína se pak z brzdiče vybere a zbytek se rozpustí tehcnickym benzínem.
Já sem nechal celý brzdiče pískovat i se starejma prachovkama a pístkama aby se mi pískovánim nezničili ty vnitřní hladký a plochy a pak až sem to rozebíral a nemůžu si stěžovat na kartáčování necháš ruce a výsledek nebude takovej jako u pískování.
Já sem nechal celý brzdiče pískovat i se starejma prachovkama a pístkama aby se mi pískovánim nezničili ty vnitřní hladký a plochy a pak až sem to rozebíral a nemůžu si stěžovat na kartáčování necháš ruce a výsledek nebude takovej jako u pískování.

