dotaz koupil jsem pristrojovku
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
dotaz koupil jsem pristrojovku
vsechno funguje i ekonomer i presto ze by asi nemel ,ale otackomer toci jen do ctyr tisic je proste pomalej nevite cim to bude?
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg


cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Na zadní straně otáčkoměru je vylamovací díra, do ní se vrazí codier stecker a otočí se s ním. Je z něj vidět černý plastový "motýlek". Tahle starší verze se podle ETK dávala do 1/1986.Bobo píše:Plast/čipDC píše:stačí použít správnej štekr - alias codier
bud plastovej u staršího provedení, nebo čip u novějšího...Neměl bys prosím obrázek? Zatim jsem se setkal jen s bílym plasovym udělátkem...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Otočí se s ním...?Francis píše:Na zadní straně otáčkoměru je vylamovací díra, do ní se vrazí codier stecker a otočí se s ním. Je z něj vidět černý plastový "motýlek". Tahle starší verze se podle ETK dávala do 1/1986.
Má přece kolem tyčinky výstupky/plošky nezáměnnosti, aby s ním točit nešlo.
A ještě je každá jinak velká, aby nešel dát o 180° - obráceně.
Jeho kód se mění vyříznutím/vyplněním těch 10 kombinačních pozic na kolíku.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
No jo, nevyplácí se radit bez vlastní zkušenostiVenca. píše:Otočí se s ním...?Francis píše:Na zadní straně otáčkoměru je vylamovací díra, do ní se vrazí codier stecker a otočí se s ním. Je z něj vidět černý plastový "motýlek". Tahle starší verze se podle ETK dávala do 1/1986.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Ne, jen se zasouvá.Francis píše:No jo, nevyplácí se radit bez vlastní zkušenostiVenca. píše:Otočí se s ním...?Francis píše:Na zadní straně otáčkoměru je vylamovací díra, do ní se vrazí codier stecker a otočí se s ním. Je z něj vidět černý plastový "motýlek". Tahle starší verze se podle ETK dávala do 1/1986.Auto s touhle starou verzí jsem měl jen jedno a nijak se v něm nevrtal, předpokládal jsem že otočením se stecker zajistí proti vypadnutí.
Uvnitř je v desce bubínek s deseti spínacími kontakty.
Vyříznutý segment na štekru = rozpojeno.
Proti vypadnutí štekr jistí jen ty nezáměnnostní křidélka/výstupky.
Na pravý straně při pohledu na přístrojovku dole mezi ukazatelem teploty a otáčkoměrem je u novějšího typu (1986->) zásuvný modul cca 15x30x40mm.Bobo píše:Venca, Francis: Nevím, jestli mluvíme o tom samém. Já jsem měnil bílé něco (tak 0,5x2x2 cm), zasunuté zezadu vespod v přístrojovce. To neni ono?
Nebyl by prosím nějaký obrázek? Asi jsem trochu mimo, tak abych se trochu vyznal...
To je kódovací člen.
Do 01/1986 se jako kódovací člen používal ten mechanický štekr, co je zezadu.
Venca: Tak to bude ono. Dělal jsem to asi dvěma lety. Byl bych skoro schopnej tvrdit, že to bylo vzadu na přístrojovce
.
Původně byla v autě asi přístrojovka s hodinama. Nějakej chytrák dal místo hodin otáčkoměr z e21. Tak jsem měnil. Pro jistotu i tenkódovací člen. A nakonec i celou přístrojovku
Díky.

Původně byla v autě asi přístrojovka s hodinama. Nějakej chytrák dal místo hodin otáčkoměr z e21. Tak jsem měnil. Pro jistotu i tenkódovací člen. A nakonec i celou přístrojovku


Díky.
