Podložky pod kola - prosím radu....
BTW Stany, nechces si neco z toho podpisu vyhodit? Tywe dyt tam mas hovadiny pres pul mega, kdo to ma porad tahat. Ne vsichni jedou na megabitu, ja treba ted nouzove valcim na GPRS a je to des to cekani.Stany píše:Šrouby jsem kupoval originálV pneuservise jsem si nechal přesně změřit šrouby na 3 cm podložky.Naměřili jsme 6 cm
Hned jsem je objednal a vyšel 55 Kč kus.Tak že to tak drahé není abych to plácal doma
Mluvíš mi z duše, taky nemám zrovna net ze StarTrekuweNTyll píše:BTW Stany, nechces si neco z toho podpisu vyhodit? Tywe dyt tam mas hovadiny pres pul mega, kdo to ma porad tahat. Ne vsichni jedou na megabitu, ja treba ted nouzove valcim na GPRS a je to des to cekani.
Ale takovejch je tu víc
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto". 
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
						Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Záleží na tom jakým způsobem byli ty podložky točený, možná by jsi se divil by co udělá nesrovnaná universála soustruhu. ( ty plochy vůči sobě můžou být rozhozené)Pawka G. píše:Daj se přece zase vyndat, navíc byly za výbornou cenu, tak sem je vzal v podstatě na zkoušku, myslim že se dají sehnat i šrouby který to neustřihne...myslim že se tu najde dost lidí, který podložky na autě maj...chtěl sem poradit...
Jinak šrouby bych určitě koupil z garantovanou pevností nemá cenu na nich šetřit.Přesně jak tu psal wenTyll technologie výroby je jiná.
Koukni třeba sem: http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ=DMA&showid=5843
P.S. : koukal jsem na ta fota i tam se dá poznat práce soustružníka :O)
BMW to je dávka zážitků
						Kdyby nekdo chtel, tak naky dlouhy srouby bych taky vyhrabal...
Podlozky jsem mel (mel jsem disky s velkym ET ) a nikdy vice, je to akorat picovina navic, vetsi sance, ze na nejaky plose bude bordel , hur se prehazujou disky... Lepsi je mit dobry rafky akorat - proc neco delat slozite, kdyz to jde jednoduse
 
P.S. Ten podpis neni tak hroznej...cloveku vzdycky trochu zlepsi naladu
			
									
									Podlozky jsem mel (mel jsem disky s velkym ET ) a nikdy vice, je to akorat picovina navic, vetsi sance, ze na nejaky plose bude bordel , hur se prehazujou disky... Lepsi je mit dobry rafky akorat - proc neco delat slozite, kdyz to jde jednoduse
P.S. Ten podpis neni tak hroznej...cloveku vzdycky trochu zlepsi naladu
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
						GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
To souhlasim, kdyz se to dela na nejakem sraci a nekdo to neumi. Ale bezne se delaji veci, ktere musi byt daleko presnejsi nez nejake blbe podlozky.Vendys píše: Záleží na tom jakým způsobem byli ty podložky točený, možná by jsi se divil by co udělá nesrovnaná universála soustruhu. ( ty plochy vůči sobě můžou být rozhozené)
No jo, ale nez se to zlepseni nalady natahlo tak jsem cekal pres minutu a ani nevedel kvuli cemu to porad visi ...Macek píše: P.S. Ten podpis neni tak hroznej...cloveku vzdycky trochu zlepsi naladu
Snehulak sranda, pohoda. Ale kdyby tam nebylo to snezeni, ktere tam vyznamove dela jenom krovi, tak to ma mozna do 50kB
Já na všechno jdu trochu vědeckymizuh píše:A já myslel, že vezmu délku obyč šroubu a přičtu tloušťku podložky a mám to.Stany píše:V pneuservise jsem si nechal přesně změřit šrouby na 3 cm podložky.Naměřili jsme 6 cm![]()
Asi ne co...
OK SMAZÁNOweNTyll píše:No jo, ale nez se to zlepseni nalady natahlo tak jsem cekal pres minutu a ani nevedel kvuli cemu to porad visi ...Macek píše: P.S. Ten podpis neni tak hroznej...cloveku vzdycky trochu zlepsi naladu
Snehulak sranda, pohoda. Ale kdyby tam nebylo to snezeni, ktere tam vyznamove dela jenom krovi, tak to ma mozna do 50kBAnim gif proste neni video
2 Pawka G:
Zapomeň na centrování, to se Ti nepovede! Měl jsem podobný problém s ráfkama z Opla a žádný vkládací kroužky to nevyřešily. Jezdit na tom je vo držku. Dal jsem správný kola a nestačil jsem se divit, jak se všechno zklidnilo. Věř mi, tohle nejsou kecy, jak neseděj kola a klepou se, můžou se i povolit a ulítnout, tak si tu situaci představ v hustým provozu na dálnici, řekněme tak ve 140.
Já to vidím takhle:
Drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, bum, prásk, svist, žuch, drift, 360°, 360°, 360°, (spára na české dálnici) zakop, modrá, šedá, modrá, šedá, modrá, šedá, svodidla, modrá, hnědá, modrá, hnědá, ticho. Bolest.
			
