
stav hydrostelu
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hydraulické zdvihátko vymezuje ventilové vůle a dávaly se do motorů právě proto, aby odpadla potřeba tuto vůli seřizovat. To že má určitou životnost je normální jako u každého jiného dílu.Lenoch píše:Dávaly se do aut proto, aby se prodloužily intervaly mezi štelováním vůle ventilů. Sice se intervaly zdvojnásobily, ale co interval to výměna za nové!!!!
Není, normální je že nemlátíLenoch píše:ŽE TO MLÁTÍ TAK 3 SEC PO NASTARTOVÁNÍ - UPLNĚ MORMÁLNÍ!!!
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak proč mi u isa který mělo najeto 200 000 km zdvihátka nerachtaly ani po půl roce stání. Proč 16V motory od posranýho Fordu nerachtaj ani po 300 000 km a proč všichni který mají v prdeli zdvihátka trvděj, že je to normálníAnonymous píše:přesně tak:)))darkeye píše:ok, ale pak musis mit novej nebo ne moc starej motor aby vsechno behalo tak jak ma,nechce se mi moc verit ze nejakej motor vydrzi 10 a vice let bez zasahu aniz by to zaklapalo

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
No, mozna je to mysleno tak, kdyz nekdo tvrdi, ze to cvakani vubec nevadi, za to proste nema vliv na funkci motoru.
Co se muze stat, kdyz hydrostel cvaka? - asi nevymezuje idealne vuli, ne? -ale jakej to ma realnej vliv na motor - nehlede na vykon, u 15 let staryho motoru?
Me teda zdvihatka cvakaji statecne a dost casto i zatepla - jednou jo, jednou ne a podle vsech referenci to pry zase tak hrozne nevadi - tak zkousim oleje a ted asi koupim jinou hlavu - nechce se mi do toho davat penize i s ohledem na to, ze muzou zase zacit rychle cvakat i novy.
Nerikam, ze je to normalni, ale myslim, ze to nevadi a 15 let stary auto, kterymu budou cvakat hydrostely sem koupil a koupil bych ho znova - myslim, ze jsou zvuky u motoru, ktery opravdu vadej, ale tyhle k nim ja nepocitam.
Co se muze stat, kdyz hydrostel cvaka? - asi nevymezuje idealne vuli, ne? -ale jakej to ma realnej vliv na motor - nehlede na vykon, u 15 let staryho motoru?
Me teda zdvihatka cvakaji statecne a dost casto i zatepla - jednou jo, jednou ne a podle vsech referenci to pry zase tak hrozne nevadi - tak zkousim oleje a ted asi koupim jinou hlavu - nechce se mi do toho davat penize i s ohledem na to, ze muzou zase zacit rychle cvakat i novy.
Nerikam, ze je to normalni, ale myslim, ze to nevadi a 15 let stary auto, kterymu budou cvakat hydrostely sem koupil a koupil bych ho znova - myslim, ze jsou zvuky u motoru, ktery opravdu vadej, ale tyhle k nim ja nepocitam.
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jasně akorát to dělá kravál, ventily se díky větší vůli neotvírají jak mají, motor může mít horší volnoběh a nižší výkon. Zvýšený namáhání ventilového rozvodu díky velkým vůlím taky nevadí a další věci který z toho vyplývají.KuaJa píše:No, mozna je to mysleno tak, kdyz nekdo tvrdi, ze to cvakani vubec nevadi, za to proste nema vliv na funkci motoru.
Jezdit se stím samozřejmně dá cena nových dílů potřebných k opravě někdy převyšuje cenu auta tak je jasný, že se to nikomu nechce dělat, ale v pořádku to není.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Je to tak, jak rika Hanis. Ono u auta, kde ty zdvihatka samotny vyjdou na 16 tisic a jinej motor na 12 (moje 406) asi fakt neni moc co resit.
Mimochodem, cvaka mi v mrazech regulator tlaku paliva... Co tam tak muze cvakat? Je to podle polohy plynu, ne otacek. A kdyz jsem na ten regulator sahl, tak klapal. Proste ho vymenim, to je jasny, ale zajima me z technickyho hlediska, co tam cvaka
Nevis, hanisi?
Mimochodem, cvaka mi v mrazech regulator tlaku paliva... Co tam tak muze cvakat? Je to podle polohy plynu, ne otacek. A kdyz jsem na ten regulator sahl, tak klapal. Proste ho vymenim, to je jasny, ale zajima me z technickyho hlediska, co tam cvaka

E39 535i sedan
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Asi žábaFx píše:...ale zajima me z technickyho hlediska, co tam cvakaNevis, hanisi?

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
U 406 1,8i 16V je to zcela běžnej problém, dělá to jenom zastudena a v mrazech. Za tepla se to asi ohřeje od motoru, tak to přestane. Je to prostě divný, zní to jako nějaký relé...Hanis píše:Asi žábaFx píše:...ale zajima me z technickyho hlediska, co tam cvakaNevis, hanisi?
Je tam menbrána a ventil, kterej v závislosti na podtlaku v sacím potrubí reguluje tlak paliva ve vstřikovací liště a samozřejmně pružinka, která může být prasklá. Nikdy jsem to nerozdělával a to, že to cvaká slyším poprvý.

E39 535i sedan
Jo, to nevim... Nikdo z lidi, s kterymi jsem to resil, nema to auto nove, spis podobne stare jako ja (max o rok-dva novejsi)... Takze tezko rict. Ale je fakt, ze s kym jsem mluvil, popsal mi to samy.Hanis píše:A není to normální, že u žopedu udělali ventil, kterej v mrazu cvaká, aby jsi nekoupil novej a to samý.
E39 535i sedan