Opět LPG
Opět LPG
Zajímalo by mě jestli někdo přimazáváte ventily. Na ňákejch stránkách jsem se dočetl, že jelikož je plyn suchej, musím si koupit takovej sráč, kterej mi bude ty ventily přimazávat, jinak, že se to prej může zadřít už po 20.000km. Zdá se mi to dost ulítlý, jelikož jsem mluvil s pár lidma, který najeli na plyn hodně desítek tisíc a o ničem takovym neslyšeli.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět LPG
to je blbost. Já mám momentálně najeto něco kolem 50tis km na LPG a pohoda. Ventily musí být mazané pořád stejně at na benál nebo plyn......doxa píše:Zajímalo by mě jestli někdo přimazáváte ventily. Na ňákejch stránkách jsem se dočetl, že jelikož je plyn suchej, musím si koupit takovej sráč, kterej mi bude ty ventily přimazávat, jinak, že se to prej může zadřít už po 20.000km. Zdá se mi to dost ulítlý, jelikož jsem mluvil s pár lidma, který najeli na plyn hodně desítek tisíc a o ničem takovym neslyšeli.




No jasan naprosto souhlasim s Huskou. U starejch litinovejch hlav Skoda120 atd. docházelo k zaklepáváni ventilů. Bylo třeba je častejc serizovat, protože se jim snižovala vůle a mohlo by dojít k podpalení ventilu. Možná někde došlo k záměně s tímhle jevem.
Mazání ventilů směsí by stejně přicházelo v úvahu jen u sacího ventilu.
Mazání ventilů směsí by stejně přicházelo v úvahu jen u sacího ventilu.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, olovnate prisady v palivu mazaly/chranily sedla a talire ventilu, zejmena vyfukovych.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition