omezovač otáček m40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 13. 07. 2003 17:22

Fido píše:No to je někde kolem 160, to jede na trojku a na omezovač a už neřadí, takže dát nohu z plynu (nebo přepnout ze S na E), on přeřadí na 4 a znova plnej a už to táhne dál, ale už na čtyřku. Nicméně tohle bych dělal pouze v extrémních případech, pokud chceš jezdit 200+ po dálnici, to jde i na ekonomický režim, i na ten to jede docela svižně, lépe řečeno stejně, akorát to řadí v nižších otáčkách.
Fido: Já právě třístupínek nechtěl, protože dost žere a z nuly mrví zrychlení. Tátovo sedma s 3.45 diferákem řadí z dvojky na trojku při 140ti, z toho jsem měl fakt výtlem :P
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 13. 07. 2003 17:39

S psí nohou je to určitě rychlejší, ale že by se to s tím tříkvaltem zrovna loudalo :-) 1 je tam do 100, 2 do 150 a 3 co to jde :-) O spotřebě už jsem psal, je to v pohodě.

Když jsem nepropásl start, tak jsem byl na sprintu o fous rychlejší než e30 335i s manuálem, to mi nepřipadne jako špatný zrychlení. Ačkoliv psí noha ho má určitě mocnější.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 13. 07. 2003 17:44

Fido píše:S psí nohou je to určitě rychlejší, ale že by se to s tím tříkvaltem zrovna loudalo :-) 1 je tam do 100, 2 do 150 a 3 co to jde :-) O spotřebě už jsem psal, je to v pohodě.

Když jsem nepropásl start, tak jsem byl na sprintu o fous rychlejší než e30 335i s manuálem, to mi nepřipadne jako špatný zrychlení. Ačkoliv psí noha ho má určitě mocnější.
Fido, to snad není možný. Vždyť ta 335 musí ukázat záda všemu, pokud to nemá aspoň 300 kobyl. Jak už jsem říkal, trápí mě motor, protože ohřátej nejede a za studena po ránu se mi ho nechce trápit, ale jede jako sviň.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 13. 07. 2003 17:51

Studenej ho nehoň, to bys ho brzo oddělal. To, že zatepla nejede, je určitě nějaká chyba, co Patrik Eliáš, neporadí, čím by to mohlo být?

S tou 335 na to mám svědky, jedinej rozdíl v motorech byl, že ten můj byl klasika bez Katu a ten v E30 z e34 Kat 211 PS, čili o 7 PS méně, ale na druhou stranu o dost menší váhu. A neujel jsem mu nijak mocně, jeli jsme 3x, jednou byl o půl kapoty vepředu on, jednou já a jednou jsme jeli více méně nastejno.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 13. 07. 2003 20:56

Fido píše:Studenej ho nehoň, to bys ho brzo oddělal. To, že zatepla nejede, je určitě nějaká chyba, co Patrik Eliáš, neporadí, čím by to mohlo být?

S tou 335 na to mám svědky, jedinej rozdíl v motorech byl, že ten můj byl klasika bez Katu a ten v E30 z e34 Kat 211 PS, čili o 7 PS méně, ale na druhou stranu o dost menší váhu. A neujel jsem mu nijak mocně, jeli jsme 3x, jednou byl o půl kapoty vepředu on, jednou já a jednou jsme jeli více méně nastejno.
Patrik už se v tom poslední dobou moc nehrabe. Jenom nedávno jako koníčka skládal potkanou E34 M5, jinak bere pokaždý auto takový, jaký je a když není po najetí 3000 km úplně eňo ňuňo tip ťop nebo už jedno takový eňo ňuňo tip ťop má a jezdí s ním, tak jde zase dál. On sám třeba říká, že šestku, kterou by chtěl pro sebe, ještě za rozumnou cenu neviděl.

Teď tam má jednu E12tkovou pětku, v pískově žlutý metalíze, vnitřek sice hadr, ale je to 528i ještě L-Jetronic, s třístupňovým automatem z roku 1980. Má to najeto necelých 100 tisíc a je to v ekvivalentním stavu jako tři až pět let novej bavorák. Stojí to na šestnáctkových 7+8 Alpinách, sportovním podvozku a je to velká mňamka. Sice to nejede jako třiapůlka, ale je to taky stylovka, přední kapota se odklápí v půlce blatníků atd. Bohužel za to chce 100 tisíc, a to je za pětku jaksi dost, i když je ve famózním stavu.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 14. 07. 2003 10:05

Hm, ta E12 musí být lahůdka, ale těch peněz je to docela dost, na druhou stranu, pokud je to v 100% stavu tak je to skoro zadarmo. Škoda, že nemám na rozhazování, pořídil bych si ji do sbírky :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Odpovědět