BMW 130i
to si myslel i Ford s kdyz pustupne predelavali Jaguara asi taky mysleli jak rozsirej vyrobni rady a zlevni nektery modely, aby se vic prodavali... a ted je z toho fabrika na odpis - vyrabej samy napul fordy a napul jakoby novy Jaga, ale vysledek je prisernej pasqil a uz se to projevuje i na obratech...speedfred píše:busines je busines,vidia v tom prachy tak preto asi robia kdeco.
ta M1 asi nebude,ale bude M2
Pritom Jaguar byla vyhlasena znacka co ani nepotrebovala reklamu, stacilo jen pokracovat ve spravnym smeru a akorat ohlidat qalitu a poruchovost, coz byli hlavni problemy este samostatneho Jaguaru...
skoda slov stejne uz je Jago mrtvy

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Tak u Jaguaru jsem v patek byl a neni to s nima spatny, u nas prodavaj za rok cca 100-120 aut a to jen diky X-type apod. Toho sefikovi se to tam taky nelibi - X-type - diesel, predni nahon..ale jinak to nejde. Cely je to takovy dost blby misto X-type za treba 900tis si nekdo raci koupi passata za stejnou cenu jen proto, aby mu sousedi nezavideli ze ma jaguara, ale podle toho co rikal tak jim prodeje stoupaj..Raon píše:to si myslel i Ford s kdyz pustupne predelavali Jaguara asi taky mysleli jak rozsirej vyrobni rady a zlevni nektery modely, aby se vic prodavali... a ted je z toho fabrika na odpis - vyrabej samy napul fordy a napul jakoby novy Jaga, ale vysledek je prisernej pasqil a uz se to projevuje i na obratech...speedfred píše:busines je busines,vidia v tom prachy tak preto asi robia kdeco.
ta M1 asi nebude,ale bude M2
Pritom Jaguar byla vyhlasena znacka co ani nepotrebovala reklamu, stacilo jen pokracovat ve spravnym smeru a akorat ohlidat qalitu a poruchovost, coz byli hlavni problemy este samostatneho Jaguaru...
skoda slov stejne uz je Jago mrtvy
5er
Hele, psal jsem bez urážky, tak sorry, jestli se tě to dotklo. Jen mě prostě při pohledu na to foto napadlo, že si možná léčí nějakej komplex. Ale pusť to z hlavy, mělo to být k zasmání, a ne k zamyšlení. Jeho péro mě rozhodně nezajímá a nikomu nepřeju mě s mýma 60 kg vidět v plavkách...BOOST píše:Že tě zrovna zajímá jaký má péro?Lukáš325e píše:Samej sval a žádný péro! Tvůj vzor?Teda bez urážky samozřejmě...
Ty jsi jeho péro viděl? Ty asi v plavkách vypadáš, že ho máš půl metru,co? To je zase komentář.
![]()
![]()

O. K. V pohodě. Věř mi, že ten si žádnej komplex neléčí, to by se mu to pěkně prodražilo.Lukáš325e píše:Hele, psal jsem bez urážky, tak sorry, jestli se tě to dotklo. Jen mě prostě při pohledu na to foto napadlo, že si možná léčí nějakej komplex. Ale pusť to z hlavy, mělo to být k zasmání, a ne k zamyšlení. Jeho péro mě rozhodně nezajímá a nikomu nepřeju mě s mýma 60 kg vidět v plavkách...BOOST píše:Že tě zrovna zajímá jaký má péro?Lukáš325e píše:Samej sval a žádný péro! Tvůj vzor?Teda bez urážky samozřejmě...
Ty jsi jeho péro viděl? Ty asi v plavkách vypadáš, že ho máš půl metru,co? To je zase komentář.
![]()
![]()

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

TO Boost: Jo, to video s Ronniem pred tou Olympii 2000 mam taky, narez... By me zajimalo jak dlouho se nacpaval do toho svyho Viperu. Jo, na strance http://www.kulturistika.com je v sekci video jeho pozovani prave z toho Brna jak si psal. Mym vzorem je Frank Zane - jelikoz mame podobny telesny typy, ktery nenabiraj tak lehce hmotu, jinak mistr vyvazenosti a estetiky. A tez Mr. Olympia.
Koukám zpřizněná duše.Bully píše:TO Boost: Jo, to video s Ronniem pred tou Olympii 2000 mam taky, narez... By me zajimalo jak dlouho se nacpaval do toho svyho Viperu. Jo, na strance http://www.kulturistika.com je v sekci video jeho pozovani prave z toho Brna jak si psal. Mym vzorem je Frank Zane - jelikoz mame podobny telesny typy, ktery nenabiraj tak lehce hmotu, jinak mistr vyvazenosti a estetiky. A tez Mr. Olympia.




