Nová Šááde!!!!!!
adam320: S e30 na sněhu toho moc vyjet nejde. Mam dost dobrý zimní pneumatiky a řekl bych, že i celkem citlivou nohu (abych nehrabal). Mluvim z vlastní zkušenosti (Jizerky, Krkonoše...). Jestli někdo vyjede víc s e30 než se 120 bych se hodně divil. Teda pokud v kufru e30 neni betonová deska a 120ca nema naprosto sjetý pneu. A 20 mi je taky 
Nebylo to mireny proti tobe. Bylo to tak obecne... staci si precist nazory na ruznych auto-moto serverech a vyzni to podobne. O tom, jak moc cesky auto to je nebo neni nema smysl diskutovat, kazdopadne velka cast z tech penez co za to nekdo da zustane doma, protoze ten delnik z MB to dostane ve forme vyplaty a koupi si za to taky cesky jogurty, chleba a piti. ... (Nebo taky jogobellu, coca-colu a jiny sragory)adam320 píše: není to proto že je to český ale proto že je to hnuj za nehorázný prachy a propo moc český mi to nepřijde, ale chápu co ti vadí
nemam to hozený tak jak to vnímáš...kupuju český jogurty, chleba, pití ale auto bych nechtěl
ne to tam opravdu neni jen setrvák z avieBobo píše:adam320: S e30 na sněhu toho moc vyjet nejde. Mam dost dobrý zimní pneumatiky a řekl bych, že i celkem citlivou nohu (abych nehrabal). Mluvim z vlastní zkušenosti (Jizerky, Krkonoše...). Jestli někdo vyjede víc s e30 než se 120 bych se hodně divil. Teda pokud v kufru e30 neni betonová deska a 120ca nema naprosto sjetý pneu. A 20 mi je taky
a gumy stoprocent k tomu
a na Ještědu tam byl eště tandem padák
též mluvim z vlastní zkušenosti
No mě je pětadvacet skoro, 120cítky sem měl 3 resp. 4 . Design Emka se mi určitě libi vic ale to je věc názoru . Co se týče motoru ,ten sežere snad uplně všechno včetně nafty bez výraznější újmy. teda pokud se tam ta nafta neleje samotná. Je fakt že motor je u seriové 120 línej až běda / o 105 nemluvim ,to je kapitola sama pro sebe
ale koncepce všechno vzadu ma aji svoje výhody . Já osobně s tím jezdil 2 roky denodeně do školy a nejednou se stalo ,že sem dojel na rozdil od autobusu. Cvičení jízdy dveřma ....... stačí ubrat plyn a srovná se to samo - průprava na báwo
Navíc 120cítka jede opravdu 160 // nedá se moc ovládat v té rychlosti / LS ka jela aji skoro 170 ale ten řev byl opravdu strašnej
to auto prostě na tu rychlost neni / pokud se tam dá 1,3 motor 5ti kvalt / otáčkoměr / střešní okno střední panel se slušným rádiem / solidní pneu a pěknej lak na vyvařenou kastli tak ...... dost slušný auto a v zimě vyjede opravdu všechno !!!
ma jenom jednu nevyhodu NESMIS BOURAT

ma jenom jednu nevyhodu NESMIS BOURAT
ex 325i Touring
320i
my phone 732/866610
320i
my phone 732/866610
-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
nic moc
ja si myslím,že je to větší mini-cooper se znakem škodovky.kdyby radši vymysleli koncepci sportovního kupé,bylo by to o něčem jiném.např.:koncepce Tudora nebo Electra-jsou to jen studie,ale zajímavé kastlí.ale Báwo je báwo!
Já měl novátora z linky za tehdejsích 68000kč a to si piš že tak jela.Hanis píše:V 80-tých letech u nás byl králem silnic žigul protože si tu skoro nic jinýho nesehnal. Když si pak viděl někde u hotelu stát Mercedes tak jsis myslel, že přijel z marsu. Neznám seriovou 120-tku co by jela skutečných 160 km/h a to, že škodovka možná něco v zimě vyjedem, platí jen za předpokladu , že ji dřív neuvaříš nebo jí neupadne kolo.Jindra píše: V80tých letech u nás dobrá 120tka byla králem silnic. Já ji měl a maximálka na dálnici 160km/h mě bohatě stačila. A kde museli zadokolky dávat sněhové řetězy tak šáde jela s přehledem.
BMW 325i Touring http://ufocz.wz.cz/
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Michal e34
- Příspěvky: 774
- Registrován: 11. 08. 2004 13:27
- Bydliště: Praha-Černošice malá ves......









