Korekce "Áček" na přední nápravě

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Korekce "Áček" na přední nápravě

Příspěvek od BOOST » 27. 01. 2005 22:09

Tak co tomuhle říkáte:http://www.schwarzfour.de/e30/fotost/f01191/f01191.htm

Podle mě je to sice hezký, ale dost na hovno, protože u normálního uchycení se McPherson opírá o hrnec podběhu celou svojí horní plochou a u tohohle řešení jsou opěrné body jenom ty 3 šrouby. A vzhledem k tomu, že je to na sníženém podvozku, tak to bude dostávat o dost větší rázy a pochybuju o tom, že by se ten hrnec v těch třech šroubech nevytáhnul. Já bych se na tom teda bál jezdit. A co tomu říkáte vy ostatní?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 28. 01. 2005 11:02

Tiež mám kúpené tie excentrické horné uloženia. Ešte netuším, ako to nastaviť, ale do jari na to určite prídem. Inak, je to originálny BMW diel pre M3, takže nevidím dôvod, prečo by to malo byť nebezpečné.
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

_Boban

Příspěvek od _Boban » 28. 01. 2005 15:16

Kdo se boji, nesmi do lesa :-)
Sice nemecky neumim ani slovo, ale podle tech obrazku myslim, ze se to opira o hrnec skoro stejne, jen na jedne strane je to takove vybrane :-)

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 28. 01. 2005 15:21

podobne (byt pochopitelne technicky lepe) se to pomerne bezne resi u sportovnich e30, takze se pri beznem namahani neni zas tak ceho bat...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 28. 01. 2005 15:40

nechce se mi to cist...vo co go?

delaj "A"-cka nebo je prave eliminuji?
Obrázek

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 28. 01. 2005 15:50

GeRoX píše:nechce se mi to cist...vo co go?

delaj "A"-cka nebo je prave eliminuji?
Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 28. 01. 2005 16:01

gusto318is píše:
GeRoX píše:nechce se mi to cist...vo co go?

delaj "A"-cka nebo je prave eliminuji?
Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.
to je mi jasny...ale ten srac co tam prezentuji dela co? nastavuje tie acka nebo je prave eliminuje kvuly snizeni podvozku?
Obrázek

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 28. 01. 2005 16:53

GeRoX píše:
gusto318is píše:
GeRoX píše:nechce se mi to cist...vo co go?

delaj "A"-cka nebo je prave eliminuji?
Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.
to je mi jasny...ale ten srac co tam prezentuji dela co? nastavuje tie acka nebo je prave eliminuje kvuly snizeni podvozku?
To mi zatiaľ tiež nie je jasné, najprv mi to musí priateľka preložiť.. :roll:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 28. 01. 2005 17:30

Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.
musim rici, ze se mylis. kdyz mas prilis negativni odklon (tedy "Acka"), tak to praveze jede jen po kraji behounu a nedela to dobrotu...
na okruhu s dlouhymi tahlymi zatackami+s obutymi slicky to samozrejme je optimum, ale kdekoli jinde je to jen a jen na skodu

nicis pneu a nemas takovou stycnou plochu, jakou bys mohl a mel mit...

nezapominej taky na to, ze cim vic ten podvozek propruzi (rozumej v zatacce se dynamickou zatezi snizi), tim vetsi negativni odklon a tim i mensi stycna plocha...

koukni se do tabulek jak ma nastaveny podvozek treba m tech nebo m3...ani u jednoho to nepresahuje 1,5 stupne negativniho odklonu

na okruh se slickama by i 3 stupne byly OK, ale na normalni silnici by ti jen "ujizdel" predek...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 28. 01. 2005 22:28

No já bych řekl, že se to opírá tak maximálně jednou třetinou stejně jako originál. Když jsou dvě plochy k sobě našikmo, tak se těžko můžou o sebe hodně opírat. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 31. 01. 2005 12:58

PET77 píše:
Prdel je v tom, že to si práve môžeš nastaviť. Logické však je, aby to tie áčka robilo, bude to podstatne lepšie a citlivejšie reagovať na volant a v zákrutách nebudeš jazdiť po vonkajšej hrane gumy ale po celej šírke behúňa.
musim rici, ze se mylis. kdyz mas prilis negativni odklon (tedy "Acka"), tak to praveze jede jen po kraji behounu a nedela to dobrotu...
na okruhu s dlouhymi tahlymi zatackami+s obutymi slicky to samozrejme je optimum, ale kdekoli jinde je to jen a jen na skodu

nicis pneu a nemas takovou stycnou plochu, jakou bys mohl a mel mit...

nezapominej taky na to, ze cim vic ten podvozek propruzi (rozumej v zatacce se dynamickou zatezi snizi), tim vetsi negativni odklon a tim i mensi stycna plocha...

koukni se do tabulek jak ma nastaveny podvozek treba m tech nebo m3...ani u jednoho to nepresahuje 1,5 stupne negativniho odklonu

na okruh se slickama by i 3 stupne byly OK, ale na normalni silnici by ti jen "ujizdel" predek...
Priznávam, že geometria náprav je pre mňa zatiaľ veľká neznáma, ale budem na tom pracovať.. :roll:
Je mi jasné, že pre bežné jazdenie tam môžu byť iba minimálne áčka, ale aj tie pomôžu eliminovať prirodzenú nedotáčavosť. Podľa mojich informácií by sa ešte mohlo zlepšiť vracanie volantu..


Ak s tým máš nejaké praktické skúsenosti, sem s nimi! :P
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 31. 01. 2005 21:28

2 BOOST: Když už blbneš s tou klecí a máš přístup k materiálu, co to zkusit takhle:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 4509959764
To je inší, ne? :wink:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 31. 01. 2005 21:40

No určitě by to bylo zajímavý a v práci by možná nebyl problém nechat to udělat. Akorát by to chtělo nějakej výkres s přesnejma rozměrama. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

BMW-RACING
Příspěvky: 72
Registrován: 14. 03. 2004 13:16
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BMW-RACING » 05. 02. 2005 20:27

A co takhle seřizovací ramena(zaklon,odklon).

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 05. 02. 2005 23:18

BMW-RACING píše:A co takhle seřizovací ramena(zaklon,odklon).
To by byla přesně ideální možnost. :wink: Nemáš o tom nějaké informace?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

BMW-RACING
Příspěvky: 72
Registrován: 14. 03. 2004 13:16
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BMW-RACING » 06. 02. 2005 11:00

Mám je udelany podle homologace M3 DTM.

Obrázek[/img]

Odpovědět