E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

nevim nemam to overeny, ale slysel sem, ze to s nima moc dobre nevipada, dokonce snad maj zavirat nektery tovarny v AngliiProx píše:Tak u Jaguaru jsem v patek byl a neni to s nima spatny, u nas prodavaj za rok cca 100-120 aut a to jen diky X-type apod. Toho sefikovi se to tam taky nelibi - X-type - diesel, predni nahon..ale jinak to nejde. Cely je to takovy dost blby misto X-type za treba 900tis si nekdo raci koupi passata za stejnou cenu jen proto, aby mu sousedi nezavideli ze ma jaguara, ale podle toho co rikal tak jim prodeje stoupaj..Raon píše:to si myslel i Ford s kdyz pustupne predelavali Jaguara asi taky mysleli jak rozsirej vyrobni rady a zlevni nektery modely, aby se vic prodavali... a ted je z toho fabrika na odpis - vyrabej samy napul fordy a napul jakoby novy Jaga, ale vysledek je prisernej pasqil a uz se to projevuje i na obratech...speedfred píše:busines je busines,vidia v tom prachy tak preto asi robia kdeco.
ta M1 asi nebude,ale bude M2
Pritom Jaguar byla vyhlasena znacka co ani nepotrebovala reklamu, stacilo jen pokracovat ve spravnym smeru a akorat ohlidat qalitu a poruchovost, coz byli hlavni problemy este samostatneho Jaguaru...
skoda slov stejne uz je Jago mrtvy
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Dalsi OT tykajici se kulturistiky- skoda ze je to dnes dost o dopingu, vrha to spatnej stin na tenhle sport. V 70. letech tihle typci ztelesnovali ideal zdravi a sily... Ted uz je to hlavne o $ a o steroidech. Aspon na poli profi. Nevim, treba se driv taky dopovalo, ale urcite min, nebo proste nebyl tak bohatej trh. Ale zajimalo by me jak bude vypadat Mr. Olympia tak za 20 let. Kdyz koukam jak se zvysuje vaha zavodniku- Arnold- 108kg. Dneska Coleman - 135kg.... 

To podle mě hodně záleží na rozhodčích k jakýmu směru se přikloní. Hodně se to teď řeší, ale moc pro to podle mě nedělají, pokud budou dál upřednostňovat brutal hmotu před estetikou tak je to celkem jasný. Sami závodníci si těžko řeknou, že už nebudou víc nabírat, když je to jejich obživa a aby vyhráli tak musejí mít co nejvíc kg.Bully píše:Dalsi OT tykajici se kulturistiky- skoda ze je to dnes dost o dopingu, vrha to spatnej stin na tenhle sport. V 70. letech tihle typci ztelesnovali ideal zdravi a sily... Ted uz je to hlavne o $ a o steroidech. Aspon na poli profi. Nevim, treba se driv taky dopovalo, ale urcite min, nebo proste nebyl tak bohatej trh. Ale zajimalo by me jak bude vypadat Mr. Olympia tak za 20 let. Kdyz koukam jak se zvysuje vaha zavodniku- Arnold- 108kg. Dneska Coleman - 135kg....



E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně, kulturisti mají pěkně na prd život.. Třeba si neutřou prdel.. Takže musí protáhnout ruku mezi nohy a ze předu.. Jestli mi někdo nevěří, ať řekne svýmu kamarádovi, který se na něj ze zadu pověsí a zkusí tomu kamarádovi utřít prdelFx píše:To jo, ale Ronnie zas nema zadny chlupy, ja jsem jak medvedRonnie v zime potrebuje poradne tlustej svetr (a to nemluvim o tom, jak velkej
), ja ne