									
									Zapomeň na centrování, to se Ti nepovede! Měl jsem podobný problém s ráfkama z Opla a žádný vkládací kroužky to nevyřešily. Jezdit na tom je vo držku. Dal jsem správný kola a nestačil jsem se divit, jak se všechno zklidnilo. Věř mi, tohle nejsou kecy, jak neseděj kola a klepou se, můžou se i povolit a ulítnout, tak si tu situaci představ v hustým provozu na dálnici, řekněme tak ve 140.
Já to vidím takhle:
Drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, bum, prásk, svist, žuch, drift, 360°, 360°, 360°, (spára na české dálnici) zakop, modrá, šedá, modrá, šedá, modrá, šedá, svodidla, modrá, hnědá, modrá, hnědá, ticho. Bolest.
BMW RULEZZZ !
						hustýýýýGeront píše:2 Pawka G:
Já to vidím takhle:
Drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, drncy, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, rachty, bum, prásk, svist, žuch, drift, 360°, 360°, 360°, (spára na české dálnici) zakop, modrá, šedá, modrá, šedá, modrá,
šedá, svodidla, modrá, hnědá, modrá, hnědá, ticho. Bolest.
modrá, šedá znam taky, ale jen jednou...
nikomu bych to nepřál
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
						pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
2 PHRA:
Ale jo, dá se to vycentrovat pomocí kroužků, jenže silon se časem vymačká a kovový kroužky zrovna tak. Buď jsou měkčí než materiál na podložce, nebo tvrdší než ráfek a podložka. Nasazovat je, je taky hokej, takže řešení je mít centrování už na podložkách, nebo se na to vykakat a pořídit ráfky s požadovaným ET, to je mimochodem nejspolehlivější a jediný správný řešení.
			
									
									Ale jo, dá se to vycentrovat pomocí kroužků, jenže silon se časem vymačká a kovový kroužky zrovna tak. Buď jsou měkčí než materiál na podložce, nebo tvrdší než ráfek a podložka. Nasazovat je, je taky hokej, takže řešení je mít centrování už na podložkách, nebo se na to vykakat a pořídit ráfky s požadovaným ET, to je mimochodem nejspolehlivější a jediný správný řešení.
BMW RULEZZZ !
						Ty kroužky jsem měl na mysli pro případ, že disk má větší CB než je středící kroužek na náboji. A dobře udělané podložky bych principielně nezatracoval. Na druhé straně to co člověk občas vidí v tuzning šopech bych nedal ani na rudl. A s tvrzením, že nejlepšé podložka je správné ET se nedá než souhlasit. 
			
									
									
						Já souhlasit nemůžu, máme rally team, podložky používáme stále a na různé závody používamé kombinace více sad tlouštěk, je to magie, na šotolinu nastavit auto aby jelo stopu, pak prejedes na asfalt a zase musis prehazet podlozky dat jine disky podle charakteru trati aby se to bud tocilo a nebo to slo spis na maximalku.I v profesionálních týmech se laboruje s podložkama, i když třeba ne přímo na kotouč.dávají se třeba mezi nápravu a náboj u zadních náprav předohrabů.Tím docílíš toho že kolo se furt přidělává na kotouč přímo a podložky jsou je klidnou a nehybnou součástkou. Jinak tvrzení že podložky nevadí v seriovém provoze je pravda, ale je to na úkor životnosti některých součástí nápravy.I když v normálním provoze se to asi nepozná.My repasujeme nápravy každý druhý závod pokud je vše ok.Ale to je většinou jen utopie a rameno dostane nějakou tu ránu a repasovat se musí hned. Jinak kolega jezdí rallycross a mnění kolikrát rameno 2x za závod, ale to neni vada podložek hh.PHRA píše:Ty kroužky jsem měl na mysli pro případ, že disk má větší CB než je středící kroužek na náboji. A dobře udělané podložky bych principielně nezatracoval. Na druhé straně to co člověk občas vidí v tuzning šopech bych nedal ani na rudl. A s tvrzením, že nejlepšé podložka je správné ET se nedá než souhlasit.
BMW LIVE STYLE 
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
						-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
Co se týká životnosti, tak je rozdíl, jestli je používáš ke korekci ET, nebo k vytažení kol z blatníků. V prvním případě, pokud más stejné výsledné ET a použiješ slušné podložky (minimální váha, vyvážené, rovné,...) tak se nic nemění a tudíž se nemění ani životnost. Co se týká závodních aut tak mi jich pár prošlo rukama (mimo jiné E30 z mistrovství Německa) a podložky jsem nepotkal (tím nechci říct, že se nepoužívají).
			
									
									
						My jezdíme f 1,6C,favoritku,WWgolf 1,8 16V.PHRA píše:Co se týká životnosti, tak je rozdíl, jestli je používáš ke korekci ET, nebo k vytažení kol z blatníků. V prvním případě, pokud más stejné výsledné ET a použiješ slušné podložky (minimální váha, vyvážené, rovné,...) tak se nic nemění a tudíž se nemění ani životnost. Co se týká závodních aut tak mi jich pár prošlo rukama (mimo jiné E30 z mistrovství Německa) a podložky jsem nepotkal (tím nechci říct, že se nepoužívají).
A dovolím si říct že na závodech používá podložky 80-90% aut ale sam že tady nemluvím o podložkách 2cm, my máme 4 sady 4mm,8mm,10mm,12mm
BMW LIVE STYLE 
-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
						-- *++++
-- ++++++++ (- BMW
-- +()+++-()+
ja si podlozky udelal sam z duralu, byli 35mm siroky a byli na 8sroubu,4drzeli podllozku na bubnu a kolo se montovalo do nalisovanych ocelovych futer se zavitem v podlozkach a jezdil sem na nich 2roky a nesetril je ani na dalnici!ted je ma kamos na meganu!
Jo a vsimli ssste si urcite v Lanove ty zluty e30 v Riegru genesis ten mel podlozky delsi nez sirsi to uz sem nechapal
			
									
									Jo a vsimli ssste si urcite v Lanove ty zluty e30 v Riegru genesis ten mel podlozky delsi nez sirsi to uz sem nechapal
Poctivým sexem k BMW!
						